Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry

Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział V - W Zaświatach | Rozdziały IV i V | Ankh Klątwa Mumii poradnik Ankh: Klątwa Mumii

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

Rozdział piąty: W Zaświatach

[Charter Five: Into The Dark]

Ciemność widzę, ciemność! Załóż diadem otrzymaną od Ozyrysa, posłuży ci on jako latarka, która rozświetli otoczenie.

Zejdź po pochylni na dół. W pewnym momencie natkniesz się na piekielnego psa [Hell Jackal] blokującego przejście. Rzuć mu basebolową piłkę a będziesz mógł przejść dalej.

Gdy dojdziesz do kamiennych drzwi, podejdź do panelu z bezpiecznikami po ich prawej stronie (68). Przesuń płytę leżącą na panelu.

Wyciągnij bezpiecznik odpowiedzialny za myślenie (żółty) i włóż do czerwonego slotu (pamięć) - Rozdział V - W Zaświatach | Rozdziały IV i V | Ankh Klątwa Mumii - Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry

Wyciągnij bezpiecznik odpowiedzialny za myślenie (żółty) i włóż do czerwonego slotu (pamięć)

Podejdź do drzwi i porozmawiaj z nimi - Rozdział V - W Zaświatach | Rozdziały IV i V | Ankh Klątwa Mumii - Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry

Podejdź do drzwi i porozmawiaj z nimi. Powiedz że jesteś przyjacielem i że chcesz obejrzeć kolekcję zawiasów. Umożliwi ci to przejście na druga stronę.

Wejdź na schody, znajdziesz się w pomieszczeniu z Ozyrysem, Dinarem i córką faraona.

Zapytaj Ozyrysa czy zdejmie z ciebie klątwę. Nie zgodzi się więc nie pozwól mu zabrać ankha bez walki. Gdy przejmie nad tobą kontrolę pojawi się Thara i w ostatniej chwili złapie medalion. Assil sterowany przez Ozyrysa zacznie gonić Tharę, którą to ty teraz będziesz sterować.

Przesuń Tharę na lewo i za kolumnę (69).

Spadający głaz spowoduje, iż duch Assila opuści jego ciało - Rozdział V - W Zaświatach | Rozdziały IV i V | Ankh Klątwa Mumii - Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry

Spadający głaz spowoduje, iż duch Assila opuści jego ciało. Musisz teraz aktywować ankh - wybierz ostatnią opcję dialogową [Isis gave the ankh to Ra, Ra gave it to Osiris, Osiris gave it to Seth and Seth gave it to the pharaoh]. Thara zaoferuje Ozyrysowi ważenie swojej duszy, które zadecyduje czy zostanie uwolnieni czy też nie.

Gdy ponownie przejmiesz kontrolę nad Assilem zbiegnij po schodach na dół. Thara i córka faraona podążą za tobą.

Gdy znajdziecie się u stóp sfinksa a Ozyrys wyłoni się z otworu w ziemi popchnij Bakshisha, ten spadając w przepaść pociągnie Ozyrysa za sobą - Rozdział V - W Zaświatach | Rozdziały IV i V | Ankh Klątwa Mumii - Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry

Gdy znajdziecie się u stóp sfinksa a Ozyrys wyłoni się z otworu w ziemi popchnij Bakshisha, ten spadając w przepaść pociągnie Ozyrysa za sobą. Wasza trójka podaży wtedy do pałacu na spotkanie z faraonem.

W rozmowie z faraonem nie żądaj nagrody to szybciej będziesz mógł obejrzeć napisy końcowe - Rozdział V - W Zaświatach | Rozdziały IV i V | Ankh Klątwa Mumii - Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry

W rozmowie z faraonem nie żądaj nagrody to szybciej będziesz mógł obejrzeć napisy końcowe.