Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Avatar: Gra komputerowa - poradnik do gry

Avatar: Gra komputerowa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ikminaya | Opis przejścia - Navi | Avatar Gra komputerowa poradnik Avatar: Gra komputerowa

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Ikminaya

1 - Ikminaya | Opis przejścia - Navi | Avatar Gra komputerowa - Avatar: Gra komputerowa - poradnik do gry
2 - Ikminaya | Opis przejścia - Navi | Avatar Gra komputerowa - Avatar: Gra komputerowa - poradnik do gry
3 - Ikminaya | Opis przejścia - Navi | Avatar Gra komputerowa - Avatar: Gra komputerowa - poradnik do gry
Porozmawiaj najpierw z Harperem, a później z Malari - Ikminaya | Opis przejścia - Navi | Avatar Gra komputerowa - Avatar: Gra komputerowa - poradnik do gry

Porozmawiaj najpierw z Harperem, a później z Malari. Musisz zdobyć zaufanie Beyda'amo zanim przystąpisz do walki. Pierwszy etap polega na zdobyciu pewnego owocu. Jest on blisko, ale przedtem musisz strzelić łukiem w lianę podtrzymującą skałę [1] . Pojawią się żołnierze RDA. Z gotowym owocem idź do Beyda'amo (przy ołtarzu). Nie będzie on zbyt szczęśliwy. Wróć do Malari - da ci kolejne zadanie. Musisz skompletować 7 ładunków wybuchowych. Są porozstawiane na głównej ścieżce, więc nie powinno być z tym problemu. W pewnym momencie będziesz musiał zeskoczyć na dół [2] . Podążaj dalej, aż trafisz na otwartą przestrzeń. Upewnij się, że masz wszystkie elementy, strzel w skałę i wyeliminuj kilku żołnierzy RDA. Podłóż ładunki pod stację [3] . To również nie zrobi wrażenia na Beyda'amo. No cóż, może dostanie się do gniazda Banshee coś pomoże? Ruszaj do góry, na kolejne półki skalne. W końcu trafisz na ostrą wymianę ognia. Uważaj na ostrzał Scorpiona! [4] Kilka kolejnych wspinaczek doprowadzi Cię do gniazda.

4 - Ikminaya | Opis przejścia - Navi | Avatar Gra komputerowa - Avatar: Gra komputerowa - poradnik do gry
5 - Ikminaya | Opis przejścia - Navi | Avatar Gra komputerowa - Avatar: Gra komputerowa - poradnik do gry
6 - Ikminaya | Opis przejścia - Navi | Avatar Gra komputerowa - Avatar: Gra komputerowa - poradnik do gry
Kierowanie stworem jest łatwe i przyjemne, więc powrót do Beydaamo nie powinien sprawić problemów (kieruj się przez zapalone pochodnie) [1] - Ikminaya | Opis przejścia - Navi | Avatar Gra komputerowa - Avatar: Gra komputerowa - poradnik do gry

Kierowanie stworem jest łatwe i przyjemne, więc powrót do Beyda'amo nie powinien sprawić problemów (kieruj się przez zapalone pochodnie) [1] . Sęk w tym, że na wodzu nie zrobi to też wrażenia. Ale jest pomysł na załatwienie kwestii zaufania - trzeba zniszczyć 3 wieże komunikacyjne. Weź Banshee i skieruj się do celów. Tutaj poznasz siłę łuku, gdyż 100% akcji musisz przeprowadzić z ukrycia. Najpierw eliminuj wieżyczki strzelnicze [2] , następnie pojedynczych żołnierzy. Wtedy dopiero podbiegnij do głównej wieży i podłóż ładunek. Pamiętaj aby "zaparkować" Banshee w bezpiecznym miejscu, gdyż strażnicy mogą go zabić. Po rozwaleniu wież wróć do Beyda'amo. Może nie oszaleje on z radości, ale doceni wysiłek. Harper z kolei poprosi o rozwiązanie problemu z Dragonami. Akurat taki jeden przybędzie nad osadę. Zabawa polega na tym, aby wspiąć się na dwie wieże pośrodku areny [3] , a następnie skoczyć na statek i uszkodzić silnik [4] . Operację wykonujemy 3 razy. Niestety avatar Rydera zginie. Ale to nie koniec gry, a zaledwie początek.

Hometree

Hometree pełni taką samą rolę jak Hell's Gate dla RDA. To baza wypadowa na kolejne misje. Lokacja składa się z jednego wielkiego drzewa, które ukrywa mieszkańców Pandory przed ludźmi. Na piętrze znajduje się też starszyzna Navi - Thalsik - która nakaże Ci poszukać Lungoraya . Zejdź na dół i porozmawiaj z Tan Jala , a następnie ruszaj do Swotulu .