Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona - poradnik do gry

Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Podwórko; zaplecze galerii | Istambuł, 6 listopada 2008 poradnik Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Podwórko; zaplecze galerii

1 - Podwórko; zaplecze galerii - Istambuł, 6 listopada 2008 - Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona - poradnik do gry
Po chwili, w efekcie powstałego zamieszania, podwórko prowadzące na zaplecze galerii staje się puste - Podwórko; zaplecze galerii - Istambuł, 6 listopada 2008 - Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona - poradnik do gry

Po chwili, w efekcie powstałego zamieszania, podwórko prowadzące na zaplecze galerii staje się puste. Tym razem Sylvie bez przeszkód pakuje się stamtąd na placyk z kubłami. To taki tutejszy śmietnik czy składowisko odpadków, z którego można by wdrapać się na daszek stojącej przy galerii drewnianej przybudówki, nad którą widać uchylone okno... Ale najpierw trzeba się tam jakoś dostać, co oznacza, że nasza bohaterka powinna zbudować konstrukcję, po której wespnie się wyżej. Do tego posłużą jej stojące: po lewej skrzynka oraz po prawej - kubeł na śmieci. Dogodnym miejscem na ustawienie tychże jest płytka chodnikowa pod niebieskawym kontenerem na śmieci (po prawej, pomiędzy skrzynką z pudełkami a workami).

2 - Podwórko; zaplecze galerii - Istambuł, 6 listopada 2008 - Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona - poradnik do gry
Pierwszy powinien w tym miejscu stanąć kubeł na śmieci, Sylvie maszeruje więc w prawo i ciągnie go (wspomniane przedmioty można ciągnąć lub popychać) 1x w górę, 1x w lewo - następnie przechodzi na jego drugą stronę i popycha go 1x w lewo, ponownie go obchodzi i popycha go 2x w górę, aż kubeł staje p - Podwórko; zaplecze galerii - Istambuł, 6 listopada 2008 - Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona - poradnik do gry

Pierwszy powinien w tym miejscu stanąć kubeł na śmieci, Sylvie maszeruje więc w prawo i ciągnie go (wspomniane przedmioty można ciągnąć lub popychać) 1x w górę, 1x w lewo - następnie przechodzi na jego drugą stronę i popycha go 1x w lewo, ponownie go obchodzi i popycha go 2x w górę, aż kubeł staje pod kontenerem. Teraz maszeruje po skrzynkę, którą ciągnie 1x w dół i 3x w prawo, obchodzi ją i popycha jeszcze 1x w prawo, obchodzi i ciągnie 1x w górę, obchodzi i popycha jeszcze 1 x w górę (oczywiście to jedna z kilku możliwych tras). I konstrukcja, po której można się wspiąć pod uchylone okno galerii, jest gotowa. Po niej Sylvie dostaje się na zaplecze galerii.

3 - Podwórko; zaplecze galerii - Istambuł, 6 listopada 2008 - Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona - poradnik do gry
Znalazłszy się w magazynie, bada stojące pod oknem po prawej biurko (zbliżenie) - Podwórko; zaplecze galerii - Istambuł, 6 listopada 2008 - Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona - poradnik do gry

Znalazłszy się w magazynie, bada stojące pod oknem po prawej biurko (zbliżenie). Zabiera z niego apaszkę , a z torebki Fainy wyciąga jej wizytówkę oraz puderniczkę . Przyjrzawszy się wizytówce uważnie (zbliżenie), dostrzega z jej drugiej strony napis w języku hebrajskim.

4 - Podwórko; zaplecze galerii - Istambuł, 6 listopada 2008 - Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona - poradnik do gry
Jej zainteresowanie wzbudza ciemna część magazynu (po lewej), ale nie sposób tam cokolwiek dostrzec - Podwórko; zaplecze galerii - Istambuł, 6 listopada 2008 - Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona - poradnik do gry

Jej zainteresowanie wzbudza ciemna część magazynu (po lewej), ale nie sposób tam cokolwiek dostrzec. Trzeba ją oświetlić, a o panujących w tej chwili ciemnościach trudno dostrzec nawet włącznik światła. W tym celu Sylvie przechodzi w oświetlony kąt za szafą (przy oknie po prawej; zbliżenie), skąd na początek zabiera wiszący na wieszaku łańcuch rowerowy oraz leżącą na nim pompkę od roweru .

5 - Podwórko; zaplecze galerii - Istambuł, 6 listopada 2008 - Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona - poradnik do gry
Następnie zawieszą błyszczącą metalową puderniczkę Fainy na jej apaszce, a tę apaszkę zawiesza na środkowym wolnym haczyku wieszaka, po czym obraca samą puderniczkę tak, by uzyskać odbicie promienia słonecznego, który prowadzi ją prosto do włącznika światła w ciemnej części magazynu - Podwórko; zaplecze galerii - Istambuł, 6 listopada 2008 - Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona - poradnik do gry

Następnie zawieszą błyszczącą metalową puderniczkę Fainy na jej apaszce, a tę apaszkę zawiesza na środkowym wolnym haczyku wieszaka, po czym obraca samą puderniczkę tak, by uzyskać odbicie promienia słonecznego, który prowadzi ją prosto do włącznika światła w ciemnej części magazynu. Prztyknąwszy go, nasza bohaterka może rozejrzeć się w niedostępnej do tej pory części pomieszczenia.

6 - Podwórko; zaplecze galerii - Istambuł, 6 listopada 2008 - Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona - poradnik do gry
A tam lokalizuje dwie skrzynie - jedną większą i jedną mniejszą, których wieka podważa pogrzebaczem - Podwórko; zaplecze galerii - Istambuł, 6 listopada 2008 - Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona - poradnik do gry

A tam lokalizuje dwie skrzynie - jedną większą i jedną mniejszą, których wieka podważa pogrzebaczem. W większej znajduje kamienną tablicę z Gozo, w mniejszej cztery kamienne kostki , na tyle lekkie i nieduże, że niezwłocznie pakuje je do kieszeni. Niestety, w tym momencie zostaje zaatakowana, a w chwilę potem pojmana przez goryli Fainy. Okazuje się, że niezidentyfikowany napastnik zabrał nie tylko skradzione przez Sylvie kostki, ale i obie skrzynie. Ponieważ ochroniarze nie znajdują przy naszej bohaterce niczego podejrzanego, zostaje ona po prostu wyrzucona na ulicę.

Sylvie z podwórka galerii maszeruje na ulicę, przy której stacjonuje rikszarz. Wręcza mu łańcuch i pompkę rowerową, a w podzięce zostaje gratisowo odwieziona na lotnisko.