Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Knights of Honor - poradnik do gry

Knights of Honor - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nastroje | Prowincja w Knights of Honor poradnik Knights of Honor

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Ogólna sytuacja w prowincji symbolizowana jest przez liczbę na przycisku nastrojów. Po kliknięciu na przycisk otworzy się okno zawierające dokładny opis poszczególnych elementów wpływających na nastroje ludności zamieszkującej prowincję. Twarz czerwona oznacza niezadowolenie. Twarz zielona oznacza zadowolenie. Liczba przy twarzy to procent ludności niezadowolonej z danego powodu. Ogólny stan nastrojów w danej prowincji określany jest poprzez odjęcie większej części procentowej od większej. Przykład. Jeżeli łącznie 20% osób będzie zadowolonych, a 25% niezadowolonych. To szansa na bunt wyniesie 5%. Niestety są to wyliczenia teoretyczne, bo bunty wybuchają nawet tam, gdzie szanse są mniejsze niż 0. Ma to jednak miejsce znacznie rzadziej niż w prowincjach z niezadowoloną ludnością. Z tego też powodu bardzo jest dbać o dobre relacje ze swoimi poddanymi.

Kingom - Modyfikator ten uzależniony jest od wskaźnika potęgi imperium - Nastroje | Prowincja w Knights of Honor - Knights of Honor - poradnik do gry

Kingom - Modyfikator ten uzależniony jest od wskaźnika potęgi imperium. Im wyższy wskaźnik tym większe zadowolenie. Im niższy wskaźnik tym większe niezadowolenie.

Dynasty - Modyfikator ten pojawia się, gdy członek rodziny królewskiej wejdzie w związek małżeński z księżniczką. Mówiąc krótko - poddani uwielbiają śluby.

Famous Rebel - Modyfikator ten pojawia się, gdy w prowincji grasuje armia buntownika. Po kilku plądrowaniach lider armii staje się znanym buntownikiem, co zachęca ludzi do anarchii.

Town development - Modyfikator ten uzależniony jest od stopnia rozwoju miasta. Aby był dodatni należy wznosić budynki zapewniające rozrywkę (np. karczmy) i krzewiące praworządność (np. kościoły).

Religion - Modyfikator ten pojawia się gdy ludność danej prowincji wyznaje inną wiarę niż ogólnie przyjęta wiara imperium. Jest to poważny problem, który należy rozwiązać poprzez zmianę wiary prowincji (umiejętność mnicha).

Taxes - Modyfikator ten uzależniony jest od wysokości podatków. Im wyższe tym bardziej niezadowoleni są ludzie. Jako, że wpływy z podatków nie są zbyt wysokie, stawka podatku powinna być zawsze zerowa.

Wars - Jest to najczęstsza z przyczyn buntów. Jej powodem jest zmęczenie ludności wojną i to niezależnie od sukcesów królestwa. Jedynym rozwiązaniem na uspokojenie ludności jest zawieszenie broni.

W przypadku prowincji podbitych pojawia się też tzw. nostalgia (nostalgy). Jest to tęsknota ludności za tym co w ich mniemaniu było niegdyś lepsze. Jest to również poważny problem, który może doprowadzić do wielu buntów. Aby mu przeciwdziałać należy skorzystać z umiejętności mnicha.