Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lunapark - New Jersey (cz. 2) | Opis przejścia - 20.10.2009 poradnik Art of Murder: Karty Przeznaczenia

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

1 - Lunapark - New Jersey (cz. 2) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Uważnie obejrzyj kukiełkę w zbliżeniu - Lunapark - New Jersey (cz. 2) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Uważnie obejrzyj kukiełkę w zbliżeniu. Obróć wiedźmę i zabierz przyczepiony do jej pleców breloczek od klucza . Następnie dokładnie obejrzyj breloczek. Z jednej strony ma on strzałkę, z drugiej - nr 9 i symbol omega. (Jeśli lubisz zręcznościówki, po ponownym wciśnięciu przycisku i wzięciu do ręki wiatrówki możesz kontynuować tę minigierkę, która z czasem staje się coraz trudniejsza i wymaga niezłego refleksu oraz szybkości strzelania).

2 - Lunapark - New Jersey (cz. 2) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Wracaj na aleję i maszeruj nią do stróżówki - Lunapark - New Jersey (cz. 2) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Wracaj na aleję i maszeruj nią do stróżówki. Symbol omega wskazuje na to, że breloczek jest podpowiedzią do otwarcia zamkniętej na kłódkę lodówki (marki Omega). Zagadka powiązania jest z szafką z kluczami (co sugeruje sam breloczek i numerek na nim). Podejdź więc do szafki po prawej i przyjrzyj się (zbliżenie) jej prawemu górnemu zawiasowi. Wyjmij przytrzymujący go gwóźdź . Teraz możesz otworzyć drzwiczki od szafki, pociągając za ich prawą stronę.

Wyjmij z szafki wszystkie klucze - Lunapark - New Jersey (cz. 2) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Wyjmij z szafki wszystkie klucze . Trzeba zawiesić je z powrotem kolejno według numerków. Niektóre numerki na breloczkach są od razu widoczne w ekwipunku, inne trzeba sprawdzić, obracając klucze w zbliżeniu. Po zawieszeniu wszystkich kluczyków na haczykach (oraz breloczka z kukiełki na pozycji 9) zauważ, że strzałka w dół widnieje na breloczku na pozycji nr 2 i nr 9, a obie wskazują na klucz na pozycji nr 14. Oznacza to, że kod do kłódki jest następujący: 2-9-1-4.

3 - Lunapark - New Jersey (cz. 2) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Przejdź zatem do stojącej w rogu lodówki (zbliżenie) - Lunapark - New Jersey (cz. 2) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Przejdź zatem do stojącej w rogu lodówki (zbliżenie). Przyjrzyj się kłódce (zbliżenie). Przeciągając widoczne na jej zamku cyferki (w prawo lub w lewo), ustaw od dołu: 2, 9, 1, 4. Zdejmij kłódkę, otwórz lodówkę i zabierz leżące na jej górnej półce kluczyki . Wędruj na plac przed pawilonem strachu. Porozmawiaj z partnerem, który się tam pojawił. W efekcie tej rozmowy Nicole zostanie w lunaparku sama.

4 - Lunapark - New Jersey (cz. 2) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Skieruj się do magazynku i do warsztatu (zbliżenie) - Lunapark - New Jersey (cz. 2) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Skieruj się do magazynku i do warsztatu (zbliżenie). Na wale imadła zamocuj podpórkę. Przesuń ją, by docisnąć imadło. W górną część imadła wsadź kawałek plastiku. Teraz pociągnij za podpórkę, żeby dokręcić imadło i wyprostować plastik. Następnie przedziuraw go prostym gwoździem (tym ze stróżówki). Przesuń podpórkę ciut w górę, by poluzować imadło i wyjmij z niego kawałek plastiku z dziurką.

Potrzebujesz jeszcze wyprostować zgięty gwóźdź (ten wyjęty z ramy okna w sterówce). Wetknij go więc w imadło i dociśnij je podpórką. Teraz poluzuj je i zabierz prosty gwoździk.

