Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghost Pirates of Vooju Island - poradnik do gry

Ghost Pirates of Vooju Island - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 3 | Opis przejścia | Ghost Pirates of Vooju Island poradnik Ghost Pirates of Vooju Island

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Rozdział 3

Blue Belly

1 - Rozdział 3 | Opis przejścia | Ghost Pirates of Vooju Island - Ghost Pirates of Vooju Island - poradnik do gry
Teraz czas na grubego Blue Belly - Rozdział 3 | Opis przejścia | Ghost Pirates of Vooju Island - Ghost Pirates of Vooju Island - poradnik do gry

Teraz czas na grubego Blue Belly . Wysłuchaj jego przemowy, obejrzyj co się da i skieruj w prawo. Tu zabierz linę leżącą przy pracującym ciężko zombi. Potem otwórz stojącą na stole skrzynkę i zapytaj Jane o narzędzia, a wyjmiesz pilniki . Wróć do poprzedniej lokacji i użyj ich na kłódce . Jane pomoże, więc sukces murowany. Musisz tylko zapytać jej ponownie o pilniki.

2 - Rozdział 3 | Opis przejścia | Ghost Pirates of Vooju Island - Ghost Pirates of Vooju Island - poradnik do gry
Obejrzyj łopatę i wróć na prawo, do tunelu - Rozdział 3 | Opis przejścia | Ghost Pirates of Vooju Island - Ghost Pirates of Vooju Island - poradnik do gry

Obejrzyj łopatę i wróć na prawo, do tunelu. Tu zainteresuj się leżącą na ziemi siecią oraz stojącą koło niej drewnianą skrzynką . Użyj na niej sieci (w inwentarzu). Całość powieś na haku w tunelu. Teraz pchnij ładunek, a potem przejdź w lewo i kliknij na hak wiszący nad szafką, gdzie stoi szufla. Zyskasz w inwentarzu kilof .

3 - Rozdział 3 | Opis przejścia | Ghost Pirates of Vooju Island - Ghost Pirates of Vooju Island - poradnik do gry
Idź do tunelu i skieruj się w prawo - Rozdział 3 | Opis przejścia | Ghost Pirates of Vooju Island - Ghost Pirates of Vooju Island - poradnik do gry

Idź do tunelu i skieruj się w prawo. Wysłuchaj, co mówi Papa Doc o Zimbie i aptece. Kliknij pod fotelem po prawej, aby cicho tam przejść. Z nowego punktu widzenia ujrzysz dwie flaszki po prawej. Weź je. Teraz scenka. Na końcu dostaniesz szklany fetysz . Zapytaj o niego Papę Doca . Użyj pilników na buteleczkach. Następnie spróbuj rozbić szklany fetysz o skały. Nie uda się, spytaj o niego Jane . Da Ci cenną wskazówkę.

4 - Rozdział 3 | Opis przejścia | Ghost Pirates of Vooju Island - Ghost Pirates of Vooju Island - poradnik do gry
Przejdź w prawo i zabierz bambusowe laski z kosza - Rozdział 3 | Opis przejścia | Ghost Pirates of Vooju Island - Ghost Pirates of Vooju Island - poradnik do gry

Przejdź w prawo i zabierz bambusowe laski z kosza. Użyj ich na szkłach w inwentarzu. Blue Belly wróci do poprzedniej lokacji i zmajstruje teleskop . Użyj go na ciałach bohaterów spoczywających na stołach po prawej (możesz też w inwentarzu kliknąć teleskopem na szklanym fetyszu). Następnie użyj kilofa na bambusowej platformie.

