Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Abbey - poradnik do gry

The Abbey - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Pars I] Scriptorium Deliberationis cz.1 | The Abbey poradnik The Abbey

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

1. Pars I: Scriptorium Deliberationis

Brama

Podejdź do bramy klasztoru i pociągnij za linę (rope). Gdy zjawi się odźwierny, porozmawiaj z nim.

Teraz czeka Cię rozmowa z opatem (Abbot). Poznasz też podejrzanego typa, Segundo, który jest tu przeorem.

Zwiedź opactwo - [Pars I] Scriptorium Deliberationis cz.1 | The Abbey - The Abbey - poradnik do gry

Zwiedź opactwo

Twoim zadaniem jest zwiedzić opactwo, rozejrzeć się po wszystkich miejscach i przesłuchać świadków w sprawie śmierci poprzedniego odźwiernego.

Po klasztorze możesz przemieszczać się, korzystając z mapy (klawisz "M") i klikając na miejsce, w które chcesz się udać.

Szpital (Hospital) - [Pars I] Scriptorium Deliberationis cz.1 | The Abbey - The Abbey - poradnik do gry

Szpital (Hospital):

Zacznij od rozmowy z Eladio. Nie dowiesz się, póki co, niczego konkretnego. Eladio jest rozsądny i twierdzi, że diabeł nie ma nic wspólnego ze śmiercią Anselmo.

Weź patelnię (pan) ze ściany na prawo od wejścia.

Przejdź do komnaty na tyłach szpitala (rear) i obejrzyj szafę (cabinet).

Stajnia (Stables) - [Pars I] Scriptorium Deliberationis cz.1 | The Abbey - The Abbey - poradnik do gry

Stajnia (Stables):

Porozmawiaj z Egidio, który twierdzi, że śmierć Anselmo to nieszczęśliwy wypadek.

Na prawo od osła leży lina (rope). Weź ją.

Idź w prawo i przyjrzyj się kadzielnicy (censer).

Przyjrzyj się końcówce liny (end of rope) i śladom (stain).

Wyjdź ze stajni i wejdź do budynku obok.

Biblioteka (Library) - [Pars I] Scriptorium Deliberationis cz.1 | The Abbey - The Abbey - poradnik do gry

Biblioteka (Library):

Porozmawiaj z mnichem ukrywającym się za słupem. To Godfried. Przepytaj go dokładnie i koniecznie zapytaj o czerwony tusz (red ink).

Idź dalej w lewo, miń Godfrieda i wejdź do kolejnego pomieszczenia (index).

Weź kartkę papieru ze stołu (paper).

Wróć do pomieszczenia z Godfriedem i wejdź na górę.

Porozmawiaj z Umberto. Niczego nowego się od niego nie dowiesz. Rozejrzenie się po komnacie też niewiele da, bo Umberto zabroni Ci czegokolwiek dotknąć.

Wejdź na górę do skryptorium. Na schodach zatrzyma Cię mnich Marcello i powie, że tylko kopiści mają wstęp do środka. Porozmawiaj z nim o bibliotece i Anselmo.

Możesz teraz opuścić bibliotekę.

Kuchnia i winiarnia (Kitchen/Wine cellar) - [Pars I] Scriptorium Deliberationis cz.1 | The Abbey - The Abbey - poradnik do gry

Kuchnia i winiarnia (Kitchen/Wine cellar):

Zacznij od zwiedzenia kuchni.

Porozmawiaj z Martinem. Wypytaj go o Anselma oraz pochwal jego zupę. Na pytanie, jaki wyczuwasz zapach, wymigaj się i użyj ostatniej odpowiedzi (My sense...)

Nad paleniskiem leży wałek (weź go).

Wyjdź w kuchni i zejdź do winiarni.

Obejrzyj wszystko i zwróć uwagę na śpiącego mnicha. Przejdź dalej i obejrzyj urządzenie do destylacji (alembic).

Dom opata (Abbots house) - [Pars I] Scriptorium Deliberationis cz.1 | The Abbey - The Abbey - poradnik do gry

Dom opata (Abbot's house):

Wejdź do środka i porozmawiaj z Segundo.

Wejdź do recepcji (reception room) i obejrzyj znajdujące się tutaj przedmioty.

Kościół (Church) - [Pars I] Scriptorium Deliberationis cz.1 | The Abbey - The Abbey - poradnik do gry

Kościół (Church):

Idź w lewo, zbliż się do ołtarza i weź świeczkę (candle) ze świecznika po prawej. Zauważ, że na prawo od ołtarza znajduje się wejście do katakumb. Niestety zamknięte.

Wyjdź do ogrodu i porozmawiaj z Arcadio. Wypytaj go dokładnie o wszystko i wróć do kościoła.

Wejdź teraz do wieży (belfry) i obejrzyj dzwon i piórko w gnieździe. W tej chwili nie możesz go jeszcze zdobyć.

1 - [Pars I] Scriptorium Deliberationis cz.1 | The Abbey - The Abbey - poradnik do gry