Dzień dobry.
Poniżej znajduje się fragment mojej wersji gry Kółko i Krzyżyk, którą robię na zaliczenie na wyższą ocenę w szkole. Programowaniem obiektowym zajmuję się dopiero od niedawna i nie jestem w stanie zlokalizować błędu. Kompilacja przebiegła prawidłowo, program zawiesza się w momencie tworzenia obiektu poprzez zmienną obiektową (GAME Gra;)
Wierzę, że ktoś bardziej doświadczony zauważy mankament, a wiem, że na GOLU jest trochę programistów.
Wrzuć to do jakiegoś Pastebin'a i podaj linka - GOL nigdy nie był przyjazny programistom.
Plansza[j] = EMPTY; popraw na Plansza[ i][j] = EMPTY;
EDIT: Chyba, że to z GOLa kopiowałeś znowu i ucięło tak jak mi teraz :P
Z tego co widzę, wkleiłeś do Pastebin'a to, co GOL zdążył już zniszczyć i przeformatować...
for (int i=0; i<=3; i++)
for (int j=0; i<=3; j++)
Plansza[j] = EMPTY;
Tutaj jest błąd. Jednym z nich jest literówka. Drugi jest trochę bardziej subtelny. Zastanów się co jest nie tak.
for (int i=0; i<=2; i++)
for (int j=0; i<=2; j++)
Plansza[ i ][j] = EMPTY;
Nadal w momencie tworzenia obiektu , program się zawiesza z komunikatem o błędzie. Ale dzięki, jeden błąd z głowy.
GOL wycina "[ i ]" bo to bbcode pochyłej czcionki ;)
for (int i=0; i < 3; i++)
for (int j=0; j < 3; j++)
Plansza[\i][j] = EMPTY;
Problem leży w pętlach. W drugiej pętli masz i <= 2, a powinno być j <= 2 lub j < 3. I tyle.