Star Wars: The Old Republic [PC] - Klasy zaawansowane
Smuggler =>> Gunslider z naciskiem na Sharpshooter
Smuggler może się specjalizować w zadawaniu obrażeń,
Gunslinger oraz w leczeniu i skradaniu – Scoundrel.
Coś mi tu stylistycznie nie gra :)
Też mi się tak wydaje. Mimo, że kompletnie nie czuję świata GW, tekst uważam za pomocny dla osób chcących stworzyć ciekawą, przemyślaną postać.
To już dawno było wiadome :)
Ja będę grał Bounty Hunter - Powertech -> czyli tankiem walczącym na odległość ;)
ja sie bede bawil sith lordem :D inqusitorem z duzym naciskiem na walke piorunkami lub podwojnym mieczem swietlnym, tzw. wlocznia swietlna :D
a ja myślałem, że Smuggler to ten co opluwa w CDA niegrzeczne dzieci, a tu takie zaskoczenie że to jednak postać z SW:TOR ;
Fajny artykuł! Właśnie tego typu rzeczy najbardziej chciałbym czytać na serwisach o grach!
Napiszę to po raz kolejny: obok Wiedźmina 2 i Diablo III (kolejnych części Starcrafta II nie liczę bo to jakby jedna gra) to najbardziej wyczekiwana przeze mnie gra ze wszystkich! :D
Trooper a jedi w tankowaniu będą się przede wszytkim różnić tym, że będzie potrzeba różnych taktyk na różnych bossow. Jedi napewno nie będzie wstanie tankować bossów które używają blasterów, bo poprostu nie utrzyma agro. Tak mi się wydaje, wkońcu każda klasa bijącą na odległość jest sprawniejszym zabójcą na odległość, tak samo będą zachowywać sie bossowie. Stwarza to ogromny potencjał do tworzenia instancji przez twórców, oraz tworzenia taktyk przez samych graczy. Chociaż napewno zostaną ustalone konkretne taktyki na konkretnych bossow, lecz nie zmienia to faktu, że wow nie będzie sie umywał do TOR. Moim dużym marzeniem, co akurat nie jest powiązane z tym artem, jest aby wprowadzono instancje, grupowe w których walczy sie za pomocą statków kosmicznych. Lecz teoretycznie to ejst trudne do zrealizowania.
Podsumowując. BioWare tworzy piekielnie dobrą grę.
sith warrior marauder to będzie mój wybór :D żaden jedi nie przeżyje walki ze mną muahahahaha mogliby zaimplementować zbieranie mieczy świetlnych z przeciwników jako trofea
blackbeaver - Dobry pomysł :) Grając Sithem Inquisitorem bym potrzebował osobnego pomieszczenia na takie trofea :) oczywiście jakby to było w grze :)
ciekawe kiedy premiera