Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tony Hawk's Pro Skater 4 - poradnik do gry

Tony Hawk's Pro Skater 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Opisy zadań | ZOO | Tony Hawk's Pro Skater 4 poradnik Tony Hawk's Pro Skater 4

Ostatnia aktualizacja: 25 września 2019

Zdobądź rekordowe 80000 punktów .

Zbierz litery S-K-A-T-E .

S: Nad trawą kawałek przed tobą.

K: Wjedź do zagrody hipopotamów - ta literka znajduje się nad wyższą misą w owej zagrodzie.

A: Nad pływającym hipopotamem w tej samej zagrodzie.

T: Nad ścianą na trasie prowadzącej do klatek z małpami. Proponuję wallride.

E: Obok daszku w owalnym pomieszczeniu z klatkami małp.

Zbierz litery C-O-M-B-O .

C jest tuż przed tobą. Złap je. Następnie - tradycyjnie przy rampie - revert/manual oraz grind przy O. M będzie nad rampą kawałek dalej - zeskocz i podtrzymuj kombosa poprzez manuala. Następnie możesz grindować dalej. B oraz O złapiesz bez problemu. Proste, czyż nie? :)

Hardflip i Heelflip nad Kennym .

Oczywiste zadanie - podskakujesz nad Kenny'ego i w locie wykonujesz wskazany trik. Masz do wykonania tylko dwa (oddzielnie, rzecz jasna). Proponuję najpierw wykonać Hardflipa, gdyż jest to stosunkowo trudniejszy trik, a po wykonaniu jednego Kenny zaczyna biec gdzie popadnie i troszkę trudniej jest zaliczyć drugi trik.

Wykonuj wywoływane triki .

Bez komentarza? Nie wiem, co powiedzieć przy tym zadaniu. Po prostu je wykonaj. :) Do puli trików, jakie musisz wykonywać, dochodzą triki na końcówce (lipy).

Pomóż uciec pogromcy lwów .

Zerknij do następnego zadania - w tym system jest identyczny, z tą jedną różnicą, że musisz wykonać tylko jednego kombosa i o wartości 50000 punktów.

Pobij 3 najlepsze kombinacje Boba .

Zadanie podzielone na 3 etapy: bicie rekordu 40000 punktów w jednym kombosie, 50000 i 60000. Na każdy masz 30 sekund. Dla pierwszych dwóch proponuję wspólne miejsce zdobywania punktów - mianowicie klatkę tygrysów. Zacznij od Spine Transfera (spotkanie z tygrysem kończy się totalnym unicestwieniem, a mam wrażenie, że rzadziej zapuszczają się one na lewą stronę wybiegu - patrząc od strony ZOO) po lewej stronie. W powietrzu zrób kilka trików, następnie revert/manual, znowu kilka trików i dla pewności jeszcze jeden revert/manual i ostatnie flipy. Powinieneś bez problemu osiągnąć wymagany pułap. Dla trzeciego podejścia proponowana droga wygląda następująco: startujesz grindem po linie - najlepiej wykonaj speciala, by zdobyć dużo punktów, gdyż to długi grind. Jedź aż do rampy w pobliżu ptaszarni. Tamże zeskocz do manuala, wleć na rampę, kilka flipów, revert/manual, kilka flipów po drugiej stronie. To powinno wystarczyć.

Nie pozwól, by małpa uciekła .

Twoim zadaniem jest dojechanie do dwóch bram: najpierw do tej pobocznej, a następnie do głównej. Najlepszym sposobem na nabranie tutaj większej prędkości jest grindowanie tu i ówdzie po drodze do celu. Gdy dojedziesz do pobocznej bramy, otrzymasz 15 dodatkowych sekund na dojazd do głównej.

Nakarm hipopotamy .

Limit czasowy tego zadania - 4 sekundy - wskazuje, że nie ma czasu na zabawę. Musisz po prostu wykonać jednego, dobrego kombosa. Natychmiast jedź w stronę pierwszej dyni (na drugim pniu na trawie). Następnie przeskocz na murek wokół zagrody hipopotamów. Na nim znajduje się druga dynia. Pod koniec trasy wybij się i złap poręczy otaczającej tą samą zagrodę. Na niej znajdziesz ostatnie dwie dynie.

Uczep się słonia .

Wydawać by się mogło, że Skitchin' to taki prosty trik... A jednak, po 20 sekundach jego utrzymywania, robi się naprawdę gorąco. Atmosferę podsycają co i rusz zsyłane ekskrementy słonia (wpływają nieco na balans). Może być ciężko.

Złap 5 pingwinów-uciekinierów .

Dwa pierwsze pingwiny są nadal w Aquarium. Trzeciego znajdziesz na mostku. Czwarty skierował się w stronę ptaszarni, piąty zaś - zagrody hipopotamów.

Zdobądź profesjonalne 200000 punktów .

Zdobądź medal w zawodach .

