Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry

Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time poradnik Ratchet & Clank: A Crack in Time

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

The Great Clock II

1 - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
W skórze Clanka biegniemy za Sigmundem po schodach i skręcamy w prawo aż dotrzemy do krawędzi - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry

W skórze Clanka biegniemy za Sigmundem po schodach i skręcamy w prawo aż dotrzemy do krawędzi. Tam używamy przycisku w podłodze, który wyrzuci nas dalej. [1] Stąd udajemy się ponownie w prawo i przelatujemy korzystając z platformy w powietrzu - bez obaw, upadek tutaj nie grozi śmiercią. [2]

2 - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
Teraz wystarczy podfrunąć do góry po trzech kładkach - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry

Teraz wystarczy podfrunąć do góry po trzech kładkach. [1] W pomieszczeniu rozpoczniemy trening związany z zabawą czasem. [2]

3 - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
Żeby przejść dalej stajemy na zielonym polu, rozpoczynamy nagrywanie (trzymamy TRÓJKĄT i analog w górę ) i stajemy robotem na przycisku - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry

Żeby przejść dalej stajemy na zielonym polu, rozpoczynamy nagrywanie (trzymamy TRÓJKĄT i analog w górę ) i stajemy robotem na przycisku. [1] Kończymy zapis (TRÓJKĄT ) i teraz stajemy na niebieskim polu, ponownie aktywując urządzenie. Nasza zapisana kopia powtórzy wcześniejszą akcję otwierając przejście. [2]

4 - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
Czas na coś trudniejszego - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry

Czas na coś trudniejszego. Aktywujemy nagrywanie na niebieskim polu i kończymy zapis na czerwonym przycisku. Teraz korzystamy z zielonego pola - gdy niebieska kopia Clanka stanie na przycisku wbiegamy do otwartej śluzy i umiejscawiamy się na następnym. [1] Wracamy do niebieskiego okręgu i aktywujemy zapis - teraz stajemy na pierwszym czerwonym przycisku i wpuszczamy drugiego robota do tuby. [2] Gdy otworzy drzwi przebiegamy przez nie.

5 - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
Używamy kolejnej trójkątnej wyrzutni na ziemi - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry

Używamy kolejnej trójkątnej wyrzutni na ziemi. Po krótkim locie kontynuujemy podróż i wchodzimy do pomieszczenia. Tutaj czekamy aż towarzysz otworzy tubę, stajemy w niej i aktywujemy urządzenie. [1] Przeniesiemy się do umysłu robota - udajemy się w nim dalej skacząc po okrągłych platformach. [2]

6 - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
Na kolejnej powierzchni z kostek otrzymamy bombę czasową - rzucamy ją próbę (L1 ) - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry

Na kolejnej powierzchni z kostek otrzymamy bombę czasową - rzucamy ją próbę (L1 ). Chwilę później pojawi się wirujący okrąg - musimy go spowolnić bombą i przeskoczyć dalej. [1] Tego typu akcję będziemy przeprowadzać niejednokrotnie - teraz z potrójnymi kołami. Żeby się przez nie przedostać rzucamy kolejne urządzenia po wyskoczeniu z poprzedniej powierzchni. [2]

7 - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
Czas nauczyć się korzystać z berła czasu - uderzając w uszkodzone elementy naprawiamy je - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry

Czas nauczyć się korzystać z berła czasu - uderzając w uszkodzone elementy naprawiamy je. Nie tylko daje to ogromną satysfakcję i wprowadza konstruktywne rozwiązanie do wyjątkowo destruktywnej gry, ale zapewnia też śrubki i bonusy w wybranych miejscach (dodatkowo składa się na jedno z wyzwań). [1] Po naprawieniu trzech uszkodzonych urządzeń przeskakujemy dalej. Nasz mentor zechce pokazać nam bojowe zastosowanie berła - tłuczemy więc kolejne zastępy Qwarków . [2]

8 - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
Skaczemy radośnie dalej, po drodze używając raz czasowej bomby do spowolnienia wirującego okręgu - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry

Skaczemy radośnie dalej, po drodze używając raz czasowej bomby do spowolnienia wirującego okręgu. Na ostatniej platformie pożegnamy się z mistrzem, przynajmniej na teraz. Wracamy do realnego świata. Zanim udamy się dalej bierzemy oczywiście berło. [1] Uzbrojeni w niezwykły artefakt wybiegamy na otwartą przestrzeń, aby zmierzyć się z armią ślimaków. W razie problemów można je spowolnić bombą czasową. [2]

9 - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
Podążamy przed siebie - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry

Podążamy przed siebie. Tutaj trafimy na następny paradoks czasowy. Stajemy na zielonym punkcie i aktywujemy zapis, aby przeskoczyć przez wirujące kręgi i stanąć na czerwonym przycisku. [1] Żeby przebiec przez drzwi, uprzednio zabijając dwa ślimaki, używamy zapisu niebieskiego. [2]

10 - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
Wybiegamy z pomieszczenia - tutaj do pokonania czekają kolejne wirujące kręgi - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry

Wybiegamy z pomieszczenia - tutaj do pokonania czekają kolejne wirujące kręgi. Za nimi znajduje się następna łamigłówka czasowa. Używamy niebieskiego pola żeby stanąć pierwszym klonem na czerwonym przycisku. [1] Drugim (zielonym), wbiegamy na obniżoną windę. Teraz musimy sprawić żeby pojechała do góry. W tym celu nagrywamy ponownie niebieski zapis stając na czerwonym przycisku i obserwując drugiego klona - gdy wejdzie na obniżoną przez nas windę schodzimy z mechanizmu. Teraz wystarczy odtworzyć drogę zielonej kopii Clanka . [2]

11 - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
Przed nami jeszcze jedna zagadka - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry

Przed nami jeszcze jedna zagadka. Niebieskim klonem wbiegamy na windę za tubą. [1] Zielonym wchodzimy na przycisk gdy drugi klon będzie na opuszczonej windzie. [2]

12 - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
Wracamy do niebieskiego klona - wcielając się w niego biegniemy na opuszczoną windę - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry

Wracamy do niebieskiego klona - wcielając się w niego biegniemy na opuszczoną windę. Gdy będziemy na niej zielony powinien podnieść nas w górę. [1] Stąd przeskakujemy nad wirującym okręgiem i stajemy na przycisku, który otworzy drzwi. [2]

13 - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
Żeby przejść łamigłówkę wcielamy się ponownie w niebieskiego Clanka i najpierw podnosimy do góry zieloną kopię aktywując czerwony przycisk (musi nam przecież otworzyć drzwi) - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry

Żeby przejść łamigłówkę wcielamy się ponownie w niebieskiego Clanka i najpierw podnosimy do góry zieloną kopię aktywując czerwony przycisk (musi nam przecież otworzyć drzwi). [1] Gdy drugi Clank zeskoczy z windy możemy ruszać do drzwi. [2]

14 - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
Na zakończenie trzeba zmierzyć się ze zwariowanym robotem - The Great Clock II | Opis przejścia | Ratchet & Clank A Crack in Time - Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry

Na zakończenie trzeba zmierzyć się ze zwariowanym robotem. Generalnie wystarczy tu wykorzystać bombę czasową - rzucamy ją na wroga, spowalniając go i ataki. Gdy porusza się ślamazarnie uderzamy berłem (efektywny jest atak z powietrza - X i dwa razy KWADRAT ). [1] Po kilku ciosach robot zacznie puszczać fale energii - Clank przeskoczy je bez problemu unosząc się powietrzu. Pojawią się ślimaki, które wykańczamy w pierwszej kolejności. [2]