Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Shrek 2: The Game - poradnik do gry

Shrek 2: The Game - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[POZIOM 07] Steal The Potion cz.1 | Shrek 2 The Game poradnik Shrek 2: The Game

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

POZIOM 7 - Steal The Potion

Jeden z dłuższych poziomów, na końcu trochę trudny. No i pierwszy, gdzie kierujemy niesamowitym i zwinnym Kotem w Butach! Kot potrafi wspinać się na mury, po rurach, a także - zawieszony na tych drugich - przemieszczać się w lewo lub prawo. Jego szabla skutecznie otwiera skrzynki lub rozbija kraty, tak samo dobrze radzi sobie z grubymi laborantami, którzy będą na tym poziomie jedynymi przeciwnikami. Uwaga! W poziomie w większości przypadków używaj podwójnego skoku (podwójne kliknięcie myszą), a nie pojedynczego.

1 - [POZIOM 07] Steal The Potion cz.1 | Shrek 2 The Game - Shrek 2: The Game - poradnik do gry
Na początek pokonaj laborantów - jest około sześciu - [POZIOM 07] Steal The Potion cz.1 | Shrek 2 The Game - Shrek 2: The Game - poradnik do gry

Na początek pokonaj laborantów - jest około sześciu. Później rozejrzyj się po sali - lewa strzałka na obrazku [1] wskazuje worek ze złotem. Żeby się do niego dostać, musisz wspiąć się po pionowej rurze, która zawieszona jest nad taśmą. Jest to o tyle trudne, że taśma oddala cię od rury, a jeśli uda ci się skoczyć w jej stronę, to nie zawsze musisz trafić - a piec na początku będzie cię ranił bezlitośnie. Prawa strzałka wskazuje przełącznik, który otwiera drzwi obok - wbiegnij do środka i pokonaj dwóch laborantów - jeden widoczny jest na obrazku [2] . Później wskocz na skrzynki wskazane strzałką, a z nich na drewniane bale zawieszone pod sufitem.

2 - [POZIOM 07] Steal The Potion cz.1 | Shrek 2 The Game - Shrek 2: The Game - poradnik do gry
Zbierz monety z bali, a później przeskocz przez platformę i dojdź do przełącznika - wskazany prawą strzałką na obrazku [3] - [POZIOM 07] Steal The Potion cz.1 | Shrek 2 The Game - Shrek 2: The Game - poradnik do gry

Zbierz monety z bali, a później przeskocz przez platformę i dojdź do przełącznika - wskazany prawą strzałką na obrazku [3] . Dzięki temu platforma podniesie się, a ty będziesz mógł zebrać dwie czekoladki (wskazują je lewe strzałki). Wróć się do głównej sali. Dolna strzałka na obrazku [4] pokazuje rurę, po której musisz się wspiąć. Następne dwie to kierunek skoku, kolejna wskazuje kolejną rurę do wspięcia się, natomiast górna - przełącznik.

3 - [POZIOM 07] Steal The Potion cz.1 | Shrek 2 The Game - Shrek 2: The Game - poradnik do gry
Gdy przesuniesz przełącznik, skocz na poziomą rurę (prawa strzałka, obrazek [5] ) i puść się w miejscu wskazanym przez lewą strzałkę - [POZIOM 07] Steal The Potion cz.1 | Shrek 2 The Game - Shrek 2: The Game - poradnik do gry

Gdy przesuniesz przełącznik, skocz na poziomą rurę (prawa strzałka, obrazek [5] ) i puść się w miejscu wskazanym przez lewą strzałkę. Spójrz na obrazek [6] . Lewa strzałka pokazuje niższą platformę, na którą skocz, a z niej na półkę przytwierdzoną do ściany. Dwie środkowe to palniki - uważaj by nie przypaliły ci futra. Prawa natomiast to przełącznik, który oczywiście przesuń. Idąc do niego, zapiszesz od razu grę, bo pomiędzy palnikami czeka wróżka.

4 - [POZIOM 07] Steal The Potion cz.1 | Shrek 2 The Game - Shrek 2: The Game - poradnik do gry
Będziesz mógł przejść po platformie-moście dalej, zeskocz na niższą platformę (prawa strzałka, obrazek [7] ), potem tą przy ścianie (górna) i zabierz czekoladkę - [POZIOM 07] Steal The Potion cz.1 | Shrek 2 The Game - Shrek 2: The Game - poradnik do gry

Będziesz mógł przejść po platformie-moście dalej, zeskocz na niższą platformę (prawa strzałka, obrazek [7] ), potem tą przy ścianie (górna) i zabierz czekoladkę. Dwie lewe strzałki to droga, która prowadzi do wentylatora. Dwie dolne strzałki na obrazku [8] to palniki, górna - to kolejny wentylator. Jeśli spadniesz, to będziesz musiał załatwić laboranta i przedostać się do skrzynek (uwaga na trzy lasery), by ponownie dostać się na górne platformy.