Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Project: Snowblind - poradnik do gry

Project: Snowblind - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 11 - Breakout cz.3 | Project Snowblind poradnik Project: Snowblind

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Po pozbyciu się wrogów kierujemy się w kierunku drzwi widocznych w przeciwnym końcu pomieszczenia, za którymi znajduje się drabina (21). Prowadzi ona do szybu wentylacyjnego, z którego ochoczo korzystamy (22).

(21) - Rozdział 11 - Breakout cz.3 | Project Snowblind - Project: Snowblind - poradnik do gry
(21)
(22) - Rozdział 11 - Breakout cz.3 | Project Snowblind - Project: Snowblind - poradnik do gry
(22)

Szyb prowadzi na dach okalający dziedziniec (23), na którym przyczaili się przeciwnicy. Korzystając z dostępnych broni (polecam granaty) robimy czystkę (24).

(23) - Rozdział 11 - Breakout cz.3 | Project Snowblind - Project: Snowblind - poradnik do gry
(23)
(24) - Rozdział 11 - Breakout cz.3 | Project Snowblind - Project: Snowblind - poradnik do gry
(24)

Po zlikwidowaniu żołnierzy z dziedzińca, otwierają się drzwi prowadzące do dalszej części kompleksu, skąd nadbiegają posiłki wroga (25). Krótka walka i kontynuujemy naszą misję (26).

(25) - Rozdział 11 - Breakout cz.3 | Project Snowblind - Project: Snowblind - poradnik do gry
(25)
(26) - Rozdział 11 - Breakout cz.3 | Project Snowblind - Project: Snowblind - poradnik do gry
(26)

Kolejny korytarz nie powinien stanowić zaskoczenia - wdajemy się w wymianę ognia z dwoma strażnikami (27). Za ich plecami znajdują się drzwi, których przekroczenie skutkuje kolejnymi walkami - likwidujemy żołnierzy w pomieszczeniu na wprost (28).

(27) - Rozdział 11 - Breakout cz.3 | Project Snowblind - Project: Snowblind - poradnik do gry
(27)
(28) - Rozdział 11 - Breakout cz.3 | Project Snowblind - Project: Snowblind - poradnik do gry
(28)

Następnie kierujemy się w lewo, pozbywając się żołnierza wroga (29) i dostajemy się do korytarza z większą ilością przeciwników (30).

(29) - Rozdział 11 - Breakout cz.3 | Project Snowblind - Project: Snowblind - poradnik do gry
(29)
(30) - Rozdział 11 - Breakout cz.3 | Project Snowblind - Project: Snowblind - poradnik do gry
(30)

W korytarzu tym znajduje się również pomieszczenie umożliwiające zapisanie stanu gry (31). Ruszamy dalej korytarzem (32).

(31) - Rozdział 11 - Breakout cz.3 | Project Snowblind - Project: Snowblind - poradnik do gry
(31)
(32) - Rozdział 11 - Breakout cz.3 | Project Snowblind - Project: Snowblind - poradnik do gry
(32)