Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Zapowiedź Wrażenia z kampanii dla jednego gracza w Might & Magic Heroes VI

03.08.2011 12:49
1
Mutant z Krainy OZ
189
Farben

Jedną z wartych wzmianki nowości jest ta, że wszystkie obiekty znajdujące się na arenie można wykorzystać do ochrony przed wrogimi pociskami.

To jak to w końcu jest, wcześniej na gameplayu napisałeś, że kar nie ma, a później w komentarzach napisałeś takie zdanie:

Mała poprawka. Jest kara dla łuczników, ale tylko w oblężeniach. Normalnych kar za odległość, przeszkody terenowe nie ma.

także już nic nie rozumiem :)

Mam nadzieję, że leczenie rozróżnią ze wskrzeszeniem, bo takie pójście na łatwiznę jest zupełnie nie potrzebne, w poprzednich częściach wskrzeszenie było czarem bardzo potężnym, nieraz decydowało ono o losach bitwy.

03.08.2011 12:55
2
odpowiedz
U.V. Impaler
174
Hurt me plenty

GRYOnline.plRedaktor naczelny

Wtedy miałem tutorialową misję na koncie, tak więc nie wiedziałem do końca jak to wszystko działa. Teraz już wiem: każda jednostka strzelająca ma wpisaną w statystykę odległość, na jaką może strzelać bez ponoszenia kary. Na ogół jest to pół planszy, czasem cała, jak w przpadku kuszników i dlatego podejrzewałem na początku, że kar w ogóle nie ma.

W przypadku osłon (każdy obiekt tego typu jest opisany jako "cover"), trzeba po prostu za nią stanąć i tyle. Jest nawet umiejętność w drzewku, która pozwala efektywniej wykorzystać osłony.

Leczenie jest przegięte i niestety, tak już pewnie zostanie. Grając Świątynią w kampanii rzadko kiedy ponosiłem straty, bo leczenie załatwiało sprawę. Kapłanka może dokonać leczenia trzy razy w jednej bitwie, do tego czar regeneracji z artefaktu i tradycyjne leczenie z umiejętności - to wystarczało w zupełności, by wychodzić z bitew bez szwanku.

03.08.2011 13:20
3
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
189
Farben

Czyli na szczęście nie jest z tymi strzelcami tak źle jak się bałem. Z leczeniem=wskrzeszeniem mam nadzieję, że będzie na tyle głośne larum wśród fanów, że jeżeli nawet trafi to do finalnej wersji, to pierwszym patchem to poprawią.

03.08.2011 13:29
4
odpowiedz
U.V. Impaler
174
Hurt me plenty

GRYOnline.plRedaktor naczelny

Musieliby wprowadzić umiejętność (czar) wskrzeszenia, a żadnej nie widziałem.

03.08.2011 13:40
5
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
189
Farben

Dla chcącego nic trudnego :P

03.08.2011 14:32
6
odpowiedz
szpen
44
Centurion

Zgadzam się, że to leczenie jest przegięte. Grając nekropolią zauważyłem, że nie ma nekromacji w takim wydaniu w jakim mogliśmy jej doświadczyć w poprzednich częściach " Heroesów ", zamiast tego co ? wskrzeszanie jednostek sojuszniczych podczas walki.

03.08.2011 15:00
7
odpowiedz
Karule
21
Generał

UVI, kapitalny tekst, świetnie wybiłeś z głowy hejterów, tradycyjnie pojawiające się pytania "Ale ekran miasta, co za kupa!", "Nie można przejmować cudzych kopalni, co za kupa", "Questy poboczne? To RPG czy turówka? Omg, wtf, lol co oni zrobili z tą serią!!!11"...

Gra będzie świetna, ja zamówienie na kolekcjonerkę już złożyłem :]

03.08.2011 15:28
8
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Chętnie zagram, jak dla mnie zapowiada się ciekawie.

03.08.2011 18:43
9
odpowiedz
Grooby_BCN
86
Konsul

szpen grałeś w VI nekropolią? Powiedz proszę coś więcej o mojej ulubionej frakcji;]

03.08.2011 21:08
10
odpowiedz
Marcines18
59
Senator

Cieszę się, że naprawią ten wizerunek miast:)
ale faktycznie jest mało czasu, a wiele rzeczy do naprawy..jestem ciekaw, czy przesuną premierę i poprawią to i owo, czy nie i będą walili patche..

04.08.2011 08:47
11
odpowiedz
U.V. Impaler
174
Hurt me plenty

GRYOnline.plRedaktor naczelny

Będzie pewnie patch na premierę. :)

04.08.2011 22:13
12
odpowiedz
Fred_RP
10
Legionista

Mam spore oczekiwania odnośnie "6" ale szczerze mówiąc mało interesuje mnie slaby wygląd miasta(jak będzie lepszy ...super , jak zostanie... to mnie nie zaboli) za to bardzo cieszy rozbudowa umiejętności bohatera i inne fajne dodatki. Dobry artykuł, czekamy na HM&M.

04.08.2011 22:21
13
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
189
Farben

Akurat zmiana wyglądu miasta jest chyba najbardziej niewytłumaczalnym ich krokiem, jakoś w heroes 1 dało się zrobić miasta, także dlaczego by nie w szóstce? Dobrze, że poszli po rozum do głowy, oby tylko nie wyszło z tego coś równie słabego, liczę na miasta przynajmniej typu tych z serii H1-H4, nie muszą być wcale 3D.

05.08.2011 09:36
14
odpowiedz
victripius
89
Joker

Ogólnie nie jest źle, a nawet bardzo dobrze. Jeśli tylko twórcy poprawią te kilka błędów i zmienią ten koszmarny wizerunek miast to dostaniemy naprawdę udany produkt. Nie najlepszy ze wszystkich części Heroesów, ale jednak udany.

05.08.2011 13:46
👍
15
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
189
Farben

Przesunęli premierę na październik, także mają sporo czasu na nadrobienie wszelkich błędów i braków :)

07.08.2011 12:09
16
odpowiedz
vojak_2
40
Generał

duzo szumu

10.08.2011 20:34
17
odpowiedz
kan14
1
Junior

Tragedii może i nie ma, ale mam wrażenie że VI będzie słabsza od V. Mi w przeciwieństwie do autora recenzji podoba się nowa rasa jaką jest sanktuarium podejrzewam, że będzie to moja ulubiona rasa podczas nieobecności elfów co też uważam za duży minus od początku serii była to rasa podstawowa, poza tym zawiedziony jestem orkami wygląda to raczej słabo oczywiście to moje zdanie. Widok miasta faktycznie słaby, ale za większy minus uważam ich rozbudowę jak dla mnie za bardzo okrojony. No ale jak to mówią pożyjemy zobaczymy, a raczej zagramy.

16.08.2011 01:14
18
odpowiedz
Nolifer
114
The Highest

Grałem w tą betę co była i generalnie wszystko mi się podobało oprócz tych nieszczęsnych wizerunków miast , które są naprawdę bidne i ubogie .

Zapowiedź Wrażenia z kampanii dla jednego gracza w Might & Magic Heroes VI