Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Contract J.A.C.K. - poradnik do gry

Contract J.A.C.K. - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Groza! Groza! - Część 3 | Misja 4 | Contract JACK poradnik Contract J.A.C.K.

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Misja 4: Groza! Groza!

Część 3

Ilość sekretów: 1

[Zdobądź środek transportu na księżyc]

Zabierz ładunek wybuchowy z jednej ze skrzyń po lewej i wychodź po schodach na kładkę [#61] . Zacznij eliminować wojaków, którzy pojawią się na lądowisku dla helikoptera. Podłóż szybko ładunek pod drzwi.

Wysadzając je stworzysz sobie przejście do korytarza z kładką. Idź tedy aż do miejsca, gdzie kładka zostaje zniszczona. Wskocz na rury [#62] i uważając na płoniącą cześć przykucnij i zacznij się wracać pod kładką do miejsca z zaworem, który przełącz, by ogień zniknął.

1 - Groza! Groza! - Część 3 | Misja 4 | Contract JACK - Contract J.A.C.K. - poradnik do gry
Możesz jeszcze zeskoczyć w dół i zabrać lezącą tam apteczkę, granaty oraz ciężki pancerz - Groza! Groza! - Część 3 | Misja 4 | Contract JACK - Contract J.A.C.K. - poradnik do gry

Możesz jeszcze zeskoczyć w dół i zabrać lezącą tam apteczkę, granaty oraz ciężki pancerz. Tak czy inaczej, wróć po rurach pod zniszczoną część kładki i dalej do tuneliku. Otwórz kratę [#63] , by wejść do nowego pomieszczenia.

Załatw strażników i ruszaj korytarzami przed siebie. W pewnym momencie natrafisz na balkon [#64] z widokiem na lądowisko z lewej. Idąc dalej korytarzem trafisz do wielkiej sali z masą wrogo nastawionych ludzi. Załatw wszystkich.

2 - Groza! Groza! - Część 3 | Misja 4 | Contract JACK - Contract J.A.C.K. - poradnik do gry
Sekret #1 - Groza! Groza! - Część 3 | Misja 4 | Contract JACK - Contract J.A.C.K. - poradnik do gry

Sekret #1:

Wskocz nie niebieski kontener z lewej, by dostać się do skrzyni z kuszą, granatem oślepiającym oraz zapalającym.

Jako że pokój z lewej jest zamknięty, skorzystaj z przejścia [#65] pod kładką z prawej by zabrać ciężki pancerz leżący na półce - Groza! Groza! - Część 3 | Misja 4 | Contract JACK - Contract J.A.C.K. - poradnik do gry

Jako że pokój z lewej jest zamknięty, skorzystaj z przejścia [#65] pod kładką z prawej by zabrać ciężki pancerz leżący na półce. Niestety dalszą drogę zabarykaduje półka, wiec rozwal wojaków i wróć do głównej sali.

Tym razem pokoik będzie otwarty. Wjedź do niego i dalej po schodach na daszek i na kolejne schody do korytarza. Kładką nad większą salą przejdziesz do odciętej części [#66 ] . Niestety jedna rakieta właśnie startuje. Zabierz apteczkę z półki i biegnij dalej, do klatki schodowej.

3 - Groza! Groza! - Część 3 | Misja 4 | Contract JACK - Contract J.A.C.K. - poradnik do gry
Zejdź na dół i zajmując się wojakami, zabierz z pomieszczeń po bokach korytarza ciężki pancerz oraz bandaże - Groza! Groza! - Część 3 | Misja 4 | Contract JACK - Contract J.A.C.K. - poradnik do gry

Zejdź na dół i zajmując się wojakami, zabierz z pomieszczeń po bokach korytarza ciężki pancerz oraz bandaże. Kontynuując wędrówkę znajdziesz się w nowej sali [#67] . Na pudłach znajdziesz paczkę amunicji i granat a w małym pomieszczeniu korektor i apteczkę.

Przejdź przez miejsce z wyrwanymi drzwiami do klatki schodowej i nią w górę, zabierając ciężki pancerz z szafki. Trafisz do pomieszczenia kontrolnego rakiety. Skorzystaj z drzwi z lewej i korytarzem przejdź do miejsca ze schodami z prawej. W pomieszczeniu dostępu do szyny [#68] wciśnij guzik.

4 - Groza! Groza! - Część 3 | Misja 4 | Contract JACK - Contract J.A.C.K. - poradnik do gry
Pomarańczowa konstrukcja zostanie wysunięta - Groza! Groza! - Część 3 | Misja 4 | Contract JACK - Contract J.A.C.K. - poradnik do gry

Pomarańczowa konstrukcja zostanie wysunięta. Wróć do korytarza i po schodach zbiegnij na dół, do pokoju kontrolnego rakiety, po drodze zbierając paczkę amunicji. Załatw obstawę i wciśnij kolejny guzik [#69] , tym razem ustawiający nową rakietę. Zabierz kolejną paczkę amunicji.

Dalej korytarz prowadzi do pomieszczenia tankowania rakiety. Załatw oponentów i wciśnij przycisk tankowania. Idąc do pokoju sterowania startem [#70] usłyszysz, że ktoś zwinął klucz startowy.

5 - Groza! Groza! - Część 3 | Misja 4 | Contract JACK - Contract J.A.C.K. - poradnik do gry
[Odzyskaj klucz startowy] - Groza! Groza! - Część 3 | Misja 4 | Contract JACK - Contract J.A.C.K. - poradnik do gry

[Odzyskaj klucz startowy]

Musisz przebić się przez masę oponentów, biegnąc w lewo (od panelu startowego). Gdy dotrzesz do większej sali z pokoikiem, załatw wszystkich i zabierz leżący na stole [#71] klucz. Wróć z nim do panelu startowego, włóż na swoje miejsce i wciśnij guzik.

Nie pozostaje już nic innego do roboty, jak przejść znowu w lewe drzwi i w pomieszczeniu z kołnierzem załatwić wrogów, by potem spokojnie podejść do rakiety [#72] i odlecieć na Księżyc.

6 - Groza! Groza! - Część 3 | Misja 4 | Contract JACK - Contract J.A.C.K. - poradnik do gry
7 - Groza! Groza! - Część 3 | Misja 4 | Contract JACK - Contract J.A.C.K. - poradnik do gry