Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl Darksiders Wrath of War [PC] - Darksiders - rozgrywka na PC

05.10.2010 15:14
1
mik18
86
Generał

pierwszy zabieram się do oglądanie

05.10.2010 15:16
2
odpowiedz
Starkiller 7
15
Chorąży

Może kupie

05.10.2010 15:22
3
odpowiedz
zanonimizowany752801
2
Junior

Dzięki za zastosowanie się do mojej rady.
Zabieram się do oglądania.

05.10.2010 15:27
4
odpowiedz
Rysio koks
40
Chorąży

Przeszedłem i gierka jest świetna, polecam

05.10.2010 15:29
5
odpowiedz
oriano
36
Centurion

Po prostu najlepszy slasher na pc i tyle ;p

05.10.2010 15:32
Mada Fakir
6
odpowiedz
Mada Fakir
87
Sweet Transvestite

"Gra jest troszeczkę epicka". Nowe znaczenie tego słowa, oprócz gatunku literackiego, jest "wielki". Ja się kufa pytam, jak gra może być trochę wielka? Albo coś wielkie jest, albo nie!

05.10.2010 15:33
7
odpowiedz
Dida99
43
Centurion

A dupa tam najlepszy...X - men Origins był fajniejszy, mimo że na licencji filmowej.

05.10.2010 15:35
8
odpowiedz
aaaaartur
5
Legionista

chciałbym obejrzec cos z nowego need for speeda ,albo z wiedzmina2

05.10.2010 15:36
9
odpowiedz
daro-
13
Chorąży

1.Devil may cry 4
2.Darksiders zdecydowanie PoP się chowa !!

05.10.2010 15:39
przemas478
10
odpowiedz
przemas478
102
Senator

Bardzo dobra gra jak nie patrzeć. Może kupie w najbliższym czasie lecz na razie fundusz nie pozwala.

05.10.2010 15:42
Mepha
11
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Kurde, fajna gra. Chyba się skusze :/

05.10.2010 15:42
12
odpowiedz
olotocolo
43
Centurion

Mada Fakir: Epicki, jest słowem które bardzo zmieniło znaczenie, to nie jest już przymiotnik zastępczy dla "wielki". Epicka zbroja, to ogromna,iskrząca się z milionami dupereli itp. Niestety

05.10.2010 15:47
Pan Tur
13
odpowiedz
Pan Tur
34
Czempion_Kirkwall

super... już tylko do świąt czekać

05.10.2010 15:51
14
odpowiedz
Dida99
43
Centurion

No ja już ją prawie skończyłem. Granie na klawiaturze nie sprawia mi żadnych problemów. Jak na slashera za mało tutaj walki i mimo ciekawych elementów platformowych i logicznych gra nieco na tym ucierpiała, tak sądzę.

05.10.2010 16:01
matiyyy
15
odpowiedz
matiyyy
22
Pretorianin

Narzekasz że sterowanie jest na klawiaturze niewygodne, to czemu go nie zmienisz ? Na pewno jest taka możliwość i z Caps Locka zamienić np. na boczny przycisk myszki i juz gra się bardzo wygodnie. jak ja odpalam nową grę to odrazu zmieniam sterowanie na pasujące mi.

05.10.2010 16:03
👍
16
odpowiedz
mati200036
42
ANARCHIA

Wreszcie!

05.10.2010 16:04
Harry M
17
odpowiedz
Harry M
146
Master czaszka

Nareszcie jest na PCta. Dlaczego przed nazwą nie ma "Gramy w..." ??? Gra chyba za dużo się nie różni od tej konsolowej. Do tej gry jestem na "TAK". Zróbcie gramy w Assassin's Creed: Brotherhood tylko, że z innego trybu gry :) Finisher fajny!! Dubbing także świetny. Fajny filmik :)|(:

05.10.2010 16:08
😊
18
odpowiedz
kotle211
32
Pretorianin

Mam takie pytanie. Czy wam też po włączeniu filmiku po pewnym czasie strona z komentarzami się włącza ?

