Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Poradnik Sid Meier’s Civilization V Bogowie i Królowie [PC] - Sid Meier’s Civilization V Bogowie i Królowie - poradnik do gry

11.07.2012 21:22
1
Tuminure
105
Senator

Dlatego pierwszą badaną technologią po założeniu miasta powinno być Garncarstwo.
W grze nie ma jedynych słusznych wyborów. Garncarstwo nie jest obowiązkiem, nawet jeżeli zależy nam na punktach wiary.

Zwykle możliwych do założenia religii jest połowę mniej niż graczy w rozgrywce
Ilość religii jest uzależniona od wielkości mapy, a nie od ilości graczy.

Można je uzyskać badając ruiny, od miast–państw oraz dzięki wybudowanej już kaplicy.
Warto wspomnieć też o nowej cywilizacji Celtów, kierowanej przez Boudicę (tak to się odmienia?), która zwykle jako pierwsza otrzymuje panteon.

Niestety nie mam dostępu do reszty poradnika, więc uwag do reszty tekstu nie podam.

17.02.2014 11:34
2
odpowiedz
Kuba aka Zbyszek
17
Chorąży

Ja wtrącę swoje trzy grosze nie tyle do treści, a do formy w jakiej Autor ją przedstawił.

Fragment pochodzi z rozdziału Ku Renesansowi (w Scenariuszach), z opisu Egipcjan :

spoiler start

Specjalne: Mamelucy – (Nie ponosi kar za atakowanie miasta), zastępują Rycerzy oraz Medresa – (+33% nauki z miasta, +2 Wiary, +2 nauki z dżungli), zastępuje Uniwersytet, który nie daje wiary.

spoiler stop

Mała rada do autora - jeśli chcemy coś wtrącić lub wyjaśnić i chcemy do tego użyć nawiasu, to dajemy go PRZED myślnikiem (a nie po, jak jest w cytowanym przeze mnie fragmencie). Dużo łatwiej czyta się wtedy taki tekst i w mig wiadomo o co chodzi.

Poradnik Sid Meier’s Civilization V Bogowie i Królowie [PC] - Sid Meier’s Civilization V Bogowie i Królowie - poradnik do gry