Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

gameplay.pl Dark Souls II – gra zatrzymana w czasie

12.04.2013 16:39
1
revnan
9
Legionista

Ciekawy komentarz. Cóż grafika wdaje się poprawiona szczególnie w kwesti oświetlenia które robi najwiekszą robote w tworzeniu atmosfery a to sól serii Souls, bardziej niż lepsze tekstury etc (chociaż po zaimplementowniu fixu Durante na PCtowym DS widać jak szczegółowe sa pancerze/tarcze mimo że na konsolach wyglądały jak za zamgloną szybą:P). Ale gdy mowa o nowym silniku, podobno napisanym "od A do Z" budzi nieco wątpliwości. Ta prezentacja nie miala na celu pokazać niczego nowego tylko zdusić w zarodku pogłosku o ustreamlinowieniu serii, i za to chwała.

Jeśli chodzi o innowacje to porządane są zmiany urozmaicające kolejne przejścia gry, tak jak te kamienie-mechanizmy uruchamiające różne właściwości aktualnego obszaru, jednocześnie nie uruchomimy wszystkich bo będziemy mieli za mało kluczy je aktywujących.

No i multi do poprawki bo gwałt na społeczności dokonany microsoftowym livem to jakas masakra niegodna gry klasy B...

12.04.2013 17:55
Mitsukai
2
odpowiedz
Mitsukai
216
Internet is for Porn

Na konsolach multi dziala dokladnie tak samo i LIVE nie ma tu nic do rzeczy. Byl w wersji PC bo to bylo przeniesienie multi z Xboxa 1:1. DS2 ma zdaje sie wracac do serwerow jak bylo w Demon Souls.
Gralem na X i pc i na obu sa takie same problemy z polaczeniem. Kumpel na ps3 ma to samo, ratuje go tylko najwieksze community :).

12.04.2013 20:40
*Danio
👍
3
odpowiedz
*Danio
68
Pretorianin

świetny gameplay widać że skupiają się na świecie gry i różnorodności naprawdę podoba mi się tak jakby rozszerzenie możliwości gracza nie tyle jakieś drastyczne zmiany ale po prostu ulepszanie to czego się obawiam to fakt że zdajmy sobie sprawę że to było na 98% pokazane na PC a jak wiemy blighttown i 5 świat na zawsze pozostanie zmorą graczy DS i DS no ale zobaczymy to co na razie mi się wydaję to to że chyba powrócimy do bardziej leveli niż otwartego świata ale to tylko moje spekulacje ogólnie rzecz biorąc nie ważne co zrobią i tak kupię na premierę pierwszy raz grałem kupując na PC no na szczęście chodziło jak na konsoli [czyli płynnie ale w blighttown zwalniało] na nieszczęście po godzinie laptop się nagrzewał i gra chodziła w jakiś 20-25 klatkach no ale i tak przeszedłem teraz przechodzę ponownie na zakupionym w styczniu ps3 i jeszcze kupiłem w tym miesiącu i przechodzę Demon's Souls i to są najlepsze gry tej generacji w które każdy chociaż powinien spróbować zagrać a jak nie chce grać bo mu trudno to niech się dowie o Drake Swordzie i będzie się mu dobrze grało na DS2 czekać z niecierpliwością
PRAISE THE SUN
BTW
multi na ps3 jest w porządku na PC z nikim się nie podłączyłem no ale to chyba dlatego że za wcześnie zacząłem grać ale na PS3 jak jakiś summon nie wejdzie to następny wchodzi na stówę i jest naprawdę sporo znaków do summonu

12.04.2013 20:44
Mitsukai
4
odpowiedz
Mitsukai
216
Internet is for Porn

Na pc jest po prostu mniej graczy i niejednokrotnie trafia sie tak ze jedna i ta sama osobe przywolujemy parokrotnie az sie uda bo nie ma innego znaku.
Dlatego tez napisalem ze ps3 ratuje najwiesze community, po prostu jest wiecej ludzi, ktorych mozna przywac.

12.04.2013 20:58
5
odpowiedz
zanonimizowany520587
72
Senator

Fakt, sam pogrywam w wersję na ps3, i znaków jest pełno. Dks II też kupię na ps3, ale obawiam się, jak się sprawy z płynnością będą miały, żeby chociaż gra trzymała te 30 fpsów. Lokacje, które twórcy zaprezentowali na gameplayu wywarły na mnie niemałe wrażenie i dały do myślenia, że być może, tak jak wspomniał Danio gra powróci do bardziej korytarzowych lokacji, jak w Demon's Souls, tylko bez sztywnego podziału na 5 światów, co by imo wyszło grze na dobre, bo jednak design lokacji w DeS był lepszy od Dks.

gameplay.pl Dark Souls II – gra zatrzymana w czasie