Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Klasa Rogue w Dragon Age 2

27.10.2010 14:23
1
samaz
35
Chorąży

Jestem [5*65*78625*90+98+976-451*13-424-(89425*551)]*0+1

27.10.2010 14:24
2
odpowiedz
samaz
35
Chorąży

.

27.10.2010 14:40
Mortalking
😁
3
odpowiedz
Mortalking
133
Senator

Tylko czekać aż na tym forum pojawi się (znawcaRPG) i zacznie wychwalać i oznajmiać wszem i wobec jaki to DA 2 będzie genialny i wgniecie w ziemię Wiedźmina 2.

27.10.2010 15:03
4
odpowiedz
zanonimizowany739901
0
Centurion

Mortalking
Bo taki będzie i muisz się z tym pogodzić.

27.10.2010 15:06
5
odpowiedz
kristoferson
18
Legionista

Electronic Arts i BioWare! Nie idźcie tą drogą!

Słyszałem, że chcą zmienić trochę system walki ale hack & slash?! Jak tak to ma wyglądać to ja się wypisuję. Dobrze że jest jeszcze Wiedźmin.

27.10.2010 15:08
Benitonater
6
odpowiedz
Benitonater
116
Generał

znawcaRPG idź stąd!

27.10.2010 15:13
Marcines18
7
odpowiedz
Marcines18
59
Senator

Mortalking:
Dokładnie będzie na odwrót, ale on boi się po prostu myśleć o tym.

27.10.2010 15:29
8
odpowiedz
oskarxdd
32
Generał

uproszczony system walki w wiedzminie 2 (w 1 nie dosc ze byl kiepski to byl banalny, ten jest jeszcze łatwiejszy) nikomu nie przeszkadza. hmm..

27.10.2010 15:39
9
odpowiedz
Econochrist
114
Nadworny szyderca

Jak na razie miernota. A nie dość, że ubogo to i ułomnie bo cofamy się do tyłu.
Nie przepadam za projektami które zamiast rozwijać się i dobre strony
pogłębiać i rozbudowywać swoje mocne elementy upraszcza je i spłyca.
Taką drogą idzie nowe Dragon Age. Niestety przyszło nam żyć w cywilizacji leniwych idiotów.

27.10.2010 16:09
li_s
10
odpowiedz
li_s
30
Konsul

jaki będzie to się okaże, teraz czekam do premiery.

27.10.2010 16:13
Henrar
11
odpowiedz
Henrar
103
Generał Whiskas

Warto bowiem pamiętać, że w przypadku produkcji tego typu, zawsze najważniejsza była fabuła, a jeśli chodzi o BioWare, to w tej akurat dziedzinie trudno deweloperom czynić jakieś większe zarzuty.

Eheheheheheheehehehehehehe, HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHA! Dobre sobie, Bioware, które powtarza w każdej swojej grze stary schemat fabuły, który pojawił się już w starym Baldrusie?

27.10.2010 16:28
😍
12
odpowiedz
Ortodox86
33
Chorąży

Masz rację Econochrist, wszystko po to by dotrzeć do kieszeni półgłówków. ME2 może i był fajny ale do pierwszej części się nie umywa, a co do fabuły w grach BioWare to nie jest ona zbyt zawiła. Ale i tak DA bije Wieśka moim zdaniem na wszystkich płaszczyznach..... no może prócz fabuły, choć w Wieśku i tak była nudna.

27.10.2010 16:53
13
odpowiedz
zanonimizowany367615
23
Chorąży

Pewnie kupie jak będę mil siano (ale poczekam na recki) mimo iz na żaden dodatek do 1 się nie pokusiłem.

27.10.2010 17:14
😉
14
odpowiedz
dresX94
51
Senator

Widać, że Bioware po ME chce ze swoich RPG'ów zrobić gry akcji. Mi osobiście się podoba, jednak nie powinni każdej gry dostosowywać do większego odbiorcy (chociaż i tak wiadomo, że liczy się tylko kasa) ale tworzyć także gry dla starych RPG'owych fanów

27.10.2010 17:15
😁
15
odpowiedz
Dycu
65
zbanowany QQuel

Mi też się podoba jak twórcy po ambitnym projekcie stwierdzają że po chuja się męczyć, jak można zrobić z RPG'a spadkobiercy BG mieszankę ME z GoW i kasa milionami zacznie płynąć.

Oby tak dalej, naprawdę!

27.10.2010 17:32
16
odpowiedz
ElVinci
6
Junior

No cóż nawet Bioware zaczyna skupiać się na konsolach i systemie walki opartym na akcji. Oby chociaż fabuła prezentowała się dobrze. Ortodox86 Wiedźmin kopał dupę Dragon Age na większości płaszczyznach. Począwszy od fabuły, poprzez ukazany świat, klimat, realizm, a na technologii kończąc. Walki porównywać nie będę bo to inna bajka.

27.10.2010 17:46
😁
17
odpowiedz
zanonimizowany511433
57
Pretorianin

Słyszałem, że chcą zmienić trochę system walki ale hack & slash?! Jak tak to ma wyglądać to ja się wypisuję. Dobrze że jest jeszcze Wiedźmin.