05.10.2010 16:09
19
odpowiedz
Dycu
65
zbanowany QQuel

Omg Dell, jedna z lepszych konwersji pada na klawiaturę, a Ty mówisz ze bez pada się przy Darksiders cierpi? Chyba serio te 14 minut które miałeś wygrane na tym slocie to całość jaką przegrałeś na klawiaturze O_o

05.10.2010 16:10
JeDi20
20
odpowiedz
JeDi20
18
Legionista

Jedna z najlepszych gier na konsole

05.10.2010 16:11
21
odpowiedz
PogiPL
7
Legionista

nareszcie na PC

05.10.2010 16:14
combater
👍
22
odpowiedz
combater
21
THE-EPIC-KILLER

S
U
P
E
R

G
R
A
naprawdę super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

05.10.2010 16:18
Mitsukai
23
odpowiedz
Mitsukai
197
Internet is for Porn

Nie pierwszy raz juz slysze/czytam okreslenie ze cos ma dobry dubbing w odniesieniu do oryginalnych glosow. Co jest blednym okresleniem gdyz,

dubbing [wym. dabing] «opracowanie dialogów jakiegoś filmu w innym języku niż dialogi oryginalne; też: dialog tak opracowany

No chyba ze w pierwotnej wersji Darksiders nie jest po angielsku, albo mowa o polskiej wersji, ale wtedy warto to zaznaczyc gdyz gramy ma angielskie glosy.

Tak czy inaczej Darksiders jest bardzo dobra gra :).

05.10.2010 16:32
👍
24
odpowiedz
Cycu1608
20
Centurion

Przeszedłem Darksidersa na X360 i naprawde bardzo fajna gra ( ale i tak God Of War nic nie pobije :) )

05.10.2010 16:35
Ezio339
25
odpowiedz
Ezio339
23
Konsul

Ukpfrrr, mam rozdarcie umysłowe. Nie wiem co kupić Darksaiders czy Ninja Gaiden.

05.10.2010 16:38
Sassafrass
👍
26
odpowiedz
Sassafrass
15
Pretorianin

Jeszcze do niedawna oglądając wasze filmiki zwracałem uwagę tylko na sam gameplay, bo komentarz nic nie wnosił, tzn. mówiliście o rzeczach oczywistych, które sam byłem w stanie zauważyć - był nie ciekawy. Za to teraz przynajmniej się wypowiedziałeś DEL.

05.10.2010 16:40
27
odpowiedz
Mrgreen
15
Centurion

GRA ŚWIETNA ALE GDZIE VON ZAY

05.10.2010 16:52
28
odpowiedz
gamemaniek
16
Pretorianin

Tylko że jak ta gra wyszła na konsole nic o niej nie wspomnieliście aż się zdziwiłem dopiero po jakimś czasie!

05.10.2010 17:01
kęsik
👍
29
odpowiedz
kęsik
106
Legend

Grę już przeszedłem i jest bardzo dobra.

05.10.2010 17:03
Franusss
30
odpowiedz
Franusss
112
Generał

Gra jest kozak, bym z nią nawet stanął do pepsi challenge ^^.

05.10.2010 17:06
😊
31
odpowiedz
hight_power
35
Generał

Swietny material :)

05.10.2010 17:29
32
odpowiedz
grzechuu9
18
Legionista

nie tylko nie Del, kutwa jak mam słuchać jego pieprzenie o niczym to wole bez dzwięku oglądać.. "no i oczywiście bla bla bla.. no i oczywiście bla bla' nie śpie bo trzymam kredens

05.10.2010 17:40
33
odpowiedz
kakarotto3696
38
Generał

to duż czekania ale teraz tak będzie gry na konsole będą wychodzić pół roku wcześniej niż na personal computer

05.10.2010 17:49
😊
34
odpowiedz
Dycu
65
zbanowany QQuel

Mitsukai - Dubbing, dawniej dublaż – tworzenie ścieżki dialogowej filmu, serialu lub gry, polegające na podłożeniu ścieżki z lokalną wersją językową. Głosy podkładają często wyspecjalizowani aktorzy głosowi. Mianem dubbingu określa się również pierwotne udźwiękowianie animacji bądź gry oraz dogrywanie w studiu dialogów do już udźwiękowionego materiału w celu polepszenia jego jakości.

Proste : )

05.10.2010 17:49
35
odpowiedz
rakpol
38
Centurion

Gierka jest wypaśna i poleciłbym wszystkim od razu poziom apocalyptic :) Przynajmniej wtedy stanowi jakiekolwiek wyzwanie :)

05.10.2010 17:56
Rogal45_PL
👍
36
odpowiedz
Rogal45_PL
19
Konsul

Bardzo fajna gra :)

05.10.2010 18:14
Mr. Noob
37
odpowiedz
Mr. Noob
21
Konsul

prosto to opisac stary i dobry darksiders

05.10.2010 18:32
38
odpowiedz
lPAINl
11
Centurion

A jak z optymalizacją? Mój PC nie jest najnowszy i się waham przed zakupem tejże gry..

05.10.2010 18:36
Adamu
39
odpowiedz
Adamu
64
Shawn Michaels

Czy kursor w grze jest taki jak na filmiku czyli standard windowsa?

05.10.2010 18:47
Mada Fakir
😍
40
odpowiedz
Mada Fakir
87
Sweet Transvestite

olotocolo, ale nadal nie rozumiem, jak coś może być trochę epickie. Zbroja jeszcze nie jest ogromna, tylko prawie, iskry nie są w 1456 barwach tylko 500, i ma o dwa duperele mniej?

05.10.2010 18:57
A.l.e.X
41
odpowiedz
A.l.e.X
131
Alekde

GRA JEST ŚWIETNA POLECAM jedna z najlepszych gier 2010 roku !!!

05.10.2010 19:03
😜
42
odpowiedz
Mr.Morfeusz
38
Centurion

nawet dość tka fajna gierka :P
Nie wiem czemu ale ten główny bohater strasznie przypomina mi Arthasa z Warcrafta III nie wiem czemu ?>xD=

05.10.2010 19:13
43
odpowiedz
Kacperpol
64
Konsul

nie wiem co wam się podoba w tej grze jakiś slasher z przeciętną grafiką ,

05.10.2010 19:13
Nolifer
44
odpowiedz
Nolifer
129
The Highest

Bardzo dobra gra :)

05.10.2010 19:28
45
odpowiedz
zanonimizowany756933
1
Junior

Wiem, że to nie tu, ale czy będzie jakieś gramy z NBA 2k11? bo ta gra to murowany hit roku i czy będzie chociazby jakas wzmianka na ten temat

05.10.2010 19:34
😊
46
odpowiedz
Mortyfikator
20
Pretorianin

Fajna gierka :d

05.10.2010 19:44
Mitsukai
😊
47
odpowiedz
Mitsukai
197
Internet is for Porn

Dycu - po pierwsze dla mnie PWN > Wikipedia, po drugie, jak juz Wiki to wole angielska, bo polska to w wielu przypadkach blednie przetlumaczona po lebkach wlasnie angielska.

"Dubbing" also describes the process of an actor's re-recording lines spoken during filming and which must be replaced to improve audio quality or reflect dialog changes. This process is called automated dialogue replacement, or ADR for short.

I smiem watpic ze autor mial to na mysli. Bo ani slowa tam o grach[we fragmentach na ktore rzucilem okiem], poza oczywistym stwierdzeniem ze gry sa dubbingowane na jezyk rynku lokalnego. Tak wiec pozostane przy swoim zdaniu :).

05.10.2010 19:56
Spawcz
48
odpowiedz
Spawcz
47
Gram w gre

Super gra

05.10.2010 20:01
👍
49
odpowiedz
perso
7
Legionista

grzechuu9 turlaj dropsa del jest dobry i warto go posłuchać świetny materiał !

05.10.2010 20:26
maslice
👍
50
odpowiedz
maslice
37
Shepard

Nareszcie na PC.

05.10.2010 20:53
Adrianziomal
👍
51
odpowiedz
Adrianziomal
46
Samael

Oby się w CD-Action ukazała. :)

05.10.2010 21:45
52
odpowiedz
zanonimizowany748897
5
Pretorianin

[53] [54] LOL nie masz gdzie spamować????

Spoko gramy, ahh jednak pad to pad xD

05.10.2010 21:51
53
odpowiedz
ali_tek
23
Algeroth

Dell, ale jak sterowanie klawiaturą może mieć mankamenty ? Przecież na padzie wszystko ustawione jest intuicyjnie, a klawiaturę pecetowcy mają po to, żeby sobie każdy klawisz przypisać tam gdzie im się podoba - dzięki temu możemy mieć identyczne ustawienia w kilku zupełnie różnych grach. Jak dla mnie to udogodnienie a nie mankament!

05.10.2010 22:51
"AsSaMoN"
👍
54
odpowiedz
"AsSaMoN"
18
Konsul

super gramy ale slaszer na PC no bez takich

06.10.2010 00:34
g0tcha
55
odpowiedz
g0tcha
56
Stay Up Forever

Ostatnio zastanawiałem się czy warto zakupić Darksiders:WoW i po cichu liczyłem właśnie na jakieś gramy z wersji PC. Widzę, że konwersji nie skopali, opinie ludzi w większości pozytywne czyli wygląda na to że gra może być warta zakupu. Przetestuję w takim razie...

