Need for Speed: Undercover - poradnik do gry

Need for Speed: Undercover - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Need for Speed: Undercover - poradnik do gry

Ścigaj się i wygraj! Poradnik do gry „Need For Speed: Undercover” zawiera opis poszczególnych elementów, porady ogólne co w każdym trybie zrobić oraz jak robić to najlepiej, a także informacje o wszystkich blisko 200 wyścigach i zadaniach, które znajdują się w grze.

Witaj w poradniku do dwunastej części serii Need For Speed - Need for Speed: Undercover - poradnik do gry

Witaj w poradniku do dwunastej części serii Need For Speed! Oprócz opisu poszczególnych elementów i ogólnych porad co w każdym trybie musisz zrobić oraz jak robić to najlepiej znajdziesz także informacje o wszystkich blisko 200 wyścigach i zadaniach, które znajdują się w grze. Umożliwi ci to ukończenie Undercover'a w 100%.

Aby ułatwić przeglądanie poradnika oznaczyłem kilkoma kolorami różne elementy gry: nazwę obszaru , na którym znajduje się misja; numer obrazka , który prezentuje opisaną sytuację; nazwy map bądź typ wyścigu ; inne elementy gry np. umiejętności kierowcy , zdominowanie .

Adam "Fandarel" Makowski

Wprowadzenie

Misje możesz pokonywać w dowolnej kolejności, za każdym razem wszystkie dostępne przedstawia mapa. Starałem się pokonywać zwykłe wyścigi i co jakiś czas sięgać po zadania związane z fabułą. Nic nie stoi na przeszkodzie, abyś gdy tylko pojawia się kolejne zadanie fabularne brał w nim udział. Pamiętaj, że wtedy na ulepszenia auta może ci zabraknąć pieniędzy - zdobywasz je wygrywając zwykłe wyścigi. Jeśli masz jakieś problemy z wyścigiem możesz do niego wrócić później, gdy będziesz miał lepszy samochód.

Podział na podrozdziały w postaci nazw dzielnic jest umowny. Misje praktycznie cały czas odbywają się na terenie całego Tri-City Bay. Chodziło o przedstawienie gdzie w głównej mierze rozgrywa się akcja fabularna.

Jak grać?

Need For Speed: Undercover jest prostą zręcznościówką, tzn. ciężko stracić panowanie nad samochodem, gdyż trzyma się on drogi jak przyklejony. Uważaj tylko na wyskokach, bo auto potrafi czasami wylądować bardzo dziwnie. Gdy tylko będziesz miał możliwość używania nitro staraj się to robić. Ponadto możesz go używać do stabilizowania wozu np. przy wychodzeniu z ostrego zakrętu. Jeżeli pojazd jest zwinny na wielu ostrych zakrętach w ogóle nie będziesz musiał zwalniać. Przy większości ostrych zakrętów staraj się wchodzić od zewnętrznej do wewnętrznej i nie hamuj, po prostu popuszczaj na ułamek sekundy gaz.

Auta zostały podzielone na cztery grupy - poziomy. Do kolejnych poziomów będziesz uzyskiwał dostęp wraz z postępami w trybie kariery. Ulepszenia w Undercover są dosyć ubogie. Wraz z kupnem kolejnego auta nie warto się rozdrabniać w kupowanie ulepszeń poszczególnych części - zawsze kupuj od razu cały pakiet ulepszeń. Ponadto jest jeszcze tuning wizualny wraz z Autosculpt, który umożliwia szeroki zakres ustawień w wyglądzie spojlera, zderzaków, rury wydechowej czy felg.

Informacje o Need for Speed: Undercover - poradnik do gry

Autor : Adam Fandarel Makowski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 49, ilustracje: 724 .

Popularne strony w Need for Speed: Undercover - poradnik do gry

Need for Speed: Undercover - screen - 2008-11-26 - 124988Need for Speed: Undercover - screen - 2008-11-26 - 124987Need for Speed: Undercover - screen - 2008-11-26 - 124986Need for Speed: Undercover - screen - 2008-11-26 - 124985Need for Speed: Undercover - screen - 2008-11-26 - 124984Need for Speed: Undercover - screen - 2008-11-26 - 124983Need for Speed: Undercover - screen - 2008-11-26 - 124982Need for Speed: Undercover - screen - 2008-11-26 - 124980Need for Speed: Undercover - screen - 2008-11-26 - 124979

18.12.2008 19:39
😊
Fandarel
3
Legionista

Miłej zabawy :)

18.12.2008 20:01
odpowiedz
DarkWalker
36
Centurion

Widzę, że autor ma w swojej kolekcji Veyrona ;] Drogie toto ale fajna bryka.
Pzdr

22.12.2008 13:31
odpowiedz
zanonimizowany357306
47
Pretorianin

nie mam czasu się rozpisywać - jaka gra taki też poradnik czyli słabo, granie zgodnie z tym poradnikiem będzie męczarnią

22.12.2008 20:05
😊
odpowiedz
Fandarel
3
Legionista

moonhunter ---> Co Ci się nie podoba?