A nowy Wiedźmin jaki ma mieć system walki, bo przegapiłem?
Tury czy aktywna pauza?

27.10.2010 18:22
Koktajl Mrozacy Mozg
18
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

skrotem HnS mnie kupili :)

27.10.2010 18:40
maslice
19
odpowiedz
maslice
37
Shepard

Liczy się fabuła jak dla mnie oczywiście.

27.10.2010 18:53
20
odpowiedz
el3ment
23
Legionista

@Econochrist: A cofałeś się kiedykolwiek do przodu?

Co do tematu: fabuła fabułą, możliwe że będzie nawet ciekawa, ale system walki w stylu h&s? Nigga please... Co to znaczy? Na 95% oznacza to drastyczny spadek poziomu trudności gry, a przede wszystkim wymaganego zaangażowania gracza... Grając w RPGa, chcę, by walki były wyzwaniem, tak by poznawanie dalszej części fabuły było dla mnie swego rodzaju nagrodą, a nie po prostu dodatkiem do prostego, bezmyślnego siepania kolejnych hord stworków.

27.10.2010 19:38
xsas
😐
21
odpowiedz
xsas
184
SG-1

Hmm, nie chcę nikogo obrażać i proszę tego nie odbierać osobiście, ale można się pokusić o stwierdzenie, że nowa generacja konsol będzie taka, gdzie na padzie będzie "krzyżak" (do poruszania się po menu) i przycisk "zabij wszystkich", no ew. "end" bo po co się wysilać?

Kiedyś fabuła była dodatkiem do gry, a dzisiaj to często rozgrywka jest dodatkiem do fabuły(filmików) i idzie to raczej w kierunku interaktywnych filmików niż gry z wątkiem fabularnym.
Najlepiej gdy jest zachowana równowaga, między fabułą, a samą grą(gameplay) no ewentualnie z drobną przewagą tej pierwszej, bo dojdziemy do momentu, gdzie pad będzie służył do przewijania filmików.

27.10.2010 19:44
wickywoo
22
odpowiedz
wickywoo
85
Konsul

dragona pokochalem za swiat, klimat, troche mniej za fabule, ale przede wszystkim za walki. Taktyka, pauza i niemale wyzwania. HnS jest dla mnie ogromnym ciosem, ale bioware ma u mnie na tyle duzy kredyt zaufania, ze pewnie kupie da2 i pewnie bedzie swietne. Ale takie zmiany to nie dla mnie. Konsole zabijaja duchy starych gier i nikt mnie nie przekona ze jest inaczej.

27.10.2010 21:17
23
odpowiedz
Paranoja
51
Centurion

Okej, fabuła fabułą, ale czy to znaczy, że gra musi zmieniać się w interaktywny film akcji, którym de facto był Mass Effect 2? Nic nie mam do tej gry, świetnie się przy niej bawiłam, co nie znaczy, że była w moim mniemaniu zbyt uproszczona (z serii "samograj", w sumie można przysnąć przed padem i i tak szansa, że zginiesz, czy że coś schrzanisz jest praktycznie zerowa) i liniowa aby dać się nazwać crpg. Obawiam się, że taki sam los czeka DA2, a szkoda, bo jedynka była bardzo rozbudowana i zostawiała graczowi sporą swobodę, co bardzo w tego rodzaju grach cenię.
Poza tym mamy ostatnio świetny przykład, że zainwestowanie w fabułę nie musi odbywać się kosztem innych aspektów gry - Fallout New Vegas. Wiem, zaraz ktoś naskoczy, że te gry to zupełnie inna bajka, ale to tak naprawdę bez znaczenia w jakich klimatach ktoś gustuje. Chodzi o to, że można zrobić grę z fajnym klimatem i fabułą, a przy okazji taką, która wymaga od gracza zaangażowania. W DA2 z pewnością zagram, ale zbyt wiele sobie po tym tytule nie obiecuję.

27.10.2010 21:47
24
odpowiedz
mikecortez
91
Senator

@Mortalking
Hahaha widze, ze dlugo nie trzeba bylo czekac. Przyznam szczerze, ze czytajac artykul pomyslalem o tym samym i tylko zastanawialem sie, co tam madrego naskrobie. Wiadomo, ze temat cycki.... ;p

Mi osobiscie pierwsza czesc nie przypadla do gustu. Nuda, nuda i jeszcze raz nuda. Nie potrafie nawet wymienic jakiegos plusa tej gry. Graficznie blee, fabula nudna, o polonizacji nawet lepiej nie mowic. Cale szczescie, ze kupilem w promocji 2 za 1 wraz z dodatkiem...

