Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Guild Wars 2 - 1500 unikatowych zadań, skalowanie poziomu trudności

24.08.2011 09:22
1
SpiT
23
Chorąży

FOREVA <3

24.08.2011 09:38
Sirsimon
2
odpowiedz
Sirsimon
34
Blade in a crowd

Can't w8. <333 Guild Wars 2, I'm w8in' 4 u! A tak na normalnie to bardzo fajna wiadomość, mam co raz większego smaka na tą grę. Arena Net nie zawiedzie. ;>

24.08.2011 09:55
3
odpowiedz
RobsonAmbro
41
Centurion

Takie zadania grupowe już były w Warhammer Online i powiem jedno to niewypał. Na początku jak startuje mmo może i tak ale w późniejszych etapach gry po prostu nie ma z kim robić tych zadań.

24.08.2011 10:00
4
odpowiedz
zanonimizowany631395
120
Legend

Ale te zadani można robić też samemu.

24.08.2011 10:02
mblade
5
odpowiedz
mblade
148
Konsul

@RobsonAmbro - czy ty oglądałeś chociaż jakieś wypowiedzi twórców, lub czytałeś stronę GW2 ? pewnie nie, bo byś wiedział iż tam nie ma typowych "zadań grupowych" te zadania o których mowa, tak na dobrą sprawę da się zrobić też solo, i na tym polega te dynamiczne skalowanie owych zadań, grupowe to będą dungeony ;)

24.08.2011 10:24
Nolifer
6
odpowiedz
Nolifer
166
The Highest

GW 2 , nawet nie wiesz jak bardzo na Ciebie czekam .

24.08.2011 10:55
7
odpowiedz
RobsonAmbro
41
Centurion

Czytam, oglądam co nie co odnośnie GW2, a co to za frajda takie zadania robić samemu w MMO. Ciekawy jestem jak oni rozwiążą chaos panujący w instancji bo nie ma podziału tank/dps/healer i będzie że każdy sobie rzepkę skrobie. Napiszę też, że nie neguje iż GW2 zapowiada się super ale są pewne obawy odnośnie grywalność tego tytułu.

24.08.2011 11:19
Zdenio
8
odpowiedz
Zdenio
99
Generał
Wideo

Zadania w GW2 samemu? Nigdy ;P Cały czas ktoś jest obok, nawet, jeżeli nieznajomy. Wystarczy znaleźć się jednocześnie w tym samym miejscu, co ktoś inny. Podoba mi się też pomysł na robienie questów na różne sposoby - przykład z początkowej lokacji Charrów: Pomóż gościowi X, a zrobić można to poprzez albo zabijanie wrogów, albo zbieranie znajdziek, albo topienie narzędzi w kuźni (czy czymś takim). Każda czynność zapełnia pasek "wykonania" questa, to bardzo fajne rozwiązanie.

Co do instancji - chaos? Niby czemu? W WoW mamy podział na trinity, a i tak z randomami często jest chaos ;P Po prostu w GW2 każdy musi dbać, żeby nie umrzeć, przez co nie będzie sytuacji, w której ktoś gra nieostrożnie i idiotycznie - jak to bywa w MMO czasami, bo jakiś kozak uważa, że może robić wszystko, bo "przecież healer ma mnie leczyć co niee?". Warto też zauważyć, że niektóre klasy będą miały jakieś leczące skille - np. Elementalista i Guardian.

P.S. http://www.youtube.com/watch?v=4ttfOuxB6Gc&feature=channel_video_title - polecam obie części (rajdowa walka z wielkim bossem na pierwszy poziomie doświadczenia...? I want oO), na kanale TB jest też filmik z PvP.

Wiadomość Guild Wars 2 - 1500 unikatowych zadań, skalowanie poziomu trudności