Zwycięstwo w tych zawodach zapewniłem sobie za pomocą trików powietrznych i Reverta. Tobie radzę to samo: wystarczy tylko jeździć po dwóch rampach - jednej przy mostku i tej dostawionej na czas zawodów. Nie są one zbytnio od siebie oddalone. Pewne zwycięstwo kosztuje ponad 200000 punktów.

Wykonaj ślizg na 4 transparentach zoo .

Musisz po prostu zgrindować wszystkie cztery zawieszone między budynkami transparenty. Nic ponadto. To zadanie nie wymaga większych objaśnień.

Zwab lwy z powrotem do klatki .

Mechanizm wykonywania tego zadania jest następujący: odszukujesz lwa, przejeżdżasz mu koło nosa i uciekasz w stronę klatki. Musisz w ten sposób doprowadzić do klatki 2 lwy. Stoją one po dwóch stronach wejścia do Aquarium.

Wykonaj Sit Down Air nad klatką lwów .

Na dobrą sprawę to zadanie można wykonać w kilka sekund - o ile od razu wypełnisz pasek SPECIAL. Zrób kilka trików, aż w końcu wykonaj transfer na środkową rampę na podwyższeniu i wyskocz z podjazdu. Teraz w powietrzu wykonaj Sit Down Air - efektowną ewolucję. To wszystko!

Zdobądź szalone 800000 punktów .

Zbierz profesjonalne C-O-M-B-O .

Ten kombos należy do trudnych. Nie ma żartów, szczególnie pod koniec. Zacznij na gzymsie budynku przed tobą. Grinduj po nim. Złapiesz C. Pod koniec trasy przejdziesz na kabel - kontynuuj grinda. Na kablu znajduje się O. Teraz musisz zeskoczyć w odpowiednim momencie do manuala i złapać znajdujące się na poręczy mostku M. Grind po niej nie będzie trwał długo. Zeskocz i dalej mknij manualem. Dojedź do budki, wybij się z rampy przy niej i wykonaj Spine Transfer. To Cię lekko ustawi na przyszłość. :) Przy okazji złapiesz B. Grinduj dookoła dachu owej budki. Teraz najtrudniejszy moment: ostatnia litera znajduje się na rampie na daszku drugiego wejścia do ZOO. Musisz się tam jakoś dostać. Zeskocz z grinda do manuala w stronę klatki lwów, podjedź do rampy po jednej ze stron, wybij się i grinduj po ogrodzeniu klatki w prawą stronę (patrząc od frontu na klatkę). Na końcu trasy wyskocz w prawo - powinieneś wylądować na daszku. Tam wystarczy tylko manual - ze złapaniem ostatniej literki w tym momencie już nie powinno być problemów.

Wykonaj transfer nad Słoniową Skałą .

Tym razem od zwycięstwa dzieli cię tylko jeden skok, a mianowicie transfer na tej samej rampie, tyle, że nad wielką, Słoniową Skałą. Musisz go wykonać po zewnętrznej stronie zagrody słoni - w przeciwnym przypadku zadanie nie zostanie zaliczone. Nabierz rozpędu, jaki zwykłeś nabierać przy zdobywaniu punktów poprzez reverty, wyskocz pod odpowiednim kątem (to trudne, bo nie dosyć, że musisz wylecieć wysoko w górę, to jeszcze masz spory kawał do przeskoczenia na szerokości) i spadnij po drugiej stronie skały bez wywrotki.

Sprowadź Konga z powrotem do klatki .

To zadanie nie należy do najtrudniejszych. Trochę balansowania i po sprawie. W owym "kominie", nad rampą znajdują się dwie rurki - "przełączniki". Rozpędź się, skorzystaj z rampy i wykonaj lipa na jednym z nich. Gdy pojawi się animacja pokazująca otwarcie jednej części podłogi, przestań wykonywać lipa, odwróć się i natychmiast pojedź wykonać lipa na drugiej rurce. Tu też podtrzymaj go przez chwilkę, a pokaże się animacja - Kong wróci do swojej klatki. To wszystko!

Zrób kombosa i wystrasz 40 ptaków .

Liczba ptaków, które musisz strącić w jednym kombosie, może nieco szokować, ale wierz mi - to nie jest takie trudne. Ja to zadanie podzieliłem na dwie części. Pierwsza to jazda od rampy do rampy i wykonywanie trików powietrznych - podczas tego procederu również strącasz ptaki. Naturalnie wszystko musi być w jednym kombosie. Gdy strącisz w ten sposób 10-15 ptaków, wybij się mocno z rampy otaczającej wnętrze ptaszarni i zacznij drugi etap - długiego grinda po wiszących wyżej rurkach. Na nich - a właściwie na niej, bo będziesz poruszał się tylko po jednej - wciąż przybywa ptaków. Przygotuj się na dosyć długie balansowanie, gdyż zanim osiągniesz upragnione 40 ptaków w jednym kombosie będziesz musiał przejechać dookoła rurki kilka razy (im szybciej grindujesz, tym lepiej dla Ciebie). Gdy na liczniku pojawi się czterdziestka, będziesz mógł bezpiecznie zeskoczyć z rurki.