Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena - poradnik do gry

Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Etap 17 - Feed Ward | Escape from Butcher Bay poradnik Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Etap 17 - Feed Ward

Zbliż się do stojących na wprost od miejsca startu członków gangu . Jedyną osobą z tej grupy, z którą możesz porozmawiać, jest Cuellas [#146]. Wysłuchaj jego prośby odnośnie wejścia w posiadanie "listy kapusiów". To kolejny już quest, którego wykonaniem zajmiesz się później. Skieruj się w stronę dużej bramy prowadzącej do budynku jadalni.

[#146] - Etap 17 - Feed Ward - Escape from Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena - poradnik do gry

[#146]

Po dotarciu do rozwidlenia możesz wybrać lewy korytarz, a spotkasz Georgiego [#147]. W trakcie krótkiej rozmowy dowiesz się, że pomieszczenie, w którym strażnicy znęcają się nad jakimś więźniem , nie jest monitorowane. Bez obaw - wkrótce zamienisz się z biedakiem miejscami. ;-) Póki co ruszaj dalej.

[#147] - Etap 17 - Feed Ward - Escape from Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena - poradnik do gry

[#147]

Przy próbie wejścia do jadalni zostaniesz zaatakowany przez jednego z "niebieskoskórych" [#148]. NIEZWYKLE istotne jest w tym przypadku to żeby wycofać się do korytarza, z którego przyszedłeś. W przeciwnym wypadku walka zostanie odnotowana przez kamery bezpieczeństwa, a Ty zostaniesz poszatkowany przy próbie opuszczenia korytarza. Używaj ostrza Shiv , a zwycięstwo przyjdzie z łatwością. Przy ciele więźnia zauważysz butelkę z trucizną . Zabierz ją.

[#148] - Etap 17 - Feed Ward - Escape from Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena - poradnik do gry

[#148]

Zaczekaj teraz aż zjawi się tu Asif , którego spotkałeś już podczas eksploracji strefy Recreation Area. Nie atakuj Asifa. Byłoby to możliwe, ale niepotrzebnie byś tylko ryzykował. Zamiast tego zacznij za nim podążać, zachowując bezpieczny dystans [#149]. Więzień dotrze do miejsca, w którym znajduje się jego tajna kryjówka.

[#149] - Etap 17 - Feed Ward - Escape from Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena - poradnik do gry

[#149]

Spokojnie zaczekaj aż Asif oddali się i podejdź do jego kryjówki [#150]. Odsłoń kratkę, a będziesz mógł wejść w posiadanie trzech przedmiotów - kredytów , czerwonej tubki oraz Injectora . Te dwa ostatnie przedmioty już wkrótce przydadzą Ci się do rozwiązania niektórych subquestów.

[#150] - Etap 17 - Feed Ward - Escape from Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena - poradnik do gry

[#150]

Powróć do korytarza, w którym walczyłeś poprzednio z "niebieskoskórym". Oprócz opartego o ścianę Asifa spotkasz tu także Gomera [#151], który wystawia kilka rzeczy na sprzedaż. Oto co możesz od niego zakupić:

1) pierwszą paczkę papierosów (paczka numer 7 - Basilica Interior Detail) za 10 kredytów

2) drugą paczkę papierosów (paczka numer 8 - Basilica Interior Detail 2) za 15 kredytów

3) trzecią paczkę papierosów (paczka numer 9 - Basilica Interior Detail 3) za 20 kredytów

4) czwartą paczkę papierosów (paczka numer 10 - Basilica Interior Detail 4) za 25 kredytów

5) piątą paczkę papierosów (paczka numer 11 - Basilica Interior Detail 5) za 30 kredytów

[#151] - Etap 17 - Feed Ward - Escape from Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena - poradnik do gry

[#151]

Powróć do głównego pomieszczenia jadalni. Po lewej stronie odnajdziesz Sawtootha , czyli osiłka, z którym chcesz walczyć w ringu. Po otrzymaniu potwierdzenia jego uczestnictwa w walce obróć się w prawo i wciskając klawisz akcji wlej truciznę do talerza Binksa [#152]. Nie musisz się na szczęście z tym w żaden sposób "kryć".

[#152] - Etap 17 - Feed Ward - Escape from Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena - poradnik do gry

[#152]

Ostatnią rzeczą jaką możesz tu zrobić jest porozmawianie z Monsterem , którego odnajdziesz w pobliżu oczyszczonej już skrytki Asifa. Od więźnia możesz zakupić trzy przedmioty - pałkę za 50 kredytów , ostrze Shiv za 25 kredytów i narzędzie Vent Tool za 15 kredytów . W ostateczności zdecyduj się tylko na Vent Tool. Wracaj do przejścia prowadzącego do strefy Recreation Area.

[#153] - Etap 17 - Feed Ward - Escape from Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena - poradnik do gry

[#153]