Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Aura: Fate of the Ages - poradnik do gry

Aura: Fate of the Ages - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział II - Dragast (cz.1) | Opis przejścia Aura Fate of the Ages poradnik Aura: Fate of the Ages

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Rozdział II - Dragast

Odwróć się, przejściem dotrzesz pod drzwi do małego pomieszczenia. Innej drogi w tym momencie nie jesteś w stanie obrać. Wejdź do środka i porozmawiaj z siedzącym przy biurku mężczyzną #1 . Powie Ci, byś udał się do Armagasta - znajdziesz go odnajdując kolejkę, która zabierze Cię prosto do jego gabinetu. Przejdź teraz przez mostek, na końcu którego znajdziesz panel kontrolny #2 . Przyglądnij mu się (jeśli na niego nie klikniesz, i nie wycofasz się, nie będziesz w stanie uzyskać informacji). Powróć raz jeszcze do mężczyzny, by udzielił Ci wskazówki, jak aktywować panel. Rozmawiając z nim raz jeszcze, zostaniesz poproszony o przyniesienie brakujących elementów układanki, jeśli uda ci się jakieś znaleźć.

1 - Rozdział II - Dragast (cz.1) | Opis przejścia Aura Fate of the Ages - Aura: Fate of the Ages - poradnik do gry
Wskazówkę do uruchomienia mostu znajdziesz na drzwiach - Rozdział II - Dragast (cz.1) | Opis przejścia Aura Fate of the Ages - Aura: Fate of the Ages - poradnik do gry

Wskazówkę do uruchomienia mostu znajdziesz na drzwiach. Zamknij je klikając na klamkę . Twym oczom ukażą się trzy znaki #1 . Ponadto w Dzienniku na stronie szóstej w Dzienniku znajdzie się identyczny rysunek. Aby uruchomić panel musisz wprowadzić te znaki poczynając od doły, pamiętając o kolorach. Otwórz drzwi klikając na klamkę , po czym przejdź ponownie do panelu kontrolnego po drugiej stronie mostu. Znajdziesz na nim cztery pokrętła . Każdemu przyporządkowana jest lampka pod spodem. Jeśli przestawisz któreś pokrętło, lampka zmieni kolor. Aby zresetować ustawienie - odejdź i podejdź do panelu ponownie. Po rozwiązaniu zagadki i uzyskaniu na wyświetlaczach wszystkich znaków #2 będziesz mógł zmieniać ustawienie mostu.

2 - Rozdział II - Dragast (cz.1) | Opis przejścia Aura Fate of the Ages - Aura: Fate of the Ages - poradnik do gry
Na każdym przycisku masz linię: poziomą, ukośną (skierowaną w prawo), pionową oraz ukośną (skierowaną w lewo) - Rozdział II - Dragast (cz.1) | Opis przejścia Aura Fate of the Ages - Aura: Fate of the Ages - poradnik do gry

Na każdym przycisku masz linię: poziomą, ukośną (skierowaną w prawo), pionową oraz ukośną (skierowaną w lewo). Każdy znak na drzwiach składa się właśnie z tych czterech linii, które będą wprowadzane poczynając od spodu. Kolejność w jakiej wprowadzisz znaki nie ma żadnego znaczenia. Na początku musisz ustawić kolor znaku, który będziesz wprowadzał. Wciśnij każde pokrętło raz - na każdej lampce uzyskasz jednakowy kolor. Następnie użyj uchwytu znajdującego się na dole. Ostatnim krokiem jest wciskanie pokręteł w takiej kolejności, jaki przedstawia to znak (pamiętając by zaczynać od dołu!). Jeśli wprowadzisz poprawną sekwencję - uzyskasz identyczny znak na wyświetlaczy na górze.

Kolejnym krokiem jest wyciągnięcie uchwytu , wciśnięcie każdego pokrętła raz (by uzyskać jednakowy kolor) oraz postąpienia jak w przypadku poprzednim.

Po ustawieniu pokręteł w taki sposób, by wszystkie lampki świeciły się na czerwono, wciśnij uchwyt , po czym wciskaj pokrętła w kolejności pokazanej na rysunku obok (odpowiada ona znakowi na drzwiach, pamiętając o wprowadzaniu od dołu) - Rozdział II - Dragast (cz.1) | Opis przejścia Aura Fate of the Ages - Aura: Fate of the Ages - poradnik do gry

Po ustawieniu pokręteł w taki sposób, by wszystkie lampki świeciły się na czerwono, wciśnij uchwyt , po czym wciskaj pokrętła w kolejności pokazanej na rysunku obok (odpowiada ona znakowi na drzwiach, pamiętając o wprowadzaniu od dołu).