5 - Rozdział 3 | Opis przejścia | Ghost Pirates of Vooju Island - Ghost Pirates of Vooju Island - poradnik do gry
Idź znowu w prawo - Rozdział 3 | Opis przejścia | Ghost Pirates of Vooju Island - Ghost Pirates of Vooju Island - poradnik do gry

Idź znowu w prawo. Przyjrzyj się znakom Vooju na stropie, zapytaj o nie Papę Doca . Potem obejrzyj podparty bambusami głaz . Spróbuj przekręcić kurek urządzenia po lewej. Potem zawieś linę na haku - w inwentarzu otrzymasz symbol linki z hakiem. Wykorzystaj ją na małym głazie tuż obok.

6 - Rozdział 3 | Opis przejścia | Ghost Pirates of Vooju Island - Ghost Pirates of Vooju Island - poradnik do gry
Wróć do pomieszczenia z ciałami i po bambusowym pomoście wróć do apteki - Rozdział 3 | Opis przejścia | Ghost Pirates of Vooju Island - Ghost Pirates of Vooju Island - poradnik do gry

Wróć do pomieszczenia z ciałami i po bambusowym pomoście wróć do apteki. Użyj ksiąg na szafce po lewej - przewrócą się, a gdy Zimbi podniesie jedną i zacznie oglądać, Ty szybko przemieść się w lewo, za fotel, a potem zabierz buteleczkę z szafki.

7 - Rozdział 3 | Opis przejścia | Ghost Pirates of Vooju Island - Ghost Pirates of Vooju Island - poradnik do gry
Po powrocie użyj łopaty na kamienistym gruncie - Rozdział 3 | Opis przejścia | Ghost Pirates of Vooju Island - Ghost Pirates of Vooju Island - poradnik do gry

Po powrocie użyj łopaty na kamienistym gruncie. Teraz na tak zaimprowizowanej katapulcie użyj zabranej z apteki buteleczki. Potem znowu użyj teleskopu na ciałach. Teraz powrót do apteki i identyczna akcja jak niedawno, ale spychamy książki na regałach po lewej, bierzemy buteleczkę z regałów po prawej.

8 - Rozdział 3 | Opis przejścia | Ghost Pirates of Vooju Island - Ghost Pirates of Vooju Island - poradnik do gry
Używamy buteleczki z krwią kurczaka na katapulcie - Rozdział 3 | Opis przejścia | Ghost Pirates of Vooju Island - Ghost Pirates of Vooju Island - poradnik do gry

Używamy buteleczki z krwią kurczaka na katapulcie. Potem powrót do apteki. Pchnij butelkę z demonem , która znajduje się na regale po lewej (tu, gdzie jesteś po przyjściu). Gdy Zimbi wybiegnie, zabierz mały kociołek . Użyj w nim posiadanych bambusów. Potem pchnij słup stojący na środku bagienka.

9 - Rozdział 3 | Opis przejścia | Ghost Pirates of Vooju Island - Ghost Pirates of Vooju Island - poradnik do gry
Obejrzyj ciała i spróbuj je popchnąć - Rozdział 3 | Opis przejścia | Ghost Pirates of Vooju Island - Ghost Pirates of Vooju Island - poradnik do gry

Obejrzyj ciała i spróbuj je popchnąć. Przejdź w lewo. Spytaj Papę Doca i Jane o ciała. Potem użyj na kotle bambusów. Pchnij głaz stojący pod ścianą z symbolami Vooju. Następnie spróbuj drugi, a gdy nie wyjdzie - użyj na nim liny z hakiem i kamieniem.

10 - Rozdział 3 | Opis przejścia | Ghost Pirates of Vooju Island - Ghost Pirates of Vooju Island - poradnik do gry
Teraz kliknij wyobrażenie ciał na kotle - i już znajdą się na swoim miejscu - Rozdział 3 | Opis przejścia | Ghost Pirates of Vooju Island - Ghost Pirates of Vooju Island - poradnik do gry

Teraz kliknij wyobrażenie ciał na kotle - i już znajdą się na swoim miejscu. Użyj zamaczanego w kociołku Zimbi bambusa na kurku mechanizmu, potem pociągnij za bambus i pozostaje Ci tylko obejrzeć dalsze wydarzenia.