Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Secrets of Da Vinci: Zakazany manuskrypt - poradnik do gry

The Secrets of Da Vinci: Zakazany manuskrypt - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Manuskrypt (1) | 25 wrzesień | The Secrets of Da Vinci poradnik The Secrets of Da Vinci: Zakazany manuskrypt

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

25 wrzesień 1522

Rozwój sytuacji wydaje się zbliżać do szczytu. Czyżby ten dzień miałby być ostatnim naszym dniem w posiadłości Cloux Manor? Przecież wcale nam tu źle nie było. ;) Zresztą najbliższe zdarzenia chyba odmienią nasze zdanie.

Manuskrypt

No to trochę nam się pozmieniało - okazało się, że nasz poprzedni pracodawca chce nas zabić, a naszym obecnym zleceniodawcą jest Franciszek I. Hmm... Ciekawiej być już chyba nie może :).

[105] - Manuskrypt (1) | 25 wrzesień | The Secrets of Da Vinci - The Secrets of Da Vinci: Zakazany manuskrypt - poradnik do gry

[105]

[106] - Manuskrypt (1) | 25 wrzesień | The Secrets of Da Vinci - The Secrets of Da Vinci: Zakazany manuskrypt - poradnik do gry

[106]

Rozpoczynamy dzień od rozmowy z Babou, po czym przekładamy kartkę ze znakami oraz kartkę od króla do portfolio. Przechodzimy do rozwiązywania zagadki - musimy odkodować znaki z prawej przy pomocy szablonu z lewej [105]. Aby tego dokonać, musimy najpierw wybrać znak z prawej strony, a następnie jego odpowiednik (identyczny znak) z cyfrą z lewej. Gdy będziemy mieli już rozkodowane znaki z jednej linii bierzemy kamień krwi i wpisujemy wynik w polu z prawej strony, które pojawiło się odgadnięciu pierwszego symbolu z danej linii. Gdy rozszyfrujemy już wszystkie symbole i uzyskamy wyniki, przewracamy kartki w portfolio, aby spoglądać teraz na plan Cloux. Musimy teraz ustawić symbole w narożnikach na takie wartości, jakie uzyskaliśmy z rozszyfrowywania tajemniczych znaków [106]. W miejscu, które teraz wskazują powinniśmy znaleźć manuskrypt.

[107] - Manuskrypt (1) | 25 wrzesień | The Secrets of Da Vinci - The Secrets of Da Vinci: Zakazany manuskrypt - poradnik do gry

[107]

[108] - Manuskrypt (1) | 25 wrzesień | The Secrets of Da Vinci - The Secrets of Da Vinci: Zakazany manuskrypt - poradnik do gry

[108]

Idźmy jednak teraz do kuchni porozmawiać z Saturninem. Dowiadujemy się od niego zaskakujących rzeczy. Musimy więc powrócić do Babou, by wyjaśnić sobie parę spraw. Tuż przed pokojem Madamme na wieszaku, gdzie zawsze wisiała suknia znajdziemy klucz, który zabieramy [107]. Idziemy dalej lecz zauważamy, że Babou nie ma w pokoju, więc korzystamy z sytuacji i zajmujemy się stojącą tam szafką wenecką. Umieszczamy w niej właśnie co znaleziony klucz i ustawiamy odpowiednio kolory znajdujących się na szafce kółek. Tak naprawdę każde koło ma także dwie strzałki i to te strzałki powinniśmy ustawić, tak aby żółta była na górze, a biała na dole [108] (kolory ustawią się same).

[109] - Manuskrypt (1) | 25 wrzesień | The Secrets of Da Vinci - The Secrets of Da Vinci: Zakazany manuskrypt - poradnik do gry

[109]

[110] - Manuskrypt (1) | 25 wrzesień | The Secrets of Da Vinci - The Secrets of Da Vinci: Zakazany manuskrypt - poradnik do gry

[110]

Po uporaniu się z zabezpieczeniami otworzy nam się szuflada, w której znajdziemy list. Jest to list, który przywieźliśmy ze sobą. Musimy jednak nałożyć na niego leżący obok szablon by odczytać prawdziwą treść [109]. Po chwili czeka nas nieprzyjemna rozmowa z Babou [110].

[111] - Manuskrypt (1) | 25 wrzesień | The Secrets of Da Vinci - The Secrets of Da Vinci: Zakazany manuskrypt - poradnik do gry

[111]

[112] - Manuskrypt (1) | 25 wrzesień | The Secrets of Da Vinci - The Secrets of Da Vinci: Zakazany manuskrypt - poradnik do gry

[112]

Czując się już trochę bardziej uświadomieni w temacie tego, co tu się dzieje, udajemy się do Saturnina (kuchnia). Rozmawiamy z nim na wszystkie możliwe tematy i dowiadujemy się, że manuskrypt nie znajduje się jednak tam, gdzie przypuszczaliśmy. Musimy wedle jego wskazówek zmienić wartości stopni (na 120, 230, 70, 300), tak aby ujrzeć rzeczywiste miejsce ukrycia celu naszych poszukiwań [111]. Nowym miejscem okazuje się być kaplica [112], która niestety jest zamknięta.