Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Silent Hill 3 - poradnik do gry

Silent Hill 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Solucja Silent Hill 3] Amusement Park cz.3 poradnik Silent Hill 3

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Teraz pozostało Ci tylko wprawić konstrukcję w ruch - [Solucja Silent Hill 3] Amusement Park cz.3 - Silent Hill 3 - poradnik do gry

Teraz pozostało Ci tylko wprawić konstrukcję w ruch. Wejdź do budki. Powinieneś zauważyć dźwignię, z której oczywiście skorzystaj. Zamek w drzwiach zostanie wyłamany.

Podejdź kawałek do przodu - [Solucja Silent Hill 3] Amusement Park cz.3 - Silent Hill 3 - poradnik do gry

Podejdź kawałek do przodu. Heather wpadnie na rannego Douglasa. Ma złamaną nogę. Dziewczyna poradzi mu zostać na miejscu a sama uda się na poszukiwania Claudii. Odwróć się i wyjdź tymi samymi drzwiami. Co ciekawe, znajdziesz się w zupełnie nowej lokacji.

Skieruj się w prawo - [Solucja Silent Hill 3] Amusement Park cz.3 - Silent Hill 3 - poradnik do gry

Skieruj się w prawo. Wejdź do domku wróżki. Zabierz Ampoule z krzesła po prawej oraz Doll Head ze stołu. Nic ciekawego już tu nie znajdziesz, możesz więc wyjść na zewnątrz. Skieruj się w prawo. Znajdziesz tam przejście do kolejnej lokacji.

Dojdziesz do pomieszczenia z dwoma figurami przedstawiającymi Królewnę Śnieżkę (po lewej) oraz Kopciuszka (po prawej) - [Solucja Silent Hill 3] Amusement Park cz.3 - Silent Hill 3 - poradnik do gry

Dojdziesz do pomieszczenia z dwoma figurami przedstawiającymi Królewnę Śnieżkę (po lewej) oraz Kopciuszka (po prawej). Zauważ, że każdej z nich czegoś brakuje. Pora to naprawić. Podejdź do Królewny i wyjmij z inwentarza Doll Head. Kopciuszek potrzebuje natomiast... tak - pantofelka, czyli Red Shoe.

Wejdź na tory i skieruj się w lewo - [Solucja Silent Hill 3] Amusement Park cz.3 - Silent Hill 3 - poradnik do gry

Wejdź na tory i skieruj się w lewo. Otwórz bramę. Omiń smoka (możesz go pooglądać) i skieruj się do lewych drzwi. Zanim jednak z nich skorzystasz zapisz stan gry. Znajdziesz się w zapotworzonej lokacji. Za skórę szczególnie zajdą Ci Double-Heady. Zabij je lub omiń a następnie podejdź do widocznej na screenie budki. Zabierz dwie baterie do Stun Guna i przejrzyj leżące notatki.

Teraz musisz się przebić do niewielkiej furtki - [Solucja Silent Hill 3] Amusement Park cz.3 - Silent Hill 3 - poradnik do gry

Teraz musisz się przebić do niewielkiej furtki. Znajduje się ona nieco dalej. Przejdź przez nią. Podejdź do jednej z ławek i zabierz apteczkę. UWAGA! ZANIM ruszysz dalej KONIECZNIE zapisz stan gry! To bardzo ważne! Kiedy będziesz gotowy wyjmij Katanę i skieruj się do oświetlonej atrakcji (Merry-Go-Round).

Kiedy znajdziesz się niedaleko koników te ożyją - [Solucja Silent Hill 3] Amusement Park cz.3 - Silent Hill 3 - poradnik do gry

Kiedy znajdziesz się niedaleko koników te ożyją. Atrakcja zacznie się obracać. Musisz te demoniczne zwierzątka po kolei zabijać. Do tego celu wykorzystaj Katanę. Zauważ, że koniki nie bronią się. Ich jedynym atakiem jest wydzielany co jakiś czas gaz. Wystarczy jednak, że ustawisz się bokiem (tak jak na screenie) a nic Ci nie zrobią. Kolejno je eliminuj.