27.10.2010 21:49
Nolifer
25
odpowiedz
Nolifer
166
The Highest

Jak fabuła będzie lepsza niż ta z 1 to nawet zmieniony system mi nie przeszkodzi ; p

27.10.2010 23:24
Love&Pain...
26
odpowiedz
Love&Pain...
101
Generał

a ja ciągle daje tej gierce szansę:) i myślę ze fabułą dość klasyczna będzie ale poziom trzymać będzie:)

27.10.2010 23:36
27
odpowiedz
zanonimizowany674990
53
Pretorianin

Jak chcecie mieć ciekawe fabuły to zacznijcie grać w przygodówki :-P
Gatunek jakim jest cRPG nędznieje, czasem pojawi się produkcja w rodzaju Alpha Protocol lub New Vegas, reszta to przedwczorajsze kotlety odgrzane w mikrofali. Żeby tak jeszcze było w nich jakieś mięsko i przyprawy, zamiast tego tektura i konserwanty.

28.10.2010 09:46
Irek22
👎
28
odpowiedz
Irek22
154
Legend

Dotychczas byłem wobec tej gry na "nie". Teraz jestem na "NIE!".

A co do fabuły to większych zarzutów rzeczywiście nie można robić pod adresem Bioware. Ale w ogóle zarzuty można robić bo Bioware goni w piętkę i ich gry fabularnie stają się przewidywalne i nie wyrózniają się specjalnie na tle konkurencji, nie wgniatają w ziemię, o czym kilka lat temu (więcej niż 5) nie mogło być jeszcze mowy.

Prawda jest taka, że Bioware schodzi na psy. A może już zeszło...

28.10.2010 09:55
😍
29
odpowiedz
sakhar
131
Animus Mundi

Skąd się biorą takie typy jak 'znawcaRPG'?
Właśnie dlatego przestałem odwiedzać to forum dawno temu.

28.10.2010 16:16
30
odpowiedz
zanonimizowany674990
53
Pretorianin

znawcaRPG jesteś ślepym fanboyem BioWare i nie trzeba zbytnio się w tym temacie rozpisywać, bo stwierdzi to każdy kto przeczyta jakikolwiek twój komentarz. Widzę też, że smakuje ci tektura i konserwanty lub specjalnie wchodzisz na forum i wypisujesz swoje bzdury aby wywoływać niepotrzebne wojny. Niestety upowszechnienie się internetu sprawiło, że trzeba znosić też ludzi twojego pokroju.

28.10.2010 18:11
31
odpowiedz
ozoq
59
Generał

Alez pierdolicie o tym uwstecznianiu gier i zrzucaniu winy na konsole. Tak sie gry teraz robi ze gameplay ma nie przeszkadzac w odbieraniu fabuly. Tradycyjnych rpgowcow moglo jarac ze nawet w trakcie walki jakis czlonek druzyny levelowal a oni sobie wbijali: 'ok, teraz 2 punkty w sile, a jeden w zrecznosc. albo nie, zeby moc uzywac tego krotkiego miecza ptorzebuje 26 pkt zrecznosci.' - jasne, kiedys to bylo fajne, ale w dzisiejszych czasach imho to sztuczne przedluzanie gry i wytracanie gracza z akcji. Bo żwawe przedzieranie sie przez tunele pelne wrogow zamieniaja sie w obserwowanie dziwnego przedstawienia gdzie stoja naprzeciw siebie dwie kukły i jedna atakuje 2x/sekunde a druga 1x/2 sekundy. Nie te czasy. Jest trend w grach ktory kaze uciekac od bocznych paneli sterowania i otwierania tysiaca okienek.

28.10.2010 18:32
Molzey
😉
32
odpowiedz
Molzey
114
Generał

Ozoq,
jeśli nie lubisz dawać "2 pkt. w siłe", jeśli nie lubisz "bocznych paneli sterowania i otwierania tysiaca okienek" to powiedz mi - po jakiego wała chcesz grać w cRPG?
Graj sobie w przygodówki, graj w FPS, gameplay nie będzie ci w żadnym razie przeszkadzał w odbieraniu "fabuły".

Argument "to nie te czasy" wsadź sobie tam gdzie słoneczko z rzadka zagląda...

28.10.2010 18:43
33
odpowiedz
ozoq
59
Generał

a po tego wała, że daje mi to sporo przyjemności. po tego, że ani przygodówka ani fpp nie posiadają tych cech co współczesne rpg. po tego, że bardzo lubie nieliniowe gry, w których mam wpływ na przebieg fabuły, gdy moge sam zdecydowac czy jesli NPC jest wrogo nastawiony to wole użyć perswazji, dać w łapę albo wbić nóż w gardło. Nie wiem czy wychodza ciekawe przygodowki a z kolei fpp nie daja mozliwosci wyboru. I ciesze sie ze fallout 3 wyglada wlasnie tak a nie jak dwojka, ze mass effect cieszy sie orgomna popularnoscia i ze walka w Wiedzminie byla dynamiczna. a to co chcesz sobie wsadzac tam gdzie sloneczko nie dochodzi to juz nie tematyka tego forum.

28.10.2010 20:58
marcinos709
34
odpowiedz
marcinos709
31
Konsul

BioWare robi gry wspaniałe. Nikt nie wymyśli lepszej fabuły i dialogów popatrzcie na Mass Effect 2.....

Wiadomość Klasa Rogue w Dragon Age 2