Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Scrapland - poradnik do gry

Scrapland - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Solucja 22 poradnik Scrapland

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Najemnicy będą Ci w tym przeszkadzać, będą też atakować statki pracowników Bankiera. Chroń ich i siebie. Gdy wykonasz to zadanie, w nagrodę dostaniesz plan pojazdu Szefa Bankierów. - Solucja 22 - Scrapland - poradnik do gry
Najemnicy będą Ci w tym przeszkadzać, będą też atakować statki pracowników Bankiera. Chroń ich i siebie. Gdy wykonasz to zadanie, w nagrodę dostaniesz plan pojazdu Szefa Bankierów.

 

Teraz udaj się do Banku. Musisz się zakraść do pokoju Szefa Bankierów, a tylko on może się tam dostać. Znajdź go - spaceruje gdzieś po Banku i zamień się w niego (domyślnie prawy przycisk myszy). - Solucja 22 - Scrapland - poradnik do gry
Teraz udaj się do Banku. Musisz się zakraść do pokoju Szefa Bankierów, a tylko on może się tam dostać. Znajdź go - spaceruje gdzieś po Banku i zamień się w niego (domyślnie prawy przycisk myszy).

 

Ucieknij policji i użyj teleportu. - Solucja 22 - Scrapland - poradnik do gry
Ucieknij policji i użyj teleportu.

 

Rozpocznie się animacja. Szalony Gracz i Szef Bankierów to jeden robot. - Solucja 22 - Scrapland - poradnik do gry
Rozpocznie się animacja. Szalony Gracz i Szef Bankierów to jeden robot.

 

Zadzwoni do Ciebie Berto. - Solucja 22 - Scrapland - poradnik do gry
Zadzwoni do Ciebie Berto.

 

Udaj się na Złomowisko. - Solucja 22 - Scrapland - poradnik do gry
Udaj się na Złomowisko.

 

Skorzystaj z komunikatora. Głębokie Gardło poinformuje Cię, że wpadłeś w pułapkę. Berto zabrał Twoją matrycę z Wielkiej Bazy Danych. Na dodatek nadciągają setki Bertów, by Cię zaatakować. Potrzebny Ci jest Wzmacniacz Pozytronowy, żeby złapać Berta z Twoją matrycą. - Solucja 22 - Scrapland - poradnik do gry
Skorzystaj z komunikatora. Głębokie Gardło poinformuje Cię, że wpadłeś w pułapkę. Berto zabrał Twoją matrycę z Wielkiej Bazy Danych. Na dodatek nadciągają setki Bertów, by Cię zaatakować. Potrzebny Ci jest Wzmacniacz Pozytronowy, żeby złapać Berta z Twoją matrycą.

 

Taki wzmacniacz ma urzędnik Głuptus. Wsiadaj do swojego pojazdu i uciekaj do Dzielnicy Handlowej. Odszukaj Głuptusa, zestrzel go i zabierz wzmacniacz. Teraz uciekaj do Śródmieścia. - Solucja 22 - Scrapland - poradnik do gry
Taki wzmacniacz ma urzędnik Głuptus. Wsiadaj do swojego pojazdu i uciekaj do Dzielnicy Handlowej. Odszukaj Głuptusa, zestrzel go i zabierz wzmacniacz. Teraz uciekaj do Śródmieścia.

 

Zbyt wielu Bertów zakłóca sygnał Twojej matrycy, musisz się ich pozbyć. Najlepiej użyć do zniszczenia dużej ilości Bertów broni TESLA lub INFERNO i najlepiej zrobić to w jakimś dogodnym miejscu, gdzie skupi się duża liczba tych przeciwników. Tunel będzie odpowiedni do wykonania tego zdania. Gdy zostanie zlokalizowany Berto z Twoją matrycą - zniszcz go i zabierz matrycę. - Solucja 22 - Scrapland - poradnik do gry
Zbyt wielu Bertów zakłóca sygnał Twojej matrycy, musisz się ich pozbyć. Najlepiej użyć do zniszczenia dużej ilości Bertów broni TESLA lub INFERNO i najlepiej zrobić to w jakimś dogodnym miejscu, gdzie skupi się duża liczba tych przeciwników. Tunel będzie odpowiedni do wykonania tego zdania. Gdy zostanie zlokalizowany Berto z Twoją matrycą - zniszcz go i zabierz matrycę.

 

Teraz skorzystaj z komunikacji miejskiej i pojedź do Świątyni. - Solucja 22 - Scrapland - poradnik do gry
Teraz skorzystaj z komunikacji miejskiej i pojedź do Świątyni.

 

Zmień się w Biskupa - Solucja 22 - Scrapland - poradnik do gry
Zmień się w Biskupa

 

i wejdź do Wielkiej Bazy Danych. - Solucja 22 - Scrapland - poradnik do gry
i wejdź do Wielkiej Bazy Danych.