05.01.2009 11:52
😐
odpowiedz
Jesi
40
Konsul

Ta gra nie potrzebuje poradnika.... jest za prosta... grat z początku gry > dostajesz wóz > dostajesz wóz > dostajesz wóz > kupujesz najszybszy z gry > koniec... ale trudne XD

PS. Można się rozwalać ile się chce... przecież jest nitro dzięki któremu i tak ich dogonisz XD

Veyron skręca jak krowa... nie opłaca się nim grać... ja tam zaliczyłem grę w Lambo :P

05.01.2009 13:21
Kmarkopl
😍
odpowiedz
Kmarkopl
61
Centurion

Zgadzam sie z Jesi , gra jet banalnie prosta i skończyłem bez poradnika

Ps. moim zdaniem jadąc na nitro gra oszukuje , wogule cała gra przyśpiesza a nie tylko ja

05.01.2009 13:51
ujemny
odpowiedz
ujemny
53
Prezenter TV

@Jesi
Aby czerpać pełnie przyjemności jazdy Bugatti musisz zmienić standardowe ustawienia pojazdu. Wszystkie suwaki poza przyspieszenie/prędkość i nitro maksymalnie w lewo. Warto też wypróbować ustawienia w których maksymalna prędkość znacznie przewyższa przyspieszenie, plus maksymalizacja efektywności nitro. Takie ustawieniu powodują, że Veyron przyspiesza do 300 km/s w kilka sekund, i osiąga 400 km/h. Żaden inny samochód nie ma takich osiągów.
Co się tyczy samego poradnika, to jest on zupełnie zbędny. Zdecydowana większość wyścigów składa się w 90% z banalnie prostych zakrętów. Jedyna trudność na jaką się napotkałem w tej produkcji to płynne zjazdy z autostrady w jednopasmówkę. Wynika to z dziwnego systemu sterowania, tj. skręt po którym następuje automatyczne prostowanie kierownicy (klawiatura oraz gamepad), które nie można przerwać, ani "doładować" (zacząć wchodzić w zakręt delikatnie skręcając, aby następnie obrócić ją o większy kąt).

05.01.2009 13:53
ujemny
odpowiedz
ujemny
53
Prezenter TV

@Kmarkopl
Nitro ze standardowymi ustawieniami pojazdu nie spełnia swoich oczekiwań - km dochodzą zbyt wolno. Warto, jak napisałem powyżej przesunąć suwak tak, aby "kop" trwał najkrócej, ale i dawał największy efekt.

05.01.2009 16:57
Scortch
😁
odpowiedz
Scortch
66
call me Hikee

buhahahahahaha, poradnik do undercovera!!! przecież ta gra jest taka prosta... gram już jakiś czas i jeszcze nie przegrałem chyba żadnego wyścigu... wyprzedza się wszystkich na początku i potem już z górki do mety...

05.01.2009 19:23
odpowiedz
Vakashimazu
15
Legionista

Jedno małe pytanie: komu niby potrzebny jest poradnik do Undercover? Nie dość że to samochodówka, to na dodatek banalnie prosta.

07.01.2009 03:54
odpowiedz
Maniak23
34
Chorąży

Ja na przykład nie potrafię zdominować North River Expressway jest to jedne z osiągnięć na XBOX 360, pomimo że kariera jest banalnie prosta i mam wszystkie wozy to tego wyścigu zdominować nie potrafię brakuje mi ok 10sek. Po przeczytaniu tego poradnika niczego się nie dowiedziałem. Jak jesteście takie asy to proszę wrzućcie na YouTube filmik i dajcie linka w komentarzach.

07.01.2009 18:53
odpowiedz
aga69
40
Trust me Iam an engineer

haha robic poradnik, ktorego kazde zdanie sprowadza sie do: "jedz prosto, a za chwile w lewo, a potem w prawo". Chcialbym zeby to mi tak placili za nikomu niepotrzebna prace :)

08.01.2009 07:56
SILENTALTAIR
odpowiedz
SILENTALTAIR
69
Akallabeth

ja tam zaliczyłem w veyron' em

12.02.2009 11:52
👎
odpowiedz
Chrupenc
0
Konsul

[12]
STFU.
Twórcy robią to co lubią, tobie nic do tego...
I nie podlizuje się, nie mam komu bo i tak nie znam autorów, ale denerwują mnie tacy ludzie...

05.03.2010 22:07
😜
odpowiedz
paviola
11
Chorąży

ta gra mimo tylu bledow i tak bije prostreeta i shifta na glowe!