Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Settlers: Narodziny Imperium - poradnik do gry

The Settlers: Narodziny Imperium - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja IV - Narfang | The Settlers Narodziny Imperium poradnik The Settlers: Narodziny Imperium

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

Misja IV: Narfang

W tej misji ponownie przyjdzie ci zmierzyć się z Wikingami. Na początku musisz oczywiście założyć dobrze prosperującą osadę. Wybór rycerza nie jest tak ważny, choć najbardziej chyba przyda się Kestral (bonus do zbierania podatków). Jeśli chodzi o pożywienie, postaw przede wszystkim na ryby, bo zwierzyna łowna porozrzucana jest w wielu miejscach na terenie całej mapy.

Gdy tylko twój rycerz osiągnie godność margrabiego, skieruj się na północny wschód od swojej osady. Trafisz na wioskę o nazwie Brekk, ale nie możesz pomóc jej mieszkańcom jako margrabia. Postaw posterunek przy kopalni żelaza, a drugi przy kopalni kamienia i chaty myśliwych przy ikonkach ze zwierzyną łowną.

Po awansowaniu rycerza do godności barona, porozmawiaj ponownie z szefem osady. Poprosi cię o odbicie porwanego ambasadora. Informacja o miejscu jego przetrzymywania znajduje się w mieście Kyrkasund. Musisz wysłać tam kilka oddziałów łuczników, by oczyścili drogę, a następnie szpiega, który wykradnie z magazynu wroga stosowną informację (możesz za pomocą łuczników zniszczyć drewnianą palisadę z boku, by złodziej miał łatwy dostęp do środka). Następnie dostarcz zdobyte informacje do swojego zamku.

Magazyn, w którym przechowywane są informacje, zaznaczony będzie strzałką. Musisz uważać, by szpiega nie zauważyli patrolujący okolicę zbrojni. - Misja IV - Narfang | The Settlers Narodziny Imperium - The Settlers: Narodziny Imperium - poradnik do gry
Magazyn, w którym przechowywane są informacje, zaznaczony będzie strzałką. Musisz uważać, by szpiega nie zauważyli patrolujący okolicę zbrojni.

Twoim następnym zadaniem będzie uwolnienie więzionego ambasadora, rycerza o imieniu Hakim Abd-Al Sar. Pokonaj pozostałych wrogów, a następnie udaj się rycerzem do więzienia. Pozostanie ci tylko upewnić się, że oswobodzony ambasador dotrze bezpiecznie do twojego zamku.