Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tytus, Romek i A'Tomek - poradnik do gry

Tytus, Romek i A'Tomek - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Etap 3. Dolina | Solucja | Tytus, Romek i A'Tomek poradnik Tytus, Romek i A'Tomek

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Etap 3. Dolina

Cel: Zebrać 24 cukierki , które roboty porozrzucały po okolicy.

Ten etap nie obfituje w roboty i w dodatku można znaleźć broń przeciwko nim. Po rozejrzeniu się użyj darniowych wind, by spuścić się niżej. Bezpośredni skok mógłby skończyć się śmiercią. Chodzenie po wodzie nie jest niebezpieczne, ale trzeba uważać, bo płynąca woda znosi postać. Nie stój też w miejscu, gdzie ląduje winda, bo możesz zostać przygnieciony. Pozbieraj, co trzeba i wskocz na windę z lewej strony (stojąc twarzą do wodospadu), a z niej na kolejną i w końcu na następną.

Przejdź przez trawnik i wejdź po drewnianych schodkach wyżej - Etap 3. Dolina | Solucja | Tytus, Romek i ATomek - Tytus, Romek i ATomek - poradnik do gry

Przejdź przez trawnik i wejdź po drewnianych schodkach wyżej. Do budynku dostań się przez okno. W środku jest żarówka i trzy roboty , na szczęście po kolei, a nie na raz. Nad skrzynią jest serce , a w korytarzyku trzy kokosy ; dalej leżą jeszcze cztery. Na szczycie stosu skrzyń jest spray .

By przedostać się na drugą stronę przepaści w podłodze, należy wskoczyć na obracające się koło, przebiec po nim i zeskoczyć z drugiej strony - Etap 3. Dolina | Solucja | Tytus, Romek i ATomek - Tytus, Romek i ATomek - poradnik do gry

By przedostać się na drugą stronę przepaści w podłodze, należy wskoczyć na obracające się koło, przebiec po nim i zeskoczyć z drugiej strony. Uwaga na robota ! W korytarzu dalej jest żarówka . Wyjdź na zewnątrz i porozmawiaj z Romkiem . Miń go i wejdź po drewnianych schodkach na górę. Przy schodkach jest kokos , a na górze serce . Teraz wróć na pozom Romka i zejdź niżej po kolejnych schodkach. Tu znajduje się strzałka końca misji.