06.10.2010 00:51
oOShinOo
56
odpowiedz
oOShinOo
15
Pretorianin

Gra świetna, ale nie zamierzam kupować PCtowej wersji. Świetnie wykreowane postaci (szczególnie War, Samael), świetny dubbing oraz rozwój fabularny. Jak dla mnie gra zaczyna się dopiero po spędzeniu przy niej kilku dobrych godzin, akcja zaczyna przyspieszać, zdobywamy coraz więcej broni, konia i takie tam. Jeden z najlepszych slasherów. Czekam na część drugą.

06.10.2010 15:14
Mada Fakir
😁
57
odpowiedz
Mada Fakir
87
Sweet Transvestite

Kylger - epic fail. :D

06.10.2010 15:43
Adamu
58
odpowiedz
Adamu
64
Shawn Michaels

Nic nowego względem konsol? To dlaczego na x360 i ps3 było 16+, a na pc 18+?

06.10.2010 18:11
59
odpowiedz
Termez
44
Centurion

Gameplay spoko ale może Del by zaczął używać innych słów niż fajny. Rozumiem, że rok temu słabował bo był nowy - ale przez ten czas odnoszę wrażenie, że niewiele się zmienił. Niech trochę popracuje nad przymiotnikami albo najpierw zrobi gameplay, a potem dopisze sobie tekst do tego.

06.10.2010 18:24
Mastyl
60
odpowiedz
Mastyl
161
Za godzinę pod Jubilatem

A jak zastapić fajny? Wypasiony, cool, w pytkę, a może zajebisty? :)

06.10.2010 19:35
Mitsukai
61
odpowiedz
Mitsukai
197
Internet is for Porn

A jak zastapić fajny?
Pierwszy wynik z google:
świetnie, dobrze, cudownie, doskonale, fenomenalnie, idealnie, miło, przyjemnie, pierwszorzędnie, rewelacyjnie, wspaniale, wybornie, znakomicie, pot. byczo, bombowo, bosko, genialnie, morowo ♦pot. ekstra, obłędnie, odlotowo, odjazdowo, prima, pysznie, super, tip-top, śpiewająco,

06.10.2010 20:00
StAtEoFmInD
👍
62
odpowiedz
StAtEoFmInD
28
Mnemonic
Image

Wreszcie Wojna trafia na PC. Spoko bo pewnie właśnie na PC zagram a i sama gra będzie pewnie tańsza w edycji na komputery osobiste to tak na marginesie.

07.10.2010 13:41
Mortalking
63
odpowiedz
Mortalking
110
Senator

Jeżeli chciał bym zagrać w tą grę na padzie to muszę mieć pada z X 360 czy wystarczy jakikolwiek.

07.10.2010 14:41
Apokalipsis
64
odpowiedz
Apokalipsis
59
Senator

Poczekam aż ukażę się w CDA :D

07.10.2010 19:29
65
odpowiedz
wuja3d
33
Pretorianin

gra fajna ale potwory są mało zróżnicowane

07.10.2010 19:46
Gofe123
66
odpowiedz
Gofe123
26
Psychol

STOR KROFT DWOOOOOOOOOOOO:P

08.10.2010 21:54
67
odpowiedz
Semir
35
31

Parafrazując Della, trochę dobre gramy.

09.10.2010 08:33
68
odpowiedz
kammek
4
Legionista

Siema. Mam taki problem ,ponieważ kupiłem tą gre,ale jak gram to nagle gra staje. Jest dźwię i obraz ale nie moge się ruszyć ani grać. Wiecie o co może chodzić?

09.10.2010 17:04
😉
69
odpowiedz
Smaczny Serek
5
Pretorianin

Gra na pececie wygląda ładnie,ale imo lepiej chyba się steruje na padzie niz na klawiaturze,ale to tylko moje zdanie.

10.10.2010 15:05
70
odpowiedz
pjotr3k
31
Pretorianin

kupuję

11.10.2010 13:27
😉
71
odpowiedz
Mirshann d' oloth
23
Chorąży

Fabuła świetna, grafika też jest ładna.
Ale czy gra musi być aż tak prymitywna pod względem walki? Z recenzji widać ze żadne z niej wyzwanie.

12.02.2011 17:12
😊
72
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Extra Gra!

tvgry.pl Darksiders Wrath of War [PC] - Darksiders - rozgrywka na PC