Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Harry Potter i Książę Półkrwi - poradnik do gry

Harry Potter i Książę Półkrwi - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Klub pojedynków | Opis przejścia Harry Potter i Książę Półkrwi poradnik Harry Potter i Książę Półkrwi

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Klub pojedynków

1 - Klub pojedynków | Opis przejścia Harry Potter i Książę Półkrwi - Harry Potter i Książę Półkrwi - poradnik do gry
Po wyjściu z sali i obejrzeniu scenki animowanej skieruj się do korytarza z prawej [1] - Klub pojedynków | Opis przejścia Harry Potter i Książę Półkrwi - Harry Potter i Książę Półkrwi - poradnik do gry

Po wyjściu z sali i obejrzeniu scenki animowanej skieruj się do korytarza z prawej [1] . Przejdź przez niego i udaj się do obrazu [2] prowadzącego do Wielkich schodów .

2 - Klub pojedynków | Opis przejścia Harry Potter i Książę Półkrwi - Harry Potter i Książę Półkrwi - poradnik do gry
Przywołaj Nicka i zacznij schodzić za nim na dół [1] - Klub pojedynków | Opis przejścia Harry Potter i Książę Półkrwi - Harry Potter i Książę Półkrwi - poradnik do gry

Przywołaj Nicka i zacznij schodzić za nim na dół [1] . Ponownie trafisz do Sali wejściowej [2] .

3 - Klub pojedynków | Opis przejścia Harry Potter i Książę Półkrwi - Harry Potter i Książę Półkrwi - poradnik do gry
Wejdź do niej i skręć w prawo w stronę ogromnych drzwi [1] - Klub pojedynków | Opis przejścia Harry Potter i Książę Półkrwi - Harry Potter i Książę Półkrwi - poradnik do gry

Wejdź do niej i skręć w prawo w stronę ogromnych drzwi [1] . Przejdź przez nie, dzięki czemu dostaniesz się do Wielkiej sali , w której mieści się klub pojedynków Gryffindoru. Kiedy w niej będziesz wejdź na podest znajdujący się na środku [2] i skieruj się do ucznia stojącego na środku.

4 - Klub pojedynków | Opis przejścia Harry Potter i Książę Półkrwi - Harry Potter i Książę Półkrwi - poradnik do gry
Po scence rozpocznie się trening [1] , w którym nauczysz się czarów Drętwota i Expelliarmus - Klub pojedynków | Opis przejścia Harry Potter i Książę Półkrwi - Harry Potter i Książę Półkrwi - poradnik do gry

Po scence rozpocznie się trening [1] , w którym nauczysz się czarów Drętwota i Expelliarmus . Następnie dojdzie do próbnej walki. Nie jest ona zbyt ciężka, po prostu unikaj zaklęć przeciwnika i kiedy tylko nadarzy się okazja atakuj go. Najlepiej jest powalić go na ziemię [2] i powtarzać to zaklęcie, kiedy będzie próbował wstać.

5 - Klub pojedynków | Opis przejścia Harry Potter i Książę Półkrwi - Harry Potter i Książę Półkrwi - poradnik do gry
Po walce możesz skierować się do drewnianej tablicy [1] znajdującej na lewo od drzwi, przez które przyszedłeś - Klub pojedynków | Opis przejścia Harry Potter i Książę Półkrwi - Harry Potter i Książę Półkrwi - poradnik do gry

Po walce możesz skierować się do drewnianej tablicy [1] znajdującej na lewo od drzwi, przez które przyszedłeś. Dzięki niej możesz przystąpić do walki z czterema zawodnikami klubu. Na końcu drogi będzie oczekiwał na ciebie mistrz. Jeśli uporasz się ze wszystkimi rywalami twoje zaklęcia w pojedynkach staną się silniejsze. Bez względu na to czy zdecydujesz się na kolejne pojedynki czy też nie, opuść salę przez duże drzwi [2] , którymi się tu dostałeś.