Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Black & White 2 - poradnik do gry

Black & White 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

WYSPA DZIEWIĄTA cz.1 | Black & White 2 poradnik Black & White 2

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

Nareszcie ostatnia wyspa, nadszedł czas byś raz na zawsze rozprawił się z Aztekami i ich gorylem. Zadanie nastawione jest głównie na walkę i też tak to opiszę.

Miasto, z którego startujesz, jest już po części rozbudowane - przechodząc tę krainę walką i podbojami nic więcej nie będziesz musiał wybudować, poza jednym (obowiązkowym) cudem - WYSPA DZIEWIĄTA cz.1 | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry

Miasto, z którego startujesz, jest już po części rozbudowane - przechodząc tę krainę walką i podbojami nic więcej nie będziesz musiał wybudować, poza jednym (obowiązkowym) cudem.

Zaraz na początku zostaniesz zaatakowany i będzie to najbardziej zmasowany napad od początku gry. Będą dwa fronty koło twoich murów (zaznaczyłem je czerwonymi liniami na załączonym zdjęciu). Obstaw mury łucznikami i przygotuj się do szybkich manewrów kamerą. Zrób również dużą liczbę wyznawców przy ołtarzu, bo magia to Twoja największa broń. Chowańca uwiąż do ziemi przed bramą (na zewnątrz) i na początku rozkaż mu zniszczyć pierwsze, zbliżające się katapulty. Później go wycofaj, bo nie poradzi sobie sam z łucznikami. Zajmij się drugim frontem, pochodzącym z pierwszego miasta, będzie z nim goryl, który rozpocznie niszczenie murów. Nie marnuj na niego magii, tylko podnoś skałę, która znajduje się na terenie miasta i upuszczaj na niego przez cały czas, gdy go nieco wykończysz, wyślij do walki z nim swojego pupila. Kiedy którekolwiek oddziały wroga miną Twoją granice wpływów, natychmiast zniszcz ich ognistymi kulami (pewną liczbę many będziesz mieć od początku).

1 - WYSPA DZIEWIĄTA cz.1 | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry
Atakowanie chowańca oponenta skałą - WYSPA DZIEWIĄTA cz.1 | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry

Atakowanie chowańca oponenta skałą.

Atakowanie kulą ognia jednostek wroga, które zbliżają się bądź mijają linie wpływów.

Po pierwszym ataku wycofaj łuczników z frontowego muru (z odcinka gdzie znajduje się brama, gdyż zaraz zostanie on zniszczony - wulkan).

Niezwłocznie wybuduj pracownię cudów w pobliżu muru - WYSPA DZIEWIĄTA cz.1 | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry

Niezwłocznie wybuduj pracownię cudów w pobliżu muru. Jest to konieczne, dzięki temu oddalisz od swojego miasta linie wpływów, a tym samym wulkan wyrośnie daleko od zabudowań i zminimalizujesz straty.

Kiedy dojdzie do erupcji i zacznie spływać lawa, możesz powstrzymać jej przemieszczanie się rzucając na nią magię wody - WYSPA DZIEWIĄTA cz.1 | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry

Kiedy dojdzie do erupcji i zacznie spływać lawa, możesz powstrzymać jej przemieszczanie się rzucając na nią magię wody. Wykorzystaj to, by zminimalizować straty.

Niedługo po pierwszym ataku załączy się scenka, z której dowiesz się, że sprzymierzyli się z Tobą Wikingowie - WYSPA DZIEWIĄTA cz.1 | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry

Niedługo po pierwszym ataku załączy się scenka, z której dowiesz się, że sprzymierzyli się z Tobą Wikingowie. Pojawią się koło pierwszego miasta Azteków (niebieska strzałka koło jedynki). Wyślij ich na 'centrum miasta', by je przejęli. Ich liczba jest wystarczająca i powinna jej część przetrwać.