Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

America's Army: Special Forces - poradnik do gry

America's Army: Special Forces - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Assault (1) | SF Recon | America's Army Special Forces poradnik America's Army: Special Forces

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Drużyna atakująca podzielona na kilka zespołów zaczyna akcję w dole mapy na drodze, lecz po jej przeciwległych krańcach. Jeden zespół zaczyna w miejscu, z którego bliżej jest do punktu identyfikacji A, natomiast drugi - bliżej punktu C. Wróg zaczyna w środkowej części mapy skąd ma blisko do punktu B. Na mapie ustawionych jest kilka wieżyczek strażniczych; praktycznie na każdej możemy się spodziewać wroga, ponieważ na nich są bardzo dobre punkty widokowe.

Miejsce startu drużyny atakującej - zespół alpha - Assault (1) | SF Recon | Americas Army Special Forces - Americas Army: Special Forces - poradnik do gry

Miejsce startu drużyny atakującej - zespół alpha.

W ataku tak trzeba przeprowadzić akcję, aby niezauważonym zidentyfikować dwa z trzech punktów na mapie. Najłatwiejsze punkty do ataku na mapie to A i C, ponieważ B zazwyczaj jest silnie broniony.

Zaczynamy od strony zespołu alpha. Rozpoczynając grę w tym teamie możemy się nastawić na pogoń za wrogiem od razu na przedpola punktu identyfikacji B albo spróbować szybko zdobyć punkt A i mieć połowę zadania za sobą. Na początku spróbujesz zdobyć punkt A i poddać identyfikacji Hangar oponenta. Pamiętaj, aby na to zadanie nie porywać się z RPG albo RPK, ponieważ te bronie nie posiadają dalekosiężnych przyrządów optycznych, dzięki którym masz możliwość dokładnego przyjrzenia się wrogim obiektom. Zakładamy, że jesteś w posiadaniu M4 z celownikiem optycznym przybliżającym czterokrotnie. Taki model możesz sobie ustawić w "Personal Jacket" w menu gry. Na początku rundy kierujesz się na lewo do małej dolinki, następnie biegnąc cały czas po jakimś czasie znajdziesz się na otwartym polu, z którego niedaleko jest już do niewielkiego obozowiska z jednym tylko namiotem. Możesz odpuścić i dymiąc ten teren próbować dalej na lewo przedostać się do przełęczy, z której będziesz miał okazję dokonać identyfikacji punktu A albo - nie zatrzymując się - biec, ile sil w nogach, aż dobiegniesz do owej przełęczy. Może się zdarzyć, że obrońcy nie będą aż tak daleko zapuszczać się w okolice punktu A i nie zdążą Cię zlikwidować (jak będziesz do niego biegł od początku rundy cały czas). Jeżeli jednak zauważysz, że paru obrońców strzela w Twoim kierunku, dobrym pomysłem jest przeczekać w niewielkich dolinkach; następnie dymiąc okolicę próbować się przedostać do przełęczy. Innym wariantem jest schronienie się w małym obozowisku i wyjście z niego po uprzednim zadymieniu okolicy albo po odwróceniu od Ciebie uwagi wroga przez Twoich kolegów z drużyny.

Chroń się w dolinkach i lejach oraz innych zagłębieniach terenu, aby wróg nie mógł Cię dostrzec - Assault (1) | SF Recon | Americas Army Special Forces - Americas Army: Special Forces - poradnik do gry

Chroń się w dolinkach i lejach oraz innych zagłębieniach terenu, aby wróg nie mógł Cię dostrzec. Po lewej widać kawałek namiotu z małego obozowiska na drodze do punktu A. Stąd już jakieś 150 metrów do przełęczy. Przesłoń widoczność zasłoną dymną i spróbuj się przedostać do owej przełęczy.

Jak już Ci się to uda, to pozostaje Ci spojrzeć na hangar przez celownik optyczny i zidentyfikować go naciskając i trzymając klawisz use - Assault (1) | SF Recon | Americas Army Special Forces - Americas Army: Special Forces - poradnik do gry

Jak już Ci się to uda, to pozostaje Ci spojrzeć na hangar przez celownik optyczny i zidentyfikować go naciskając i trzymając klawisz "use".

Po wykonaniu tej czynności musisz wycofać się ukradkiem z przełęczy i przypuścić atak na punkt B albo też wycofać się i okrążyć całą mapę, aby spróbować zidentyfikować punkt C.