Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tropico 3 - poradnik do gry

Tropico 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 10 - Lizus | Opis przejścia | Tropico 3 poradnik Tropico 3

Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019

Rozdział 10 - Lizus

Okres kadencji:

- 1950-1990

Poziom trudności:

- 200%

Cel główny:

- zostać El Presidente i przetrwać do 1990 roku

Cele dodatkowe:

- zgromadź 50 000 dolarów na swoim prywatnym koncie

- wyeksportuj jak najwięcej dóbr przemysłowych

W tym zadaniu będziesz musiał nieustannie spełniać zachcianki swojego prezydenta, oczywiście kosztem budżetu państwowego - Rozdział 10 - Lizus | Opis przejścia | Tropico 3 - Tropico 3 - poradnik do gry

W tym zadaniu będziesz musiał nieustannie spełniać zachcianki swojego prezydenta, oczywiście kosztem budżetu państwowego. Już na samym początku głowa państwa zwiększy pensję wszystkim farmerom i ranczerom do 10 dolarów. Od startu możesz więc cierpieć na brak gotówki. Nie przejmuj się tym jednak i zacznij stawiać farmy tytoniu oraz budynki użyteczności publicznej. Jeśli chcesz zaliczyć jedno z zadań dodatkowych, to nie zapomnij również o zadbanie o swoje konto w banku szwajcarskim. Po kilku latach powinieneś już posiadać nieźle rozwinięte miasto (obrazek powyżej) przynoszące zyski. W 1961 roku prezydentowi wróci rozum, a ty będziesz mógł obniżyć podatki farmerom i ranczerom, dzięki czemu skarb państwa szybciej się wzbogaci.

Warto zatem przystąpić do rozwoju przemysłu - Rozdział 10 - Lizus | Opis przejścia | Tropico 3 - Tropico 3 - poradnik do gry

Warto zatem przystąpić do rozwoju przemysłu. Wybuduj fabrykę cygar, a następnie postaw kopalnie na złożach żelaza i złota. Kiedy górnicy rozpoczną pracę wybuduj również fabrykę biżuterii, co zapewni ci dodatkowy punkty za rozwój przemysłu. Jednocześnie cały czas zajmuj coraz odleglejsze tereny. Wprawdzie obok pozycji startowej są jedynie góry z wąskimi ścieżkami, ale po wybudowaniu dróg możesz przystąpić do zakładania kolejnych osiedli na rozległych terenach (obrazek powyżej) . W tym czasie twoja gospodarka powinna być już na tyle stabilna, że zabranie przez prezydenta 5000 dolarów na wspieranie eksperymentów z plecakiem odrzutowym lub podarowanie jednego z budynków przemysłowych swoim przyjaciołom nie powinno stanowić dla ciebie zbyt wielkiego ciosu. Pieniądze prędzej czy wcześniej się zwrócą, a zabraną fabrykę po prostu zastąp nową. W 1979 roku odezwie się do ciebie agent KGB, który za 8000 dolarów zaproponuje ci zabicie prezydenta. Bez względu na to, jaką decyzję podejmiesz, głowa państwa i tak zginie. Jeśli jednak zapłaciłeś agentowi, to ten złoży ci jeszcze kilka propozycji, między innymi przeprowadzenia na wyspie testów nuklearnych. Jeśli natomiast nie skorzystałeś z jego usług, to po prostu nie trzymasz żadnej oferty. Teraz wystarczy już tylko utrzymać się przy władzy przez ostatnie 10 lat.