Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sacred Rings - poradnik do gry

The Sacred Rings - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

No Man's Land - Dom Nikifora (6) | Rozdział I | The Sacred Rings poradnik The Sacred Rings

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

1 - No Mans Land - Dom Nikifora (6) | Rozdział I | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry
Podejdź do pojazdów - No Mans Land - Dom Nikifora (6) | Rozdział I | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry

Podejdź do pojazdów. Posmaruj klapki olejem by nie skrzypiały podczas otwierania, a następnie za pomocą pojemnika, wyciągnij oba kryształy. Wracaj na statek.

2 - No Mans Land - Dom Nikifora (6) | Rozdział I | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry
Po krótkim odpoczynku, udaj się do maszynowni i zaaplikuj dwa skradzione kryształy do panelu - No Mans Land - Dom Nikifora (6) | Rozdział I | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry

Po krótkim odpoczynku, udaj się do maszynowni i zaaplikuj dwa skradzione kryształy do panelu. Zapal cztery z nich i wciśnij jasno niebieski przycisk po lewej. Pora odwiedzić bibliotekę. Podejdź do steru przy oknie i zapamiętaj trzy symbole, które na nim są.

3 - No Mans Land - Dom Nikifora (6) | Rozdział I | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry
Podejdź do stołu naprzeciw sekretnego przejścia - No Mans Land - Dom Nikifora (6) | Rozdział I | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry

Podejdź do stołu naprzeciw sekretnego przejścia. To stół nawigacyjny. Jednak by móc go użyć, trzeba wprowadzić kod. Tutaj znów przychodzą z pomocą notatki. Ustaw w prawidłowej kolejności symbole, a blat stołu powinien się odwrócić.

4 - No Mans Land - Dom Nikifora (6) | Rozdział I | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry
Po prawej stronie trzeba ustawić trzy obrazki, które były na sterze - No Mans Land - Dom Nikifora (6) | Rozdział I | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry

Po prawej stronie trzeba ustawić trzy obrazki, które były na sterze. To współrzędne aktualnego położenia statku. Pierwszy z nich symbolizuje mapę konkretnej krainy (na sterze jest on nieczytelny, dlatego trzeba porównać mapy z tą z dziennika pokładowego), a drugi i trzeci położenie na niej. Pociągnij za wajchę 3x by ustawić właściwą mapę, następnie ustaw pozostałe dwa znaczki.

5 - No Mans Land - Dom Nikifora (6) | Rozdział I | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry
Z dziennika można wyczytać, że kapitan znalazł drogę powrotną z Manula Valley - S S W W S W N W S - No Mans Land - Dom Nikifora (6) | Rozdział I | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry

Z dziennika można wyczytać, że kapitan znalazł drogę powrotną z Manula Valley - S S W W S W N W S. Ty jednak potrzebujesz dostać się do Manuli, więc trzeba odpowiednio odwrócić współrzędne - N E S E N E E N N. Klikaj kolejno na strzałki w prawym dolnym rogu, by przemieścić cyrkiel na zamierzony cel. Zauważ, że wraz ze zmianą położenia, zmieniają się symbole. Gdy ustawisz cyrkiel na Manuli, zapamiętaj ich układ.

6 - No Mans Land - Dom Nikifora (6) | Rozdział I | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry
By statek mógł się ruszyć z miejsca, potrzebne jest zasilanie pięcioma kryształami - No Mans Land - Dom Nikifora (6) | Rozdział I | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry

By statek mógł się ruszyć z miejsca, potrzebne jest zasilanie pięcioma kryształami. Idź do panelu głównego, wciśnij wszystkie kryształy i załącz zielony przycisk po prawej. Wróć do biblioteki. Podejdź do steru. Dźwignię po lewej przestaw na niebieski symbol. Uaktywnisz w ten sposób kolejną linię napięcia.