Po ustawieniu pokręteł w taki sposób, by wszystkie lampki świeciły się na niebiesko, wciśnij uchwyt , po czym wciskaj pokrętła w kolejności pokazanej na rysunku obok (odpowiada ona znakowi na drzwiach, pamiętając o wprowadzaniu od dołu) - Rozdział II - Dragast (cz.1) | Opis przejścia Aura Fate of the Ages - Aura: Fate of the Ages - poradnik do gry

Po ustawieniu pokręteł w taki sposób, by wszystkie lampki świeciły się na niebiesko, wciśnij uchwyt , po czym wciskaj pokrętła w kolejności pokazanej na rysunku obok (odpowiada ona znakowi na drzwiach, pamiętając o wprowadzaniu od dołu).

Po ustawieniu pokręteł w taki sposób, by wszystkie lampki świeciły się na zielono, wciśnij uchwyt , po czym wciskaj pokrętła w kolejności pokazanej na rysunku obok (odpowiada ona znakowi na drzwiach, pamiętając o wprowadzaniu od dołu) - Rozdział II - Dragast (cz.1) | Opis przejścia Aura Fate of the Ages - Aura: Fate of the Ages - poradnik do gry

Po ustawieniu pokręteł w taki sposób, by wszystkie lampki świeciły się na zielono, wciśnij uchwyt , po czym wciskaj pokrętła w kolejności pokazanej na rysunku obok (odpowiada ona znakowi na drzwiach, pamiętając o wprowadzaniu od dołu).

Aby zmienić pozycję mostu naciśnij na któryś z wyświetlaczy ukazujących znaki z drzwi. Swe pierwsze kroki musisz skierować do Armagasta, tak więc naciśnij prawy wyświetlacz . Kiedy most zmieni swoją pozycję, kieruj się cały czas prosto. Kiedy dotrzesz do kolejnego mostu po lewej i ogromnego włazu po prawej #1 , wybierz drogę na wprost. Trafisz do kolejki #2 . Użyj jej, by dostać się do gabinetu.

3 - Rozdział II - Dragast (cz.1) | Opis przejścia Aura Fate of the Ages - Aura: Fate of the Ages - poradnik do gry
Zejdź po schodkach, a następnie wejdź do pomieszczenia gdzie znajdziesz Armagasta #1 - Rozdział II - Dragast (cz.1) | Opis przejścia Aura Fate of the Ages - Aura: Fate of the Ages - poradnik do gry

Zejdź po schodkach, a następnie wejdź do pomieszczenia gdzie znajdziesz Armagasta #1 . Mężczyzna umożliwi Ci wejście do Dragastu oraz poprosi Cię, byś do niego przyszedł wtedy, gdy znajdziesz to, czego szukasz. Kolejką udaj się z powrotem. Tym razem w miejscu z ogromnym włazem skręć na most i przejdź przez drzwi na jego końcu. Znajdziesz się w dużej sali z pomnikami oraz dziwnym mechanizmem na środku #2 .

4 - Rozdział II - Dragast (cz.1) | Opis przejścia Aura Fate of the Ages - Aura: Fate of the Ages - poradnik do gry
Przyjrzyj się drewnianym listwom po lewej stronie #1 - Rozdział II - Dragast (cz.1) | Opis przejścia Aura Fate of the Ages - Aura: Fate of the Ages - poradnik do gry

Przyjrzyj się drewnianym listwom po lewej stronie #1 . Identyczny wzór musisz uzyskać na mechanizmie z kołami #2 . Klikając na środkowe koło obracasz zarówno je, jak i pozostałe, aktywne, koła. Pojedyncze kliknięcie na którekolwiek z zewnętrznych kół wyłączy je - nie będą się obracały. Nie możesz dezaktywować jednocześnie dwóch kół. Aby uzyskać pożądany efekt klikaj kolejno na koła (ponumerowane na obrazku #2 ): 2-1-1-2-1-4-1-1-4-1-1-3-1. Jeśli się pomylisz - odejdź od mechanizmu i podejdź ponownie, zresetuje to jego ustawienie.

5 - Rozdział II - Dragast (cz.1) | Opis przejścia Aura Fate of the Ages - Aura: Fate of the Ages - poradnik do gry
Jeśli dobrze ustawisz koła ukaże się filmik przedstawiający dźwignię - Rozdział II - Dragast (cz.1) | Opis przejścia Aura Fate of the Ages - Aura: Fate of the Ages - poradnik do gry

Jeśli dobrze ustawisz koła ukaże się filmik przedstawiający dźwignię . Znajdziesz ją po lewej, tuż obok dużego posągu #1 . Pociągnij za nią, posąg się odwróci odsłaniając wejście #2 . Posąg powiązany jest ze stroną 10 w Dzienniku. Zejdź po drabinie.

6 - Rozdział II - Dragast (cz.1) | Opis przejścia Aura Fate of the Ages - Aura: Fate of the Ages - poradnik do gry
7 - Rozdział II - Dragast (cz.1) | Opis przejścia Aura Fate of the Ages - Aura: Fate of the Ages - poradnik do gry