Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - poradnik do gry

Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

SIEDZIBA SELENITÓW cz.2 | Journey to the Moon Podróż na Księżyc poradnik Journey to the Moon: Podróż na Księżyc

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

1 - SIEDZIBA SELENITÓW cz.2 | Journey to the Moon Podróż na Księżyc - Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - poradnik do gry
Wejdź do windy i użyj zdobytego przed chwilą klucza - SIEDZIBA SELENITÓW cz.2 | Journey to the Moon Podróż na Księżyc - Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - poradnik do gry

Wejdź do windy i użyj zdobytego przed chwilą klucza. Przy okazji schowaj z powrotem do kieszeni poprzedni klucz (jeśli jednak zagapiłeś się i klucz przepadł, uratuje cię dolanie do gotującego się w kuchni pożywienia Selenitów wina z kapsuły lub kompotu z winogron i niebieskich owoców). Naciśnij przycisk drugi od dołu, zjedziesz na poziom, na którym znajduje się laboratorium. Jednak aby się do niego dostać, najpierw musisz zrozumieć tutejszą matematykę.

2 - SIEDZIBA SELENITÓW cz.2 | Journey to the Moon Podróż na Księżyc - Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - poradnik do gry
W tym celu udaj się windą na poziom drugi od góry i podejdź do panelu wiszącego na ścianie (obok niego spadają pomarańczowe, eksplodujące grzyby) - SIEDZIBA SELENITÓW cz.2 | Journey to the Moon Podróż na Księżyc - Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - poradnik do gry

W tym celu udaj się windą na poziom drugi od góry i podejdź do panelu wiszącego na ścianie (obok niego spadają pomarańczowe, eksplodujące grzyby). Zwróć uwagę na "notatkę" w lewym rogu panelu. Teraz zajrzyj do swojego dziennika pokładowego, a księżycowa matematyka nie będzie już kryła przed Tobą żadnych tajemnic. Selenici do zapisu liczb używają kropek oraz poziomych kresek. A zatem 1 to jedna kropka, 2 - dwie kropki, 3 - trzy kropki, 4 - cztery kropki, 5 - pozioma linia, 6 - pozioma kreska z jedną kropką u góry, itd. 0 to kwadrat.

My, podczas dodawania w słupkach liczb dziesiętnych, wszystko co jest równe i większe od liczby 10, przenosimy na lewą stronę. Natomiast u Selenitów podczas działań matematycznych kluczowa nie jest liczba 10, lecz 20. Sumy równe i wyższe od 20, Selenici przenoszą do lewej kolumny.

W takim razie czas pododawać. Zwróć uwagę, że na podłodze pod panelem widnieje liczba 6 (pozioma kreska, a nad nią jedna kropka). Teraz dodaj liczę 6 do liczby widocznej na panelu.

Podobnie jak w poprzednich zadaniach, tak i tutaj liczby pojawiające się na panelu generowane są losowo, zatem nie mogę podać jednego rozwiązania. Zasada jednak jest dość prosta.

3 - SIEDZIBA SELENITÓW cz.2 | Journey to the Moon Podróż na Księżyc - Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - poradnik do gry
Aktualnie na panelu widzisz dwie kolumny, prawą i lewą oraz dwa rzędy - górny i dolny - SIEDZIBA SELENITÓW cz.2 | Journey to the Moon Podróż na Księżyc - Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - poradnik do gry

Aktualnie na panelu widzisz dwie kolumny, prawą i lewą oraz dwa rzędy - górny i dolny. Dolny to miejsce na wyniki. Kliknij na prawą kolumnę. Teraz dodaj liczbę 6 do liczby z tej prawej kolumny. Aby wpisać wynik, kliknij odpowiednią ilość razy na przycisk poziomej kreski i/lub przycisk kropki. Pamiętaj, jeśli suma jest równa bądź większa niż 20, wtedy 20 przenosisz do lewej kolumny jako jedną kropkę. Gdy już masz zliczoną prawą kolumnę, kliknij na lewą. Jeśli przenosiłeś "dwudziestkę'" z prawej kolumny, teraz dodaj ją do liczby widocznej w lewej kolumnie. Jeśli nic nie przenosiłeś, nic nie musisz dodawać, wystarczy tylko przepisać tą samą liczbę.

Jeśli uznasz, że wpisane przez Ciebie wyniki są prawidłowe, naciśnij klawisz strzałki. Jeśli chcesz coś poprawić, wystarczy nacisnąć klawisz zero.

Jeżeli wpisany wynik będzie prawidłowy, zaświeci się zielone światełko, a panel otworzy się. Wówczas naciśnij na rączkę - drzwi po lewej stronie otworzą się. Na razie jednak nie masz tu nic do roboty. Skieruj się do windy i ponownie zjedź na drugi poziom od dołu.

4 - SIEDZIBA SELENITÓW cz.2 | Journey to the Moon Podróż na Księżyc - Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - poradnik do gry
Podejdź do panelu wiszącego na ścianie - SIEDZIBA SELENITÓW cz.2 | Journey to the Moon Podróż na Księżyc - Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - poradnik do gry

Podejdź do panelu wiszącego na ścianie. Spójrz na podłogę - zobaczysz liczby, jakie należy dodać do tych na panelu. Do lewej kolumny musisz dodać jedną kropkę, a do prawej kolumny - dwie. Zasada dodawania taka, jak przy poprzednim panelu. Gdy uzyskasz prawidłowy wynik, panel otworzy się. Wówczas kliknij na przycisk, a laboratorium stanie przed Tobą otworem.