Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Halo 2 - PC - poradnik do gry

Halo 2 - PC - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rodzaje jednostek (4) | Pojazdy i jednostki poradnik Halo 2 - PC

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2016

Oprócz sił Przymierza, Master Chief będzie musiał znów zmierzyć się z siłami zainfekowanych obcych ( The Flood ).

Występują w formie małych stworów z mackami - Rodzaje jednostek (4) - Halo 2 - PC - poradnik do gry

Zarodniki

Występują w formie małych stworów z mackami. Atakując zabierają niewielkie ilości energii - trzeba jednak pamiętać, że mogą być groźne, gdy Master Chief będzie znajdował się w stanie krytycznym. Jeden zarodnik może wtedy nas po prostu dobić. Potrafią też wchodzić w ciała martwych zainfekowanych istot, ożywiając ich. Zarodniki są wyrzucane przez pękate, poruszające się "worki", które wypada szybko skasować, nim eksplodują zbyt blisko Ciebie.

Wobec nich wszelka broń oparta na energii jest bezużyteczna - Rodzaje jednostek (4) - Halo 2 - PC - poradnik do gry

Wojownicy

Wobec nich wszelka broń oparta na energii jest bezużyteczna. Do walki nie nadają się więc żadne Plasma Rifles czy Plasma Pistols. Najlepsze będą Brute Shot, Shotgun oraz miecz plazmowy. W przypadku Brute Shot'a korzystaj z potężnego ataku bezpośredniego. Shotgun ma jedną wadę - ma bardzo mało amunicji i niełatwo ją znaleźć. Stanowi potężną broń, ale używaj jej oszczędnie i zawsze uzupełniaj magazynek, by nie trzeba było go przeładowywać w środku walki. Miecz plazmowy jest znakomity z jednym zastrzeżeniem. Nie pakuj się w sytuację, gdzie znajdziesz się otoczony przez grupę wojowników. Zawsze sam czekaj, aż delikwent podbiegnie, wykończ i kasuj kolejnych nadbiegających. Jeśli w pobliżu znajduje się Sentinel Beam, poparz nim tak wiele potworów, jak tylko będzie to możliwe.

Ponadto spotkasz jeszcze siły Herezji, ale niemal nie różnią się one parametrami od "normalnych" sił Przymierza.