5 - Lunapark - New Jersey (cz. 2) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Z magazynku udaj się na przystanek wagoników - Lunapark - New Jersey (cz. 2) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Z magazynku udaj się na przystanek wagoników. Podejdź do wagonika (zbliżenie) i przyjrzyj się jego osi (zbliżenie). Zamocuj na niej zabrane z warsztatu kółko. Musisz je jeszcze zabezpieczyć. Wykorzystaj do tego gwóźdź, który po włożeniu go w oś, zegnij młotkiem.

6 - Lunapark - New Jersey (cz. 2) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Teraz przyjrzyj się (zbliżenie) podwoziu wagonika (z przodu) - Lunapark - New Jersey (cz. 2) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Teraz przyjrzyj się (zbliżenie) podwoziu wagonika (z przodu). W ekwipunku połącz sznurek z plastikiem. Plastik ze sznurkiem doczep do kółek napędowych podwozia.

7 - Lunapark - New Jersey (cz. 2) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Musisz jeszcze uruchomić wagoniki - Lunapark - New Jersey (cz. 2) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Musisz jeszcze uruchomić wagoniki. Maszeruj więc do sterówki, gdzie wetknij zabrane z lodówki kluczyki w wyłącznik instalacji. Przekręć je i wciśnij widoczne na blacie przyciski tak, by wszystkie diodki zaświeciły się na czerwono (w nieruszanym układzie wystarczy wcisnąć drugi i trzeci guzik). Wracaj do wagonika i pociągnij za sznurek. Rozpocznie się szalona jazda, w wyniku której Nicole zdobędzie damę kier .

8 - Lunapark - New Jersey (cz. 2) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Po przejażdżce opuść przystanek i plac przed pawilonem strachu, kierując się w alejkę - Lunapark - New Jersey (cz. 2) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Po przejażdżce opuść przystanek i plac przed pawilonem strachu, kierując się w alejkę. Tam Nicole wykona profesjonalną akcję polegająca na ujęciu tutejszego dozorcy (Archiego Bensona). Kiedy sprawa się wyjaśni, pogadaj ze stróżem. Po skończonej rozmowie skieruj się do lornetek stojących w przejściu na boczną alejkę. Przyjrzyj się tej po prawej (zbliżenie). Spróbuj spojrzeć przez jej okulary - okaże się, że najpierw trzeba wrzucić żeton. Skorzystaj więc z żetonów, których Nicole używała na strzelnicy - niestety, do lornetki potrzebny jest najwyraźniej inny rodzaj żetonów.

9 - Lunapark - New Jersey (cz. 2) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Wróć do stojącego w alei Archiego i pogadaj z nim, otrzymasz żetony do lornetki w zamian za kod do kłódki od lodówki - Lunapark - New Jersey (cz. 2) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Wróć do stojącego w alei Archiego i pogadaj z nim, otrzymasz żetony do lornetki w zamian za kod do kłódki od lodówki. Z dobrymi żetonami udaj się ponownie do lornetki (zbliżenie). Wrzuć żetony, pociągnij za uchwyt i spójrz przez okulary. Nicole dostrzeże symbol damy kier. Niestety, stojąca na końcu bocznej alejki sterta beczek przeszkadza w zobaczeniu czegoś więcej.

10 - Lunapark - New Jersey (cz. 2) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
11 - Lunapark - New Jersey (cz. 2) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
12 - Lunapark - New Jersey (cz. 2) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Maszeruj w stronę tychże beczek (boczna alejka; zbliżenie na beczki) - Lunapark - New Jersey (cz. 2) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Maszeruj w stronę tychże beczek (boczna alejka; zbliżenie na beczki). Na betonowej płycie przed beczkami połóż drewniany klocek, po czym potraktuj beczki łopatą. Kiedy sterta runie, wróć do lornetki i spójrz przez okulary. Nicole dostrzeże jakiś budynek, o którym porozmawiaj z siedzącym w stróżówce Bensonem.