Moje uRojenia #8 Grafika, czyli wirtualna galeria sztuki współczesnej
Nom, reklama w tym odcinku jest syta.
A co do samego materiału...jakoś tak za bardzo pachnie mi nowoczesnością grafiki i zachwytem do niej... Mało wyczerpałeś temat. Ja tam bym widział nie wiem... jakieś porównanie graficzne co było wcześniej a co teraz? Mi osobiście przeszkadza w nowoczesnej grafice H&S takie grubo renderowane otoczenie... Dungeon Siege III, Diablo III, Torchlight... brak tej surowości znanej z Diablo II, czy Sacreda. I nie zgodzę się też, że do super grafiki potrzeba teraz naprawdę kox sprzętu. Moim 4letnim kompem, z procem jeszcze na AM2 Athlonie XP 3600+ (czyli 2rdzeniowy 1,8GHz x64), z 3GB Ramu i ostatnio wymienianą kartą na GF GT240 1GB RAMu chodzi wszystko na max detalach. W czasach, kiedy gry produkowane są pod konsole, a na PC dostajemy zaledwie porty, na PC NIE MOŻE BYĆ dużych wymagań. Siłą rzeczy większość produkcji wymaga takiej samej konfiguracji. Konfiguracji, która odpowiada konsolom --> 4letnim komputerom. Z niewielkimi wyjątkami ofc(Darksiders, Just Cause 2, Wiedźmin 2).
Zgadza się że ładna grafika pozwala dostrzec bardziej świat, ale nie każde studio potrafi wykorzystać to piękno. I zrobić coś naprawdę fajnego. Wspomniany przez Ciebie Assasin's Creed jak najbardziej, ale np.to co się dzieje z stylem hack'n'slashy to powoli żenada ;p