Witam, ostatnio wystawiłem na allegro przedmiot. Został on kupiony, ale sprzedający nie wybrał sposobu dostawy i zapłaty. Minął tydzień, a jako że nie odpisał na e-mail postanowiłem do niego zadzwonić. Powiedział mi że wybrał sposób płatności, ale mi w karcie płatności dot. aukcji wyświetla się napis "Kupujący nie wybrał jeszcze sposobu dostawy i zapłaty", na e-mial również nie dostałem żadnej wiadomości. Jak myslicie - błąd serwisu, czy mało doświadczony allegrowicz?
moim zdaniem to błąd serwisu też słyszałem o takich akcjach
Poproś go, żeby ci wysłał wycięty zrzut ekranu panelu płatności z twoją transakcją.
Raz wypełniłem formularz i nie dostałem emaila który potwierdza jego wypełnienie. Wysłałem email po 3 dniach. Okazało sie że formularz nie dotarł do sprzedającego. Jak widać jest to możliwe.
Mi też się tak zdarzyło, że kupujący nie wybrał sposobu płatności. To napisałem mu emaila i odpisał że wybrał. Czyli błąd allegro.