Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja IX: Sto lat pokoju | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa poradnik The Settlers 7: Droga do Królestwa

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Misja IX: Sto lat pokoju

W tej misji ponownie walczymy na dwa fronty - Misja IX: Sto lat pokoju | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

W tej misji ponownie walczymy na dwa fronty. Najlepiej postawić na rozbudowę kościoła i armii.

Punkty zwycięstwa

  • Miejsce pielgrzymek - wyślij odpowiednich duchownych
  • Katedra - wyślij narzędzia
  • Cesarz - przejmij kontrolę nad co najmniej 3 włościami i miej ich więcej od przeciwników
  • Król słońce - zdobądź co najmniej 5 poziom prestiżu i miej poziom wyższy od przeciwników
  • Metropolia - twoja metropolia liczy co najmniej 25 pracujących osób i jest ich więcej niż u przeciwników
  • Marszałek polny - zgromadź co najmniej 20 żołnierzy i miej ich więcej od przeciwników
  • Pałac biskupi - rozbuduj kościół do pałacu biskupiego
  • Bankier - zgromadź co najmniej 25 złota i miej go więcej przeciwników
  • Geniusz - odkryj specjalną technologię
  • Źródło wszelkiej wiedzy - opracuj co najmniej 3 technologie i miej ich więcej od przeciwników

Opis przejścia

1 - Misja IX: Sto lat pokoju | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
W tej misji skupimy się na stworzeniu duchownych, ulepszeniu kościoła, rozwoju technologii i budowie armii - Misja IX: Sto lat pokoju | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

W tej misji skupimy się na stworzeniu duchownych, ulepszeniu kościoła, rozwoju technologii i budowie armii. Na początku zauważymy, że mamy już zbudowany kościół, spichlerze, browary i piekarnię - można więc szkolić mnichów. Najpierw wypada "odblokować" karczmę, przed którą rosną drzewa - zamiast korzystać z sugerowanej wycinki lasu lepiej po prostu postawić pod nią drwala i tartak. [1] W następnej kolejności rozbudowujemy infrastrukturę - przyda się 1 spichlerz oraz dodatkowa piekarnia. Koniecznie budujemy 2 młyny - brakuje ich do produkcji mąki i chleba. [2]

2 - Misja IX: Sto lat pokoju | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
Zaczynamy szkolić duchownych - potrzebujemy ich bardzo dużo, więc wybieramy maksymalną ilość - Misja IX: Sto lat pokoju | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Zaczynamy szkolić duchownych - potrzebujemy ich bardzo dużo, więc wybieramy maksymalną ilość. [1] W międzyczasie tworzymy kilka parceli cmentarza, aby dostać punkt prestiżu - wydajemy go na środkowe drzewko (możliwość tworzenia specjalnych budowli) i jego gałąź dotyczącą rozbudowy kościoła. [2] Od razu zlecamy pierwszą rozbudowę kościoła.

3 - Misja IX: Sto lat pokoju | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
Teraz czas zbudować kamieniołom i drwali/tartaki/leśniczych - Misja IX: Sto lat pokoju | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Teraz czas zbudować kamieniołom i drwali/tartaki/leśniczych. [1] Pierwszym wyszkolonym mnichom każemy studiować technologię dającą 2 punkty prestiżu. Kolejnych 6 wysyłamy do przejęcia włości zawierających złoża węgla i rudy. [2]

4 - Misja IX: Sto lat pokoju | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
Następną technologią, którą opracowujemy jest forsowny marsz - da punkt prestiżu i pozwoli podążać do odkryć premiowanych punktem zwycięstwa - Misja IX: Sto lat pokoju | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Następną technologią, którą opracowujemy jest forsowny marsz - da punkt prestiżu i pozwoli podążać do odkryć premiowanych punktem zwycięstwa. [1] Po przejęciu nowych włości oczywiście budujemy na nich po 3 kopalnie węgla i rudy oraz dwóch hutników. Dodatkowo stawiamy dwóch drwali i tartak. [2] Cały czas szkolimy nowych mnichów.

5 - Misja IX: Sto lat pokoju | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
Po opracowaniu kolejnych technologii powinniśmy mieć kilka punktów prestiżu - wydajemy je na geologa (dolne drzewko) oraz rozbudowę kościoła do katedry - Misja IX: Sto lat pokoju | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Po opracowaniu kolejnych technologii powinniśmy mieć kilka punktów prestiżu - wydajemy je na geologa (dolne drzewko) oraz rozbudowę kościoła do katedry. [1] Kilka niepotrzebnych w tym momencie budowli - mennice, tkalnie - można przystopować lub w ogóle zniszczyć. W zamian za nie potrzebujemy - 2 papierni i 1 introligatorni (do szkolenia braci zakonnych). [2]

6 - Misja IX: Sto lat pokoju | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
Jeśli rozbudowa kościoła ruszyła to stawiamy drugi duży projekt - koszary - Misja IX: Sto lat pokoju | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Jeśli rozbudowa kościoła ruszyła to stawiamy drugi duży projekt - koszary. Szkolimy w nich jednostki - w jednym z dworków dodajemy oczywiście płatnerza, powinien zaspokoić zapotrzebowanie. [1] Mając kolejnych 6 mnichów przejmujemy nimi obszar ze złotem. [2]

7 - Misja IX: Sto lat pokoju | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
Na terenie bogatym w złoto tworzymy kopalnie złota i rybaków - Misja IX: Sto lat pokoju | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Na terenie bogatym w złoto tworzymy kopalnie złota i rybaków. Teraz w centrum można stworzyć w dworkach 1 jubilera i 1-2 mennice. [1] Gdy zbierzemy kilku dodatkowych żołnierzy przemieszczamy armię w stronę zielonego przeciwnika i zdobywamy tereny po drodze. Jeśli mamy przewagę liczebną i wróg nie kryje się za fortyfikacjami atakujemy go. [2] Tereny graniczące z przeciwnikiem trzeba ufortyfikować lub mieć na nich wojsko - w innym wypadku będą one nieustannie atakowane.

8 - Misja IX: Sto lat pokoju | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
Mając braci odkrywamy bardziej zaawansowane technologie - zmierzamy po balistykę, a później słownik i w końcu punkt zwycięstwa (w sumie dla tych trzech elementów musimy wyszkolić więc: 19 mnichów, 10 braci i 6 dostojników) - Misja IX: Sto lat pokoju | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Mając braci odkrywamy bardziej zaawansowane technologie - zmierzamy po balistykę, a później słownik i w końcu punkt zwycięstwa (w sumie dla tych trzech elementów musimy wyszkolić więc: 19 mnichów, 10 braci i 6 dostojników). [1] Do tego potrzebny jest pałac biskupi, czyli druga rozbudowa kościoła (która sama w sobie jest punktem zwycięstwa) - rozkazujemy wykonanie tej czynności. [2]

9 - Misja IX: Sto lat pokoju | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
W tym momencie w królestwie powinny dziać się następujące rzeczy: rozbudowa kościoła do katedry i szkolenie mnichów, produkcja wojska (koszary) i broni (kuźnia), produkcja biżuterii i złota - Misja IX: Sto lat pokoju | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

W tym momencie w królestwie powinny dziać się następujące rzeczy: rozbudowa kościoła do katedry i szkolenie mnichów, produkcja wojska (koszary) i broni (kuźnia), produkcja biżuterii i złota. Czekając na stosowne ulepszenia tworzymy nowe struktury na nowych włościach - kamieniołomy, drwali, rybaków. Koniecznie tworzymy też myśliwych i masarnie - mięso jest potrzebne do szkolenia najlepszych duchownych (możemy je zdobyć także za nagrody za podboje). [1] Czekając na rozwój królestwa możemy poszaleć rosnącym wojskiem i zdobyć kilka terenów - najlepiej udać się w stronę miejsca pielgrzymek (jedna ze specjalnych lokacji). [2] Oczywiście drugą stronę mapy musimy ufortyfikować.

10 - Misja IX: Sto lat pokoju | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
Mając już pałac biskupi szkolimy ojców i odkrywamy dalszą technologię - Misja IX: Sto lat pokoju | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Mając już pałac biskupi szkolimy ojców i odkrywamy dalszą technologię. W końcu zmierzamy do ostatniej z nich i zdobywamy punkt zwycięstwa. [1] Jeśli możemy wyprzedzić biskupa Mateusza w ilości technologii - robimy to, uczymy się tych najłatwiejszych. Jeśli nie - rezygnujemy z tego punktu zwycięstwa. Powinniśmy mieć co najmniej 3 z nich: Pałac biskupi , Geniusz , Marszałek polny . Dwa pozostałe są dowolne - dość łatwo wygrać w punktach Metropolia i Król słońce . W innym przypadku można wyszkolić jeszcze więcej mnichów i wysłać ich do Miejsca pielgrzymek lub zdobyć odpowiednią ilość włości. [2]