Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Robert Ludlum's The Bourne Conspiracy - poradnik do gry

Robert Ludlum's The Bourne Conspiracy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Informacje podstawowe | Misje Robert Ludlum's The Bourne Conspiracy poradnik Robert Ludlum's The Bourne Conspiracy

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Porady ogólne:

  1. Bourne może mieć przy sobie tylko 2 rodzaje broni. Lekki pistolet lub uzi oraz dużą broń, jak karabin lub shotgun.
  2. Bourne Instinct to jedno z najważniejszych udogodnień. Daje dużą przewagę. Gdy go włączymy, nasz cel oraz wszyscy przeciwnicy zostaną wyświetleni na radarze. Dotyczy to także broni i paszportów.
  3. Takedown to z kolei bardzo ważna umiejętność. Dzieli się na takedown, multiple takedown, shooting takedown, sprint takedown. Eliminuje za jednym razem zwykłego przeciwnika i jest najlepszą bronią na bossów. Ci jednak również ją posiadają.
  4. Przy każdej walce z bossem zachowujemy się podobnie. Umiejętnie blokujemy i czekamy, aż przeciwnik skończy zadawać serię ciosów. Wtedy atakujemy swoim combo. Nie powtarzamy cały czas tych samych ruchów.
  5. Niektóre zamknięte drzwi można otworzyć za pomocą wytrychu. W dolnym prawym rogu pokaże się wówczas ikona kłódki, a my przez krótki czas musimy przytrzymać przycisk A.
  6. Podczas oglądania cut-scenek nie raz przyjdzie nacisnąć odpowiedni przycisk (wybierany losowo). Nazywa się to Quick Time Event. Podczas oglądania przerywników musimy być cały czas skupieni i nie możemy odłożyć pada ani na moment.

Walka na pięści:

  1. X odpowiedzialny jest za słabe, ale szybkie uderzenie. Y za mocne, ale powolne. A odpowiada za blok. Bourne potrafi wyprowadzić kilka serii ciosów.
  2. X X X - ten atak jest słaby, ale prawie zawsze wchodzi. Przydaje się w walce z szybkimi przeciwnikami.
  3. Y X X - pierwszy cios ogłusza przeciwnika i wystawia na dwa pozostałe.
  4. Y Y X - bardzo przydatny przy ponowieniu akcji. Wykorzystujemy go, kiedy przeciwnik jest ogłuszony.
  5. X Y Y - bardzo powolny, ale miażdżący atak.
  6. Y X Y - ostatnim ciosem jest kopniak z półobrotu, który zadaje spore obrażenia i powiększa dystans dzielący nas od przeciwnika.
  7. X Y X - ostatni cios uderza w brzuch i dezorientuje przeciwnika.

Strzelanie z broni palnej:

  1. Kiedy tylko możemy, chowamy się za czymś podczas ostrzału (przycisk A). Kiedy jesteśmy schowani, nasza energia się regeneruje. Wychylamy się w celu oddania strzału za pomocą lewego spustu. Prawym strzelamy.
  2. Bourne może także strzelać w wybuchowe obiekty, takie jak samochody, beczki z benzyną itp. W ten sposób pozbywamy się kilku przeciwników naraz. Przedmioty te lokalizujemy za pomocą Bourne Instinct.
  3. Przyciskiem B odpalamy shooting takedown. Załatwia on przeciwnika jednym strzałem. Jeśli mamy odpowiednio naładowany pasek adrenaliny, możemy zdjąć kilku przeciwników naraz.

Jazda samochodem:

  1. W jednej z misji przyjdzie nam pokierować Mini Cooperem i wraz z Marie uciekać nim po ulicach Paryża. Sterowanie jest bardzo arcadowe i w niczym nie przypomina symulatora. Kierujemy za pomocą lewej gałki. Prawym spustem dodajemy gazu, lewym hamujemy. Za pomocą przycisku B używamy hamulca ręcznego.
  2. W tej misji pasek energii życiowej zastąpiony jest przez tzw. evasion meter. Gdy dojdzie on do końca, Bourne zostanie aresztowany.
  3. Pasek adrenaliny działa w tej misji jak bullet time. Spowalniając czas, jesteśmy w stanie uniknąć wielu stłuczek i szybciej uciekać przed policją.