Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Saxton I | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown poradnik The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Saxton I

1 - Saxton I | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Zejdź do salonu - Saxton I | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Zejdź do salonu. Pod drzwiami leży świeża gazeta , w której poczytasz o zaginięciach kotów. Ciekawsza jednak jest koperta , w której otrzymujesz anonimową, dość dziwną informację. Potem wyjdź na zewnątrz i skieruj się do skrzyżowania dróg (tam, gdzie stoją drogowskazy). Idź w stronę latarni morskiej (Lighthouse).

2 - Saxton I | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Gdy staniesz przed piekarnią Lighthouse zajrzyj do środka przez okno - Saxton I | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Gdy staniesz przed piekarnią "Lighthouse" zajrzyj do środka przez okno. Potem kliknij na drzwi. Automatycznie wejdziesz i wyjdziesz z kanapką oraz chlebem . Przejdź w prawo - masz okazję porozmawiać z wczorajszą spacerowiczką z plaży. Nie pokazuj jej jeszcze żadnych przedmiotów!

3 - Saxton I | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Po wyczerpującej rozmowie idź dalej w górę ulicy - Saxton I | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Po wyczerpującej rozmowie idź dalej w górę ulicy. Znajdziesz się koło muzeum. Rzuć okiem na dzwon na dachu, potem podjedź do drzwi i spróbuj ich użyć. Zamknięte, jak mówiła kobieta. Rzuć okiem na kamień z malunkiem i wracaj do budki telefonicznej (prawo, prawo, lewo, prawo). Tu pomolestuj Alexa.

4 - Saxton I | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Idź dalej w prawo i wejdź do warsztatu Boba Tawny (pierwsze drzwi po lewej) - Saxton I | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Idź dalej w prawo i wejdź do warsztatu Boba Tawny (pierwsze drzwi po lewej). Najpierw rzuć okiem na dwa portrety wiszące po lewej. Przy obrazku chłopca znajdziesz poemat - przeczytaj go! Potem porozmawiaj z Bobem, koniecznie pytając o Nanny Noah.

5 - Saxton I | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Po rozmowie wyjdź i skorzystaj z drugich drzwi - Saxton I | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Po rozmowie wyjdź i skorzystaj z drugich drzwi. Masz tam dużego prosiaka. Kliknij na barierkę i połóż na niej kanapkę . Potem wracaj do domu. Nim otworzysz drzwi, zauważysz liścik za rynną. Weź go i zapoznaj się z treścią. Potem idź w lewo, w miejsc, gdzie wczoraj spotkałeś niesympatycznego profesora. Możesz porozmawiać z Lucy.

6 - Saxton I | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Idź do groty, do której wcześniej Nigel nie chciał wejść - Saxton I | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Idź do groty, do której wcześniej Nigel nie chciał wejść. Teraz jest tu latarnia, idź w głąb, a spotkasz Hardacre'a. Nim zaczniesz z nim rozmawiać (a będzie to dziwna rozmowa), przyjrzyj się rysunkowi naskalnemu). Po rozmowie spróbuj przejść w prawo. Niestety, dalej jest za ciemno. Potem wróć na plażę - profesor zatrzyma Cię i poinformuje o czekającej na stacji przesyłce. Wiesz zatem, gdzie iść. Po opuszczeniu jaskini skieruj się w lewo i porozmawiaj z malarzem. Przyjrzyj się jego obrazowi , a potem w prawo i po schodkach na górę.

7 - Saxton I | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Idź w uliczkę, która pierwszy raz była zablokowana i na jej końcu skręć w lewo - Saxton I | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Idź w uliczkę, która pierwszy raz była zablokowana i na jej końcu skręć w lewo. Skręć koło sklepu z antykami w przejście, a znajdziesz się przed stacją. Wejdź do środka i porozmawiaj z naczelnikiem. Opowie Ci pewną smutną historię z lat dwudziestych. Potem zwróć uwagę na chłopca i pakunek stojący po lewej. Zabierz go.

8 - Saxton I | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Wróć do domu - Saxton I | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Wróć do domu. Tu rozpakujesz przesyłkę od Haddena. Zdejmij wieczko, a zapoznasz się z treścią listu od nadawcy. Następnie przyjrzyj się urządzeniu na stole. Leży pod nim karteczka z instrukcją (ma logo HADDEN).

9 - Saxton I | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Zauważ, że w inwentarzu przybyło Ci rzeczy - Saxton I | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Zauważ, że w inwentarzu przybyło Ci rzeczy. Skieruj się do łazienki i zrób zdjęciu lustru, a następnie wannie. Otrzymasz dwie fotki jak na obrazkach powyżej.

10 - Saxton I | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Teraz do końca korytarza - Saxton I | Opis przejścia - Dzień drugi | The Lost Crown - The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry

Teraz do końca korytarza. Użyj kamery na drzwiach. Pstryknij potem fotel w salonie i sufit na piętrze. Wejdź do sypialni. Użyj stolika, a Nigel automatycznie schowa zdjęcia i umieści na nim taśmy.