Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Pecetowe Darksiders debiutuje na rynku

24.09.2010 09:24
1
Likfidator
119
Senator

Obejrzałem filmiki z gameplayu i nawet mi się podobały, do momentu gdy pokazali walkę... Kompletnie mi się nie spodobało.

24.09.2010 09:51
2
odpowiedz
szulcu1306
53
Prezydent

Kurczę - nie lubię takiej polityki. Kupiłem dawno temu Darksiders na PS3 i jeszcze nie miałem czasu przejść. Teraz wychodzi na PC z lepszą grafą i chętniej zagrałbym właśnie w wersję PC, ale żal mi wydawać kolejny raz kasę. Jak wydawać gry, to równolegle!

24.09.2010 09:52
👎
3
odpowiedz
Momochi
11
Legionista

Wyjątkowo udanej gry akcji??? Że co kurcze ta gra to nic rewalacyjnego zwykle 5/10.
Widziałem dożo recenzji na łamach rożnych stron o grach wszyscy tą gre zachwalali. Ale kiedy zagrałęm w Darksiders to stwierdziłem ze ta gra ujdzie ale nie ma w niej nic ciekawego walka nie przyciaga fabuła oczywista, nie widziałem niczego co by zachęcało. Czy ta gra jest udana moim zdaniem NIE!!!

24.09.2010 10:07
nagytow
4
odpowiedz
nagytow
146
Firestarter

Tak, udanej. 83/100 na metacritic cos znaczy.

24.09.2010 10:08
😃
5
odpowiedz
misiek345
40
ABCDEFGHIJKL

Momochi - gówno nas obchodzi twoje zdanie. Darksiders to bardziej gra przygodowa niż slasher. Walka to tylko 1/3 gry.

24.09.2010 10:22
👍
6
odpowiedz
Momochi
11
Legionista

misiek345 - To dobrze ze WAM szeregowy się podoba. Forum jak wiesz bądź nie jest po to by wyrażać własne zdanie więc jeśli je masz to napisz co CI a przepraszam:P WAM się podobało:>

24.09.2010 10:32
helias16
7
odpowiedz
helias16
93
Glorious PC gamer

Poproszę o gramy z tej gry, bo nie wiadomo czy wersja pc jest tak samo dobra jak ta konsolowa

24.09.2010 10:52
8
odpowiedz
zanonimizowany47980
118
Generał

To nie jest typowy slasher, jak ktoś tego oczekuje to może mocno się przejechać. W grze znajduje się mnóstwo (raczej prostych) zagadek logicznych. Ktoś określił Darksiders krzyżówką Zeldy i Gowa, i jest to wg mnie bardzo trafne określenie. Ja osobiście bardzo polecam bo ta gra to chyba największe, pozytywne zaskoczenie tego roku.

24.09.2010 10:54
9
odpowiedz
TobiAlex
152
Legend

Zrobię kopię mojego posta z konkurencji, bo nie chce mi się ponownie tego pisać:

Jest problem z polską wersją gry. Dzwoniłem już do pomocy technicznej i cyt.: "wiemy o tym problemie, skontaktowaliśmy się z wydawcą gry, już pracują nad rozwiązaniem i mamy nadzieję, że jeszcze dziś problem ten zostanie rozwiązany". Po prostu cudnie. A jaki to problem? Otóż gra wymaga Steama. I tu jest ok. Problem w tym, że na Steamie jest niedostępna polska wersja gry Darksiders a tym samym przy próbie instalacji gry pojawia się informacja, że tej gry nie można zainstalować.

Odnośnie polskiego wydania. Oczywiście jest ok (w końcu do CD Projekt a nie cenega). Cieszy także bonus - dodatkowa płyta ze ścieżką dźwiękową z gry. Muza jest cudna!

24.09.2010 11:31
10
odpowiedz
szulcu1306
53
Prezydent

@TobiAlex - nie ma to jak kupić oryginał który nie działa... Wkurza mnie sytuacja w której piraci mają lepiej od uczciwych graczy. Sprawdzałem - Darksiders jest dostępne na torrentach. Czyli jakiekolwiek zabezpieczenia (vide konieczność zarejestrowania na Steamie) są bez sensu. Producenci gier powinni pójść po rozum do głowy i zamiast wydawać kasę na kolejne zabezpieczenia przeznaczyć ją na doszlifowanie produktu.

24.09.2010 11:41
11
odpowiedz
TobiAlex
152
Legend

szulcu1306 akurat nie przeszkadza mi przypisanie do Steama, bo korzystam z niego na co dzień. Bardziej wkurza to, że nikt tego nie sprawdził. Steam to nie tylko zabezpieczania.

24.09.2010 11:47
Koktajl Mrozacy Mozg
12
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
170
VR Evangelist

Ciekawe o ile PC wspomoze ponad 1mln sprzedanych. Wiele razy czytalem "wypuscie gre na pc a dojdzie dodatkowa kasa" ha

24.09.2010 11:49
13
odpowiedz
TobiAlex
152
Legend

Koktajl Mrozacy Mozg gra jest świetna. Sam sprzedałem wersję konsolową i kupiłem PC, bo wolę jednak grać na PC :P

24.09.2010 12:02
cRaven
14
odpowiedz
cRaven
148
Konsul

Podchodziłem do gry bardzo sceptycznie kupując ją na ps3 (była promocja;)).
Gra mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła. Zawiodą się jednak ci którzy liczą na slasher.

70% gry to platformówka logiczno-zręcznościowa, a 30% to walka, która podobnie jak w slasherach nabiera rumieńców dopiero z rozwojem bohatera. Gra ma świetny klimat gdzie apokalipsa, miesza się z teorią spisku, a wszystko okraszone jest miksem niebiańskiego patosu i piekielnego czarnego humoru.

p.s Wojenny wierzchowiec wynurzający się w galopie z pod ziemi - genialnie zrobiony.

24.09.2010 14:14
15
odpowiedz
SIEDZE
48
Pretorianin

Gra czasem frustrująca i wkur...jąca

24.09.2010 15:26
Nolifer
16
odpowiedz
Nolifer
129
The Highest

Jeden z lepszych slasherów na pc , polecam ;)

24.09.2010 15:27
17
odpowiedz
Michal.92
29
Centurion

Gra całkiem fajna. Niektóre animacje postaci są strasznie sztywne ale po jakimś czasie to nie przeszkadza.

24.09.2010 15:33
maslice
👍
18
odpowiedz
maslice
37
Shepard

Nareszcie.

24.09.2010 15:35
😁
19
odpowiedz
misiek345
40
ABCDEFGHIJKL

Jeden z lepszych slasherów na pc , polecam ;)

24.09.2010 15:41
Slasher11
20
odpowiedz
Slasher11
143
Legend

Po obejrzeniu trailera: "Wooow, to będzie zarąbiste!"
Po obejrzeniu gameplaya: "-_-"
Dobrze, że jest youtube, przynajmniej wiem, że gra nie jest warta złamanego grosza.

24.09.2010 17:37
21
odpowiedz
TobiAlex
152
Legend

Slasher11 to nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz. Ot tyle.

24.09.2010 17:47
Slasher11
22
odpowiedz
Slasher11
143
Legend

TobiAlex - nie każdy lubi bezmyślne i pseudoefektowne łomotanie. Koleś uderzając wypełnia cały ekran jakimiś dziwnymi efektami. Poza tym, nie znoszę gier pokroju DMC (a tej grze strasznie do niej blisko). Wielki miecz i grzomcenie niewiadomo ile razy wrogów ze świecidełkami na około i napisem "combo xx". Oczekuję od gier czegoś głębszego a nie kolejnej bezczelnej konsolówki. Ci się podoba - ok, nic mi do tego. Inny gust. Ot tyle.

24.09.2010 17:51
😁
23
odpowiedz
dawido137
36
tratatat

Slasher11...

Następny gląb który nie wie czym jest ta gra...

24.09.2010 17:55
24
odpowiedz
TobiAlex
152
Legend

Widzisz Slasher11, gdybyś czytał wszystkie posty a nie pisał pierdoły to byś widział, co inni piszą na temat tej gry, ot choćby cRaven kilka postów wyżej, cytuję:

"Gra mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła. Zawiodą się jednak ci którzy liczą na slasher.

70% gry to platformówka logiczno-zręcznościowa, a 30% to walka, która podobnie jak w slasherach nabiera rumieńców dopiero z rozwojem bohatera. Gra ma świetny klimat gdzie apokalipsa, miesza się z teorią spisku, a wszystko okraszone jest miksem niebiańskiego patosu i piekielnego czarnego humoru."

I nie chodzi tu o to, co ktoś lubi a co nie, bo często jest tak, że sami nie sprawdzimy a gadamy bzdury, potem okazuje się, że gra całkiem fajna. Nie raz przez jakieś idiotyczne filmy na youtoube, głupie komentarze itp. odpuszczałem sobie jakaś grę a potem okazało się, że to całkiem fajna produkcja.

24.09.2010 21:35
A.l.e.X
25
odpowiedz
A.l.e.X
131
Alekde

Też grę kupiłem i się zagrywam choć skończyłem już jakiś czas temu wersję na konsolę to jednak na PC postanowiłem też to mieć, bo gra jest b. dobra.

25.09.2010 00:42
26
odpowiedz
brigand
24
Chorąży

Gra jest świetna! Też już przeszedłem jakiś czas temu na konsoli, a teraz kupiłem drugi raz na PC :) Gorąco polecam! A jeśli ktoś tą grę skreśla samemu nie próbując... cóż, jego strata ;p

Wiadomość Pecetowe Darksiders debiutuje na rynku