Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sezon na Misia - poradnik do gry

Sezon na Misia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Misje] Pobudka w dziczy (część.2) | Sezon na Misia poradnik Sezon na Misia

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Pobudka w dziczy

Odznaka "Żołędzie": 2

Odznaka "Motyle": 2

Dzikie punkty: 86

Wpierw wyjmij Elliota z ziemi - podejdź do niego i kliknij prawym przyciskiem myszy. Teraz musisz wrzucić przyjaciela na jedną ze skał, aby mógł on rozejrzeć się po okolicy. Podejdź więc do Elliota i kliknij prawym przyciskiem myszy, aby go złapać. Trzymając jelenia w ręce, podejdź do zaznaczonego latającymi motylami miejsca (znajdziesz tam również jedną z odznak) #1 . Musimy rzucić naszym jeleniem w zaznaczone na skale miejsce #2 (znajduje się tam kolejna odznaka). W tym celu trzymamy wciśnięty prawy przycisk myszy, klawiszami [W], [S], [A], [D] wybieramy miejsce gdzie ma spaść nasze zwierzątko, poczym puszczamy klawisz myszki. Dokładny opis tej czynności wygłosi nam zresztą sama Panna Pióreczka.

1 - [Misje] Pobudka w dziczy (część.2) | Sezon na Misia - Sezon na Misia - poradnik do gry
Gdy trafimy Elliotem w wyznaczone miejsce, odwracamy się w lewo i ruszamy do kolejnego miejsca oznaczonego latającymi motylami #3 - [Misje] Pobudka w dziczy (część.2) | Sezon na Misia - Sezon na Misia - poradnik do gry

Gdy trafimy Elliotem w wyznaczone miejsce, odwracamy się w lewo i ruszamy do kolejnego miejsca oznaczonego latającymi motylami #3 . Gdy dotrzemy tam, musimy zawołać naszego przyjaciela, robimy to klawiszem [Q]. Następnie wyruszamy w stronę kłody #4 i wdrapujemy się na nią.

2 - [Misje] Pobudka w dziczy (część.2) | Sezon na Misia - Sezon na Misia - poradnik do gry
Gdy dotrzemy do dużej polany, warto rozejrzeć się dookoła, aby znaleźć kolejne dwie odznaki #5 - [Misje] Pobudka w dziczy (część.2) | Sezon na Misia - Sezon na Misia - poradnik do gry

Gdy dotrzemy do dużej polany, warto rozejrzeć się dookoła, aby znaleźć kolejne dwie odznaki #5 . Po trawie biegają zające, możesz je złapać i rzucać nimi. Wyruszając w dalszą podróż, natkniemy się na mieszkające na drzewie wiewiórki, które obrzucają nas orzechami.

Zadanie polega na przejściu obok drzewa, w taki sposób, aby nie dać wiewiórce możliwości rzucenia w nas orzechem. Łapiemy więc Elliota prawym przyciskiem mysz, poczym klikając raz jeszcze prawym przyciskiem i przetrzymując go wciśniętym, celujemy naszym przyjacielem w drzewo, na którym siedzi wścibska wiewiórka. Gdy celownik znajdzie się na wybranym pniu #6 , puszczamy przycisk myszki. Jeleń zwróci na siebie uwagę wiewiórki, a my w tym czasie przebiegamy pod drzewami.

3 - [Misje] Pobudka w dziczy (część.2) | Sezon na Misia - Sezon na Misia - poradnik do gry
Misja czwarta odblokowuje dostęp do Dzikiej Szkoły, czyli miejsca, w którym za zdobyte podczas gry Dzikie punkty możemy odblokowywać nowe umiejętności naszego bohatera - [Misje] Pobudka w dziczy (część.2) | Sezon na Misia - Sezon na Misia - poradnik do gry

Misja czwarta odblokowuje dostęp do "Dzikiej Szkoły", czyli miejsca, w którym za zdobyte podczas gry "Dzikie punkty" możemy odblokowywać nowe umiejętności naszego bohatera. Warto zaglądać tutaj po każdej misji.