Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Simpsons: Hit & Run - poradnik do gry

The Simpsons: Hit & Run - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misje | Level 2 The Simpsons Hit & Run poradnik The Simpsons: Hit & Run

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Misja #1: Detention Deficit Disorder

Co zrobić: Zgubić Skinnera. Dojechać do Try-n-save zanim czas się skończy.

Opis: Pogadaj z Milhousem aby zacząć misje. Potem wsiądź do samochodu i jedź zgodnie z zielonymi strzałkami. Zaraz pojawi się Skinner. Twoim zadaniem jest zgubienie go. Jest to dosyć łatwe. Wystarczy wjeżdżać w skróty i często skręcać.

Następnie dojedź do Try-n-save i pogadaj z Jimbo aby ukończyć misje.

Misja #2: Weapons of Mass Delinquency

Co zrobić: Zebrać wszystki fajerwerki zanim czas się skończy. Zgubić Wigguma.

Opis: Z Try-n-save pojedź do Military Antiques Hermana. Zagadaj z nim aby zacząć misje.

Najpierw musisz pojechać do Moe. Wsiądź do samochodu i kieruj się zgodnie ze strzałkami. Uważaj na czas. Jak już dojedziesz pogadaj z Otto, zabierz jego fajerwerki, poczym wejdź do baru i zagadaj z Moe. Zbierz drugie fajerwerki.

Następna zlokalizowana jest przy Town Hall. Masz tylko 40 sekund aby się tam dostać. Jak już tam dotrzesz pogadaj z Snakiem. Zabierz fajerwerki i pojedź na komisariat.

Zagadaj z Ralphem i zabierz kolejne fajerwerki. Kiedy wsiądziesz rozpocznie się pościg. Musisz robić dokładnie to samo co ze Skinnerem. Uciekaj w zakręty. Gdy to zrobisz ukończysz misje.

Misja #3: Vox Nerduli

Co zrobić: Ścigaj się i bądź pierwszy.

Opis: Początkowo musisz dojechać do Comic Book Guya. Zagadaj z nim aby zacząć misje.

Meta jest przy Java Server. Musisz być bardzo ostrożny podczas wyścigu i uważać na samochody z nad przeciwka. Gdy już tam dojedziesz, misja skończy się.

Misja #4: Bart' n' Frink

Co zrobić: Przywieź radio z II Wojny Światowej dla Profesora Frinka.

Opis: Gdy wsiądziesz od samochodu rozpocznie się misja. Twoim zadaniem jest nie zgubienie czarnego vana. Podążaj za nim aż zacznie się cut-scenka. Następnie pogadaj z Chiefem Wiggumem.

Następną częścią zadania jest wyścig ze Snakiem. Jak już dojedziesz zagadaj z nim i staraj się go wyprzedzić. Uważaj żebyś nie jechał pod prąd. Po wygranej zabierz radio aby wykonać misję.

Misja #5: Better than Beef

Co zrobić: Zbierz wszystkie fretki i zgub Apu.

Opis: Wsiądź do samochodu i pojedź do Krusty Burger. Zagadaj z cletusem aby zacząć misje.

Misja polega na zebraniu 14 fretek zanim czas minie. Po rozpoczęciu sterujesz Pickupem. Po zebraniu 14 fretek wróć do Krusty Burger i zacznie się pościg Apu. Musisz do zgubić. Tyklko nie odjeżdżaj daleko bo masz czas na powrót. Tuż po rozpoczęciu pościgu skręć w prawo i wjedź w park i przeskocz fontannę. To powinno wystarczyć.

Po zgubieniu Apu wróć do Krusty burger. Cletus wręczy ci Satellite Dish. Po zebraniu zakończysz misje.

Misja #6: Monkey See Monkey D'oh

Co zrobić: Zbierz wszystkie małpki zanim czas minie.

Opis: Pojedź na stadion. Zagadaj z Profesorem Frinkiem. Potem jedź zgodnie ze strzałkami i zagadasz z Doktorem Nickiem aby zacząć misje.

Aby wykonać tą misje musisz zebrać 200 monet i kupić Mr. Plow. A gdy już to zrobisz wsiądź do niego i zacznij misje. Polega ona na zebraniu 30 małpek co jest dość trudne. Małpki są wszędzie, na dachach itp. Mamy je zaznaczone na mapce. Po zebraniu 30 pojedź do Doktora Nicka i porozmawiaj z nim. Zabierz przedmiot który ci da - blender - aby zakończyć misje.

Misja #7: Cell-Outs

Co zrobić: Zniszczyć wszystkie samochody zanim czas minie.

Opis: Pojedź na stadion i zagadaj z Profesorem Frinkiem. Rozpoczyna się misja. Musisz zniszczyć samochody które są zaznaczone na mapce. Misja jest dość skomplikowana. Polecam jeżdżenie Mr. Plow. Po rozwaleniu 4 samochodów musisz wrócić do Profesora. Zagadaj z nim aby zakończyć ostatnią misje w levelu.

Misja bonusowa #1: Dial B for Blood

Co zrobić: Zbierz krew dla dziadka.

Opis: Pogadaj z Dziadkiem - koło Millitary Antiques Hermana.

Wsiądź do samochodu i pojedź po pierwszą krew. Następnie skieruj się do baru Moe i zagadaj z nim. Zabierz drugą krew i pojedź do Krusty Burger. Pogadaj z Squeaky-Voiced Teen i zabierz trzecią krew. To już wszystkie. Kieruj się teraz zgodnie ze strzałkami do Dziadka i pogadaj z nim. Ukończysz misje.

Wyścig uliczny #1: Time Trial

Co zrobić: Dojedź do mety zanim czas minie. Nie zniszcz samochodu !

Miejsce: Krusty Burger - koło posterunku policji. Pogadaj z Milhousem.

Okrążenia: 3

Limit: 1:21

Opis: Okrążenia są większe niż w poprzednim levelu. Wyścig jest łatwy więc nie trzeba się zbytnio męczyć aby go pzrejść.

Wyścig uliczny #2: Circuit Race

Co zrobić: Przejedź wszystkie okrążenia i bądź 1. Nie zniszcz samochodu !

Miejsce: Krusty Burger - koło placu budiwy. Pogadaj z Nelsonem.

Okrążenia: 4

Limit: Brak

Opis: Nelson ma dobry samochód. Żeby wygrać wystarczy jeździć po wewnętrznej na zakrętach.

Wyścig uliczny #3: Checkpoint Race

Co zrobić: Przejedź wszystkie checkpointy i bądź 1. Nie zniszcz samochodu !

Miejsce: Springfieln Town Hall. Pogadaj z Ralphem.

Okrążenia: Brak

Limit: Brak

Opis: Wyścig jest dość trudny. Musisz tylko znać skróty i to wszystko. Gdy dojedziesz od mety wygrywasz Malibu Stacy Car (jeśli wygrałeś dwa poprzednie).