Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed - poradnik do gry

Assassin's Creed - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Robert de Sable z Jerozolimy | Memory Block 06 i 07 (Finałowa walka) poradnik Assassin's Creed

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Robert de Sable z Jerozolimy

Jerusalem - śledztwo

Czas wykonać ostatni krok ku pełnej rehabilitacji. Niczym jednak nie różni się on od poprzednich, przystąp więc do rutynowych działań.

Porozmawiaj z rezydentem, a następnie odnajdź punkt widokowy w dzielnicy klasy średniej (Middle District), a na mapie pojawi się reszta wież do synchronizacji. Gdy zgromadzisz co najmniej 3 tropy idź do kryjówki po zlecenie.

Status:0/6 Investigations Complete - Robert de Sable z Jerozolimy | Memory Block 06 i 07 (Finałowa walka) - Assassins Creed - poradnik do gry

Status:0/6 Investigations Complete. 3 Investigations are needed to access Assassination Memory. Climb view point to locate them.

0/6 odnalezionych tropów. 3 tropy są wymagane, by otrzymać dostęp do wspomnień dotyczących zabójstwa. Wdrap się na punkty obserwacyjne i zlokalizuj tropy.

Tropy w dzielnicy klasy średniej w Jerozolimie. - Robert de Sable z Jerozolimy | Memory Block 06 i 07 (Finałowa walka) - Assassins Creed - poradnik do gry
Tropy w dzielnicy klasy średniej w Jerozolimie.
1 - Robert de Sable z Jerozolimy | Memory Block 06 i 07 (Finałowa walka) - Assassins Creed - poradnik do gry
1 - Robert de Sable z Jerozolimy | Memory Block 06 i 07 (Finałowa walka) - Assassins Creed - poradnik do gry

1. Pickpocket (doliniarstwo). Delikwent, którego masz okraść znajduje się małym forcie na północy dzielnicy i żeby się doń dobrać będziesz musiał wyeliminować strażników. W efekcie dowiesz się jak będą rozmieszczeni strażnicy podczas pogrzebu Majd Addina.

2 - Robert de Sable z Jerozolimy | Memory Block 06 i 07 (Finałowa walka) - Assassins Creed - poradnik do gry
2 - Robert de Sable z Jerozolimy | Memory Block 06 i 07 (Finałowa walka) - Assassins Creed - poradnik do gry

2. Informer (informator). W zamian za likwidację wszystkich 5 celów otrzymasz informację, że ludzie Roberta są dobrze zorganizowani i przygotowani do walki.

3 - Robert de Sable z Jerozolimy | Memory Block 06 i 07 (Finałowa walka) - Assassins Creed - poradnik do gry
3 - Robert de Sable z Jerozolimy | Memory Block 06 i 07 (Finałowa walka) - Assassins Creed - poradnik do gry

3. Pickpocket (doliniarstwo). Skradziony dokument ujawni gdzie będzie stał Robert podczas pogrzebu.

4 - Robert de Sable z Jerozolimy | Memory Block 06 i 07 (Finałowa walka) - Assassins Creed - poradnik do gry
4 - Robert de Sable z Jerozolimy | Memory Block 06 i 07 (Finałowa walka) - Assassins Creed - poradnik do gry

4. Interrogation (przesłuchanie). Dzięki przesłuchaniu otrzymasz niezwykle przydatną informację, że Robert pragnie pokoju i udowadnia to swoją obecnością pogrzebie Majd Addina.

5 - Robert de Sable z Jerozolimy | Memory Block 06 i 07 (Finałowa walka) - Assassins Creed - poradnik do gry
5 - Robert de Sable z Jerozolimy | Memory Block 06 i 07 (Finałowa walka) - Assassins Creed - poradnik do gry

5. Informer (informator). W zamian za likwidację dwóch celów (jeden jest na dachu) otrzymasz radę, by w okolice Roberta dostać się przy pomocy grupy uczonych.

6 - Robert de Sable z Jerozolimy | Memory Block 06 i 07 (Finałowa walka) - Assassins Creed - poradnik do gry
6 - Robert de Sable z Jerozolimy | Memory Block 06 i 07 (Finałowa walka) - Assassins Creed - poradnik do gry

6. Eavesdropping (podsłuchiwanie). Otrzymasz potwierdzenie tego, co już wiesz: krzyżowcy będą uczestniczyć w pogrzebie.

Robert de Sable

Jak szybko się przekonasz dobrze trafiony Robert, bynajmniej nie wydaje dźwięków podobnych do typowego, zapuszkowanego rycerza. Kimkolwiek jest musisz wpierw uporać się z atakiem obstawy. Metody są dwie, albo walczysz do upadłego na cmentarzu, albo starasz się wpierw wyprowadzić grupę gdzieś na dachy, gdzie będziesz mniej narażony na strzały łuczników. Jakąkolwiek metodę wybierzesz musisz wykazać się umiejętnością szybkiego kontrataku.

Wpierw pokonaj rycerzy pojedynczo, kontratakując - Robert de Sable z Jerozolimy | Memory Block 06 i 07 (Finałowa walka) - Assassins Creed - poradnik do gry

Wpierw pokonaj rycerzy pojedynczo, kontratakując.

A na końcu wykonaj misję - Robert de Sable z Jerozolimy | Memory Block 06 i 07 (Finałowa walka) - Assassins Creed - poradnik do gry

A na końcu wykonaj misję.