Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Strzelanina Brink identyczna na wszystkich platformach

25.04.2010 10:49
Irek22
1
Irek22
154
Legend

Dziwne by było gdyby były różnice. W końcu to stary id Tech4, a poza tym gra ma swój dość specyficzny styl graficzny nie silący się na fotorealizm jak np. Crysis i Killzone 2, a w takich grach różnice w grafice są zawsze minimalne. Jedyne co może w takim przypadku robić różnicę to zmiana rozdzielczości, AA i takie tam duperele, które w wersji PC najprawdopodobniej się pojawią.

25.04.2010 11:53
2
odpowiedz
zanonimizowany617408
16
Centurion

"poprzedniego gry Splash Damage" chyba powinno być poprzedniej ;) Heh, twórcy wyciskają wszystkie możliwe soki z tego silnika.

25.04.2010 12:04
raziel88ck
3
odpowiedz
raziel88ck
196
Reaver is the Key!

Przeciez Brink mial powstac na Unreal Engine 3.

25.04.2010 12:21
4
odpowiedz
zanonimizowany653201
25
Legend

raziel88ck -> Też gdzieś o tym słyszałem :) co najlepsze tu napisali : " przypominamy, że gra powstaje na bazie kilkuletniego już silnika graficznego id Tech 4, znanego z Doom 3, Quake 4, Prey’a, Enemy Territory: Quake Wars" ,a w encyklopedii : "Tę ostatnią zapewnia wykorzystanie silnika idTech 5 – najnowszego dzieła id Software, na bazie którego zaprojektowano są takie pozycje, jak Doom 4, czy też Rage."

25.04.2010 13:14
C++
5
odpowiedz
C++
46
SwEeTaShNy-LoFFe

pomyłka jest w arcie, to nie IDTech 4 a id Tech 5 będzię napędzał brinka ;)

25.04.2010 14:51
6
odpowiedz
zanonimizowany653201
25
Legend

Na benchmarku pojawił się art na temat enginów (była krótka wzmianka o Brink'u) i pisało tam ,że ostatnią grą na id Tech 4 będzie właśnie Brink... Na id Tech 5 robiony jest tylko Rage i Doom4

25.04.2010 15:07
7
odpowiedz
Drau
82
Legend

Brink jedzie na id Tech 4 - aczkolwiek mocno zmodyfikowanym, m.in. z nowym rendererem i paroma innymi rzeczami.

25.04.2010 16:45
QJin
8
odpowiedz
QJin
69
Fra Diavolo

GRYOnline.plTeam

C++ > trochę prawdy jest tu i tu, gdyż Brink korzysta z id Tech 4, ale czerpie również z niektórych dobrodziejstw "5" (po szczegóły odsyłam do oficjalnej strony gry). Tak więc postęp graficzny, np. w stosunku do Quake Wars, jest/będzie dość spory.

26.04.2010 10:18
raziel88ck
9
odpowiedz
raziel88ck
196
Reaver is the Key!

w CDA pisali, ze na UE3. Dobrze pamietam. Swoja droga Id Tech 4 juz dawno przestal byc dobrym silnikiem. Teraz to juz dziadek. Zauwazylem rowniez, ze gry stworzone na tym silniku maja duzo wazace save'y ok. 300mb do 500mb.

26.04.2010 14:04
10
odpowiedz
zanonimizowany653201
25
Legend

raziel88ck --> Za to mało zajmują :) Takie gry jak Prey czy Doom 3 zajmowały na HDD 1.5gb... nie wiem jak wygląda sytuacja z nowszymi produkcjami (quake wars,wolfenstein)

Wiadomość Strzelanina Brink identyczna na wszystkich platformach