Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Film Afterfall InSanity [PC] - kulisy produkcji #1 - system walki (PL)

18.11.2011 12:30
1
anotherworld86
26
Konsul

animacje i gra jakas taka kanciato sztywna jak by wszyscy mieli zakwasy... oceniam na solidne 6.0 ... jak już pisalem polacy zrobili by jakiegos dobrego diablo clona jak koreanczycy a nie kolejne "noweczesne" gry ktore odstają bardzo mocno od mejstrimowych hitów

18.11.2011 17:51
😒
2
odpowiedz
YogiYogi
127
Generał

Dlaczego on w tej grze strzela ciągle do Pudzianów ?

19.11.2011 01:16
3
odpowiedz
anotherworld86
26
Konsul

bo mutanty wpieprzają tylko STEJKI... NIE MA LIPY !!!!

20.11.2011 14:34
👍
4
odpowiedz
tomcio92
56
Konsul

Nie jest złe, ale Ci przeciwnicy są dziwni :p , gościu wyskakuję z góry rozbiega się na Ciebie ty chcesz atakować, a ten stwór stoi i czeka aż mu przyłożyć, nie którzy chodza jakby mieli pokrzywy w gaciach :P , i jakby się żwawiej ruszali to by ich kuło :P . Jeżeli chodzi o tych szaleńców to tam widziałem że wyglądało to jakbyś walczył z kimś, a szaleniec powinien bez namysłu napastować na Ciebie, przes co było by mnie przewidywalne. Więc ogólnie fajnie wszystko ale za sztywno, i za mało tej inteligencji przeciwników ;)

Film Afterfall InSanity [PC] - kulisy produkcji #1 - system walki (PL)