Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 1 | Kampania 6 Burzowe chmury | Heroes IV The Gathering Storm poradnik Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm

Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019

W tej kampanii występują główni bohaterowie wszystkich poprzednich, każdy ze swoim kompletem artefaktów i zdobytym bagażem doświadczenia. Na swojej drodze herosi spotkają przede wszystkim nowe stwory - wysłanników Hexisa. Są tu tylko trzy misje, więc wykorzystaj każdą dostępną okazję do zdobycia kolejnych poziomów doświadczenia. Ostateczna rozprawa z Hexisem jest tak ciężką bitwą, że przyda się każdy atut.

Kampania 6. Misja 1

Cel: znaleźć i oczyścić południowy szlak - Misja 1 | Kampania 6 Burzowe chmury | Heroes IV The Gathering Storm - Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - poradnik do gry

Cel: znaleźć i oczyścić południowy szlak

Drogę na południowym szlaku zagradzają trzy przeszkody. Należy odwiedzić trzy punkty misji, których mieszkańcy usuną je - oczywiście nie za darmo.

Kieruj się na południe. Odwiedź punkt misji (1) , gdzie Troglodyci zgadzają się usunąć jezioro lawy ze szlaku w zamian za 10 000 złota i po 10 sztuk każdego surowca.

Wytnij w pień czerwonych i zajmij jedyne na tej mapie miasto (2) , gdzie uzyskasz dostęp do targowiska, sklepu z miksturami i źródło dochodów.

Odwiedź niebieski namiot klucznika (3) , co pozwoli na uzyskanie dostępu do teleportu (4) . Możesz się nim swobodnie poruszać po mapie. Wróć do Troglodytów.

Kolejny punkt misji (5) znajduje się nieopodal wschodniego wylotu teleportu. Farmerzy chętnie zasypią rozpadliny na szlaku w zamian za 9000 złota i 40 Chłopów. Rekrutujesz ich o dzień drogi na południowy - zachód, w kotlince (6) .

Za usunięcie ostatniej przeszkody, zrębów skał, Krasnoludy w punkcie misji (7) żądają 15 000 złota, 40 sztuk klejnotów i 40 sztuk siarki.

Wejście na południowy szlak znajduje się niedaleko jeziora (8) i otwiera się pod warunkiem pokonania czerwonego gracza. Jeszcze tylko jeden oddział blokuje drogę, ale niezbyt groźny.