Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry

Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

12. Vladovista, kolejny dzień poradnik Dracula 3: The Path of the Dragon

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

12. Vladovista, kolejny dzień

Z biurka weź list i zejdź do hallu. Wrzuć go do skrzynki na listy przy kontuarze. Weź też kijek z kontuaru.

Udaj się w miejsce, gdzie była Luana. Niestety już odjechała - masz na szczęście kijek, który zostawiła. Idź w kierunku strumyka i kapliczki i wyciągnij kijek. Zauważysz, że jego czubek odchyla się wskazując kierunek. W miejscu, które wskazuje zacznij kopać łopatą (27).

Gdy zobaczysz kielich, nie dotykaj go, musisz wpierw rozbroić pocisk. Wpierw odkop go, klikając dwa razy (musisz to zrobić powoli, inaczej pocisk eksploduje) na ziemię po lewej stronie.

Potrzebujesz teraz klucza, żeby rozbroić pocisk - 12. Vladovista, kolejny dzień - Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry

Potrzebujesz teraz klucza, żeby rozbroić pocisk. Idź na cmentarz i poproś o niego grabarza. Wróć do miejsca, gdzie leży pocisk i użyj klucza na zapalniku po prawej stronie. Powoli kręć kluczem w swoim kierunku. Kliknij raz ma pocisk i po chwili będziesz mógł wziąć kielich.

Idź do kapliczki i użyj go na wnęce. Dwa puste miejsca w okrągłych przyciskach zastąp nabojami. By otworzyć wrota, użyj następującej kombinacji: 1, 2, 3, 5, 8, 13.

Zanim wejdziesz do środka, zapal pochodnię po lewej stronie przejścia. Użyj do tego zapalniczki (z biurka w pokoju Janosa).

1 - 12. Vladovista, kolejny dzień - Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry