Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Startopia - poradnik do gry

Startopia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Startopia: Deck przemysłowo-użytkowy poradnik Startopia

Na tej stronie poradnika znajdziecie informacje dotyczące decku przemysłowo-użytkowego w grze Startopia.

Ostatnia aktualizacja: 30 października 2023

Ta strona poradnika do gry Startopia prezentuje informacje dotyczące decku przemysłowo-użytkowego.

Deck przemysłowo-użytkowy

(Klawisz 1 na interfejsie). Deck użytkowy jest zdecydowanie najważniejszym spośród wszystkich. Oto jak powinien wyglądać. Na samym początku musisz tu postawić Energy Collector, najlepiej gdzieś w rogu tak żeby nie przeszkadzał (jest to budynek pasywny i nie wymaga żadnej opieki). Poza tym musisz postawić Recharger, który będzie ładował Twoje droidy (po jakimś czasie gdy posiadasz ich już z 10 możesz dobudować drugi) oraz Power Booster, który w przyszłości pozwoli na rozbudowę stacji. Uważaj jednak na poziom energii i stopniowo buduj kolejne (poziom energii jest pokazywany tuż obok ilości energii - trzeba się zacząć martwić dopiero gdy robi się pomarańczowy i gorzej :)).

  1. Jeden Power Booster powinien obsłużyć trzy zapełnione sektory na każdym z Decków oraz dwa puste (wybrane spośród całej trójki). Jeżeli o tym zapomnisz dojdzie do sytuacji gdy nie będziesz mógł się dalej rozbudowywać bądź też doprowadzić do momentu kiedy zabraknie Ci prądu do któregoś z obiektów (najczęściej na początku padają te najbardziej przydatne...). Niestety Hardplany Power Boosterów nie są zbyt częstym towarem u kupców a więc odpowiednio wcześnie zakup ich dużą ilość lub postaraj się posiąść technologię tak żebyś później mógł budować je w fabryce.
  2. Kolejnym niezbędnym obiektem jest Port. To właśnie przez niego będą do nas przybywać nowi turyści. Jeden port wystarcza przez całą rozgrywkę. W niektórych misjach dobrze by było postawić kilka kolumn wartowniczych koło portu ponieważ od czasu do czasu mogą tu się pojawić szpiedzy a kolumna powinna od razu na takiego zareagować (zależy to oczywiście od profilu misji, jeśli pragniesz utrzymywać przyjazne stosunki z innymi graczami możesz je całkowicie pominąć). I wreszcie przechodzimy do zabudowań wyciągających kasę od naszych gości (każda nowo budowana stacja powinna je mieć). Są to: Berth, Dyne-O-Mat oraz Lavotron.

Berth to tania sypialnia, na którą każdy z odwiedzających może sobie pozwolić. Postaraj się żeby już od samego początku mogła ona obsłużyć 8-9 Obcych. Oczywiście po pewnym czasie musisz dobudować kolejny Berth ale ten, który opisałem powyżej powinien starczyć na dosyć długo (uważnie sprawdzaj ile stanowisk jest najczęściej używanych, są one przymknięte). Dyne-O-Mat to urządzenie dostarczające pożywienie. W przeciwieństwie do Bertha postaraj się jak najszybciej dobudować dwa kolejne Dyne-O-Maty tak żeby mieć ich co najmniej 3. I wreszcie Lavotron to urządzenie odkażające. Jeden Lavotron wystarczy na stosunkowo długo, dopiero gdy zauważysz, że robią się przy nim większe kolejki zastanów się nad wybudowaniem kolejnego. I to w zasadzie wszystkie obowiązkowe zabudowania na tym Decku. Oczywiście nie musisz się jedynie do nich ograniczać. Nie powinieneś zapominać o specjalnych koszach na śmieci, powinieneś mieć przynajmniej dwa takie pojemniki - jeden przy porcie a drugi w okolicy Dyne-O-Matów.

Zostało jeszcze 40% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie