Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

NBA Live 2004 - poradnik do gry

NBA Live 2004 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dynasty Mode II | NBA Live 2004 poradnik NBA Live 2004

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

  • Przechodzimy do naszego managerskiego menu. Po kolei patrząc od góry:
 

Next Game - następny w kolejce mecz (za każdym razem wybieramy, czy ma to być symulacja, czy też sami weźmiemy się za grę)

Schedule - rozkład wszystkich naszych meczy (rozegranych i przyszłych) w kalendarzu.

Dynasty Development - W górnym prawym rogu widzimy aktualny stan naszych finansów. O ile te są wystarczające, możemy w training session wykupić ćwiczenia indywidualne (800), bądź drużynowe (2000). Z kolei w dynasty extras trening rozkłada się już na wiele różnych składowych. Możemy usprawniać rzuty, wyskoki do zbiórki, rzuty za 3 punkty, drybling, podania, czy nawet zgranie z partnerami. Jedno ćwiczenie to koszt rzędu 300 pkt. Aby zmniejszyć koszty wykupujemy sesje na 10 spotkań (2400), bądź od razu na cały sezon (7200 od elementu) W miarę postępu drużyny usprawnienie jej treningiem jest - obok udanych posunięć kadrowych - elementem o najwyższym priorytecie.

Roster Managment - Reorder rosters - podstawowe informacje o zawodnikach. Nie różni się od tego, co widzieliśmy w menu głównym gry.

 

- Trade players - ta opcja umożliwia nam wymianę zawodników pomiędzy klubami. Oczywiście cała zabawa polega na tym, aby skłonić drużynę przeciwną do korzystnej dla nas wymiany. Nie jest wcale tak łatwo i w sporej części przypadków gwiazdy rywali pozostaną dla nas poza zasięgiem. Ogólnie jednak zasada jest prosta - obok każdego gracza widnieje zielona belka oznaczająca potencjalne zainteresowanie wyrażone ze strony drużyny przeciwnej. Kiedy chcemy dokonać transferu zawodników podobnej klasy (mniej więcej podobne współczynniki wartości), "wstawiamy ich" do ramki po prawej i proponujemy transfer. Jeśli rywalom nie odpowiada propozycja, możemy spróbować wymienić dwóch naszych zawodników za jednego bardziej wartościowego. Ta opcja się sprawdza, choć czasem rywale mają już wypełniony limit graczy szerokiego składu i nie mogą powiększyć go o kolejne miejsce. Łatwiej oddać własną gwiazdę za dwóch solidnych graczy przeciwnika, choć takie postępowanie radziłbym dopiero wtedy, gdy nasz zawodnik jest u schyłku kariery. Młody, zdrowy przywódca to podstawa funkcjonowania całej drużyny.

- Sign free agents - Wolnymi agentami nazywamy zawodników nie posiadających w chwili obecnej ważnego kontraktu z żadnym zespołem - Dynasty Mode II | NBA Live 2004 - NBA Live 2004 - poradnik do gry
 

- Sign free agents - Wolnymi agentami nazywamy zawodników nie posiadających w chwili obecnej ważnego kontraktu z żadnym zespołem. Jedynym ograniczeniem ich przyjmowania jest więc limit wynagrodzenia, jaki możemy przeznaczyć na swoją kadrę oraz kwota, jaką trzeba wydać na podpisanie umowy.

- Release player - aby zwolnić miejsce w drużynie, bądź też powiększyć kwotę, którą możemy przeznaczyć na zakup nowych graczy, możemy pozbyć się tych, którzy okazali się nieprzydatni dla drużyny. Dokonujemy tego w tym miejscu.

- Edit player - edytować wygląd (tatuaże, opaski, skarpety, obuwie) możemy zarówno wśród naszej gromadki, jak i wśród wolnych agentów. Nie ma dostępu do graczy pozostałych drużyn.

- Created players list - lista zawodników przez nas wykreowanych.

- Injury report - raport o kontuzjach. Znajdziemy tu informację o przyczynie absencji i czasu rekonwalescencji